czuma..jta sie POsrance ja zginac wam nie dam.....

Data: 2009-10-05 15:36:36
Autor: viper
czuma..jta sie POsrance ja zginac wam nie dam.....
fatso masz racje zydy w przekretach sa lepsi ni swinskie ryje,

bhahhahahaha
baahaaha
bhahahaha

--

lepiej się z tym pogódź bo wrzodów dostaniesz... popaprańce poczuły krew i myślą że skoczą do gardeł i zagryzą... ale mimo że dostały od losu taki prezent to i tak to spierdzielą... to taki typ aktywistów że wszystko schrzanią... nie wiem jak prezio przeżyje to że nawet takie afery spłyną po platformersach jak woda po gęsi... i nawet mu do głowy nie przyjdzie że to głównie dzięki niemu he he... ten biedak naprawdę myśli że chłopaki wrócą do władzy...

Data: 2009-10-05 15:43:41
Autor: george

"viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:6c76.00000231.4ac9f664newsgate.onet.pl...
[...]

dokładnie, nic tak dobrze na sondaże PO nie działa jak morda kacza - mlaskacza.
george

czuma..jta sie POsrance ja zginac wam nie dam.....