[spam] czunik HR GARMINA do sprzedania

Data: 2009-03-12 18:39:03
Autor: mariuszmo
[spam] czunik HR GARMINA do sprzedania
Jak pisałem jakis czas temu kupiłem GPSa GARMINA 705 HR CAD, czujnik kadencji to sobie zostawie bo jest zintegrowany z czujnikiem prędkości do koła ale opaskę na klatę HR to chętnie sprzedam, ja i tak nigdy tego nie będe używał a szkoda aby leżała.
Pracuje to w systemie ANT+Sport gdzieś czytałem, że jest kompatybilne z polarami ale mnie to nie interesowało.
U dystrybutora taka opaska kosztuje 275 zł z tego co się dowiadywałem, sprzedam za 150.
zainteresowani na mmmm20(małpa)wp.pl

Data: 2009-03-12 21:06:05
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
[spam] czunik HR GARMINA do sprzedania