czy 7 calowa navi zasłania szybę ? Odpow iedź na kiedyś postawione pytanie ;)

Data: 2011-10-02 11:35:54
Autor: ArekM
czy 7 calowa navi zasłania szybę ? Odpow iedź na kiedyś postawione pytanie ;)

Zdaje się, że DoQ ze mną w tym zakresie polemizował (ale nie pamiętam)
... możliwe, że nie ... nevermind. Pamiętam jakąś dyskusję o tym, że 7
calowa navi, z której korzystam może przesłaniać mi totalnie pole
widzenia. Miałem obfocić, ale z wrodzonego lenistwa tego do dziś nie
zrobiłem. Jednak przypomniałem sobie, że mam filmik nagrany na którym pi
razy drzwi kamera widzi z wysokości mojego widzenia deskę/szybę/navi.

Rzut "od pasażera":

www.youtube.com/watch?v=B48I_8egfOU&

Jak widać, jakoś brutalnie nie wpływa to to na widoczność.

W wysokim aucie chyba jest lepiej :)
Ja jezdziłem z nawigacja 5-cio calową powieszona na środku w zwyklym aucie osobowym - mi jednak troche przeszkadzała - głównie w czasie manewrowania na placu ...

--
PozdrawiAM!
E90

czy 7 calowa navi zasłania szybę ? Odpow iedź na kiedyś postawione pytanie ;)