czujniki parkowania z tyłu prośba o inf do posiadaczy

Data: 2009-12-28 16:19:27
Autor: Waldek Godel
czujniki parkowania z tyłu prośba o inf do posiadaczy
Dnia Mon, 28 Dec 2009 17:16:20 +0100, mariuszmo napisał(a):

Nie posiadam i nie mam potrzeby ani zamiaru ale rozumiem , że to zbliżeniowe, jak np stojący w korku przed światlami samochód wyposażony w czujnik czeka z włczonym silnikiem na zielone światło a ja dojadę i zatrzymam się 15-20 cm za jego zderzakiem z tyłu to czy jemu w kabinie coś sygnalizuje, pika, piszczy, wyje itp?
Często tak blisko się ustawiam jak nie ma miejsca aby nie generować niepotrzebnie korków bo z tyłu sie zawsze więcej zmieści ale czasem reakcje w poprzedzajacym samochodzie są zaskakujące.
Jeśli jednak zaczyna wyć to od jakiej odległości aby niepotrzebnie nie stresować nikogo.

Czujniki włączają się po włączeniu biegu wstecznego, więc jeżeli ten przed
tobą stoi przed czerwonym na biegu wstecznym, to owszem, zapiszczy mu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

czujniki parkowania z tyłu prośba o inf do posiadaczy