czujniki parkowania z tyłu prośba o inf do posiadaczy

Data: 2009-12-28 17:16:20
Autor: mariuszmo
czujniki parkowania z tyłu prośba o inf do posiadaczy
Nie posiadam i nie mam potrzeby ani zamiaru ale rozumiem , że to zbliżeniowe, jak np stojący w korku przed światlami samochód wyposażony w czujnik czeka z włczonym silnikiem na zielone światło a ja dojadę i zatrzymam się 15-20 cm za jego zderzakiem z tyłu to czy jemu w kabinie coś sygnalizuje, pika, piszczy, wyje itp?
Często tak blisko się ustawiam jak nie ma miejsca aby nie generować niepotrzebnie korków bo z tyłu sie zawsze więcej zmieści ale czasem reakcje w poprzedzajacym samochodzie są zaskakujące.
Jeśli jednak zaczyna wyć to od jakiej odległości aby niepotrzebnie nie stresować nikogo.

Data: 2009-12-28 08:51:23
Autor: tadek
czujniki parkowania z tyłu prośba o inf do pos iadaczy
mój syn lubi tak blisko poprzedzającego samochodu stawać i nie jestem
Jemu w stanie tego wyperswadować.Latem zdarzyła się potężna ulewa i
woda nalała się przez drzwi do samochodu bo baran jeden stał blisko
samochodu przed nim i nie mógł "uciec" na chodnik. A JA potem suszyłem
i wietzyłem przez tydzień MÓJ samochód. Idiota wniosków nie wyciągnął
i dalej podjeżdża blisko ale SWOIM samochodem bo na mój ma szlaban

Data: 2009-12-28 18:06:20
Autor: Kuba \(aka cita\)
czujniki parkowania z tyłu prośba o inf do posiada czy
tadek wydusił z siebie te słowy:

Latem zdarzyła się potężna ulewa i
woda nalała się przez drzwi do samochodu bo baran jeden stał blisko
samochodu przed nim i nie mógł "uciec" na chodnik.

mozesz rozwinąć mysl, bo nie zrozumialem co ma do siebie ulewa, bliskość do samochodu z przodu i woda w aucie?

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-12-28 18:11:50
Autor: Bydlę
On 2009-12-28 17:51:23 +0100, tadek <tadeklodz@poczta.onet.pl> said:

mój syn lubi tak blisko poprzedzającego samochodu stawać (...)Latem zdarzyła się potężna ulewa
woda nalała się przez drzwi do samochodu bo baran jeden stał blisko
samochodu przed nim i nie mógł "uciec" na chodnik.

Znaczy, przeciekało, bo poziom wody był wyżej, niż dolna krawędź drzwi?

--
Bydlę

Data: 2009-12-28 12:04:14
Autor: tadek
On 28 Gru, 18:11, Bydlę <bydl?@bydl?.pl> wrote:
On 2009-12-28 17:51:23 +0100, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> said:

> [...]
> samochodu przed nim i nie mógł "uciec" na chodnik.

Znaczy, przeciekało, bo poziom wody był wyżej, niż dolna krawędź drzwi?

Tak poziom wody był powyźej drzwi. Szlag trafił klakson też. I
wątpliwą pociechą było że jako jeden z nielicznych odjechał o własnych
siłach z tej powodzi

Data: 2009-12-28 21:31:39
Autor: Bydlę

On 2009-12-28 17:51:23 +0100, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> said:

[...]

To faktycznie musiało wanny całe wody z nieba zrzucać, zamiast tradycyjnych kropel. :-)

I dobrze, że na klaksonie się skończyło.
--
Bydlę

Data: 2009-12-28 22:11:49
Autor: ksoniek
[...]

bardzo ciekawe, zalało ci klakson który jest na wysokości maski, a silnik pali? A moze to elektryka? w sumie to też jakby zalało to byś nie jeździł samochodem.

Data: 2009-12-29 11:00:09
Autor: Kuba \(aka cita\)
czujniki parkowania z tyłu prośba o inf do posiada czy
ksoniek wydusił z siebie te słowy:

[...]

a bylo gdzies napisane jaki to samochód, ze z taką pewnością lokalizujesz klakson?

Data: 2009-12-29 05:17:18
Autor: tadek
On 29 Gru, 11:00, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
> [...]

--
Kuba (aka cita) gg:1461968  www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Kuba ostatecznie Ja wiem gdzie jest klakson w MOIM samochodzie który
mam od 1991 roku. Pozdrowienia

Data: 2009-12-29 17:12:40
Autor: Kuba \(aka cita\)
[...]

no domyslam sie, ale pisałem raczej do ksoniek - ktory tą wiedze kwestionuje ;-)

Data: 2009-12-28 23:29:06
Autor: J.F.
czujniki parkowania z tyłu proœba o inf do posiadaczy
On Mon, 28 Dec 2009 08:51:23 -0800 (PST),  tadek wrote:
[...]

Gdzie sie takie ulewy zdarzaja, zeby 20cm napadalo .. w 5 minut ? J.

Data: 2009-12-29 00:11:04
Autor: tadek
czujniki parkowania z tyłu pro ba o inf do posi adaczy
On 28 Gru, 23:29, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
On Mon, 28 Dec 2009 08:51:23 -0800 (PST),  tadek wrote:
>m j syn lubi tak blisko poprzedzaj cego samochodu stawa i nie jestem
>Jemu w stanie tego wyperswadowa .Latem zdarzy a si pot na ulewa i
>woda nala a si przez drzwi do samochodu bo baran jeden sta blisko
>samochodu przed nim i nie m g "uciec" na chodnik.

Gdzie sie takie ulewy zdarzaja, zeby 20cm napadalo .. w 5 minut ?

J.

ulewa była w mieście Łódź a Volvo ma klakson na dole pod zderzakiem

Data: 2009-12-28 16:19:27
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 28 Dec 2009 17:16:20 +0100, mariuszmo napisał(a):

[...]

Czujniki włączają się po włączeniu biegu wstecznego, więc jeżeli ten przed
tobą stoi przed czerwonym na biegu wstecznym, to owszem, zapiszczy mu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-28 17:21:54
Autor: Grejon
mariuszmo pisze:
[...]

Jeśli wbije bieg wsteczny albo podłączał eletryk-partacz to tak.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-12-28 17:26:50
Autor: Kuba \(aka cita\)
czujniki parkowania z tyłu prośba o inf do posiada czy
mariuszmo wydusił z siebie te słowy:

ja dojadę i zatrzymam się 15-20 cm za jego zderzakiem z tyłu to czy
jemu w kabinie coś sygnalizuje, pika, piszczy, wyje itp?

dopiero jak włączy wsteczny.

Data: 2009-12-28 17:39:08
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
czujniki parkowania z tyłu prośba o inf do posiadaczy
  Powitanko,

zatrzymam się 15-20 cm za jego zderzakiem

U nas ruszanie z recznego jest niewyobrazalnie trudnym/niemodnym manewrem i taki gosc przed Toba boi sie, ze sie stoczy na Ciebie. Dodatkowo jak chcesz zrobic miejsce dla karetki, to stajac tak blisko nie masz specjalnie mozliwosci zjechania jej z drogi.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2009-12-28 18:42:20
Autor: kameleon

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:hham9c$g6p$1nemesis.news.neostrada.pl...
Nie posiadam i nie mam potrzeby ani zamiaru ale rozumiem , że to zbliżeniowe, jak np stojący w korku przed światlami samochód wyposażony w

Ile ci się samochodów z tyłu zmieści na 20 cm? Jesteś koleś po prostu za cwany. Babka przed tobą włączy wsteczny, da gazu, wybuchnie jej poduszka, i będą poważnie rozważać, czy aby nie stanąłeś za blisko. Bo stanąłeś za blisko. Parę cm więcej, i by żyli, a tak, zamordujesz i tyle. I po co ci to.

Data: 2009-12-28 18:44:35
Autor: Grejon
kameleon pisze:

Ile ci się samochodów z tyłu zmieści na 20 cm? Jesteś koleś po prostu za cwany. Babka przed tobą włączy wsteczny, da gazu, wybuchnie jej poduszka,

Po co ma wybuchać poduszka przy uderzeniu z tyłu?

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-12-28 18:47:58
Autor: ksoniek
czujniki parkowania z tyłu prośba o inf do posiada czy
 Bo stanąłeś za blisko. Parę cm więcej, i by żyli, a tak,
zamordujesz i tyle. I po co ci to.

jak wrzuci wsteczny i wciśnie gaz to jest jej wina. Cofając masz zachować szczególną ostrożność

Data: 2009-12-28 18:56:56
Autor: Kuba \(aka cita\)
czujniki parkowania z tyłu prośba o inf do posiada czy
kameleon wydusił z siebie te słowy:

[...]

chcialeś dobrze, ale Ci nie wyszło.
Przyklad powinen wyglądać tak - stoisz za blisko, ktoś nie wyhamuje za Tobą, ty uderzysz tego z przodu i złamiesz komuś w samochodzie przed Tobą kark.