czujniki cofania

Data: 2017-10-07 08:54:35
Autor: Yogi\(n\)
czujniki cofania
Użytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:or9sih$8pa$1node1.news.atman.pl...
Hej,
Potrzebuję kupić czujniki cofania. Najprostsze z głośnikiem wystarczą. Zależy mi na braku awaryjności. Co polecacie? Czy tylko markowe np valeo, czy coś jeszcze wchodzi w grę?

Mam od 2009, są bezproblemowe. Choć nie mam stuprocentowej pewności, że dokładnie takie same.
http://allegro.pl/czujniki-parkowania-rs-4d-rs-4d-30-24-i6965551132.html

--
Yogi(n)

Data: 2017-10-07 08:58:37
Autor: Yogi\(n\)
czujniki cofania

Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@kwasorud.pl> napisał w wiadomości news:59d87a2e$0$15190$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale w komplecie brak czujników, dopiero teraz zauważyłem. W każdym razie tego typu, tylko z czujnikami ;-)

--
Yogi(n)

czujniki cofania