czy

Data: 2010-09-16 21:48:29
Autor: u2
czy
W dniu 2010-09-16 21:45,  apr... pisze:

Ty GWniarzu !

Data: 2010-09-16 20:00:09
Autor: apr...
czy
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2010-09-16 21:45,  apr... pisze:
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/
usenet/

Ty GWniarzu !
słuchaj misiu, mogę nadawać z marsa jak i z portalu rozgłośni z miasta toruńskich pierników i zawsze to będzie mój i tylko mój pogląd, nie moderowany żydostwem, moheryzmem, lyberalyzmem, komunizmem ani inną zafajdaną ideologią, poniał moherze ?
zrozumiałeś misiu co powiedziałem, gdyby konusowi faktycznie zależało na POLSCE to by tych igrzysk nie robił, a tak wPISuje się w jeden nurt z peło, ogłupiania Polskiego społeczeństwa, verstehen du, mały człowieczku ?

--

czy