czy

Data: 2010-09-16 19:45:14
Autor: apr...
czy
wsi 24 nadaje relację live z wiadomego miejsca ?
nie ma co, pijarowcy z POPISu mają łeb na karku, co tam POdwyżki, igrzysk nam trza !
jakby konus był mądrym i prawdziwym Polakiem, a jest głupszy niż ustawa przewiduje, to by tuska wysadził z fotela w jeden dzień, ale ten cymbał nie ma pomysłu na Polskę, dlatego gra / raczej razem grają / w tą tragifarsę dla ciemnego luda, niestety.

Data: 2010-09-16 21:47:12
Autor: Grzegorz Z.
czy

wsi 24 nadaje relację live z wiadomego miejsca ?

tvp3 nadawała.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-16 21:49:25
Autor: u2
czy
W dniu 2010-09-16 21:47, Grzegorz Z. pisze:
"Zostawcie kżyża mjastu"

Spierdalaj !

Data: 2010-09-16 21:48:29
Autor: u2
czy

Ty GWniarzu !

Data: 2010-09-16 20:00:09
Autor: apr...
czy
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2010-09-16 21:45,  apr... pisze:
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/
usenet/

Ty GWniarzu !
słuchaj misiu, mogę nadawać z marsa jak i z portalu rozgłośni z miasta toruńskich pierników i zawsze to będzie mój i tylko mój pogląd, nie moderowany żydostwem, moheryzmem, lyberalyzmem, komunizmem ani inną zafajdaną ideologią, poniał moherze ?
zrozumiałeś misiu co powiedziałem, gdyby konusowi faktycznie zależało na POLSCE to by tych igrzysk nie robił, a tak wPISuje się w jeden nurt z peło, ogłupiania Polskiego społeczeństwa, verstehen du, mały człowieczku ?

Data: 2010-09-17 14:02:59
Autor: apr...
czy
 apr... <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

właśnie wróciłem z fasady budynku, taką tam sztukę musiałem zrobić, a tu szczochy i konusy wojują z prorosyjskim rządem o zamknięcie jakiegoś chazara, od poniedziałku peruwiańska lama zadłużyła Polskę na 1 mld 500 mln zł, hmm, w którą stronę to pójdzie, gaz budiet ili nie budiet, to tak na marginesie tej kolejnej szopki w wykonaniu POPISzdu.

--

czy