czy 7 calowa navi zasłania szybę ? Odpowied ź na kiedyś postawione pytanie ;)

Data: 2011-10-01 16:07:03
Autor: J.F.
czy 7 calowa navi zasłania szybę ? Odpowied ź na kiedyś postawione pytanie ;)
Dnia Sat, 01 Oct 2011 01:34:59 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
Zdaje się, że DoQ ze mn± w tym zakresie polemizował (ale nie pamiętam) ... możliwe, że nie ... nevermind. Pamiętam jak±¶ dyskusję o tym, że 7 calowa navi, z której korzystam może przesłaniać mi totalnie pole widzenia.

Rzut "od pasażera":
www.youtube.com/watch?v=B48I_8egfOU&
Jak widać, jako¶ brutalnie nie wpływa to to na widoczno¶ć.

Zwroc uwage ze widok jest z gory.

Ty jestes wysoki, moze i auto wysokie.

Ja juz nie mam takiego pieknego widoku na deske.

J.

Data: 2011-10-01 19:57:39
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-10-01 16:07, J.F. pisze:

Zwroc uwage ze widok jest z gory.
Ty jestes wysoki, moze i auto wysokie.
Ja juz nie mam takiego pieknego widoku na deske.

No w tym rzecz, że jestem wysoki i auto też jest wysokie ;) Ale pamiętam w dyskusji o navigacjach, że wmawiano mi, że nie mam prawa widzieć połowy drogi. A co za różnica czy patrzę z pozycji pasażera czy kierowcy ? Na siedzeniu kierowcy jestem niższy ???

--
          Czas na odwaĹĽne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-10-02 17:44:42
Autor: J.F.
Dnia Sat, 01 Oct 2011 19:57:39 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
[...]

Ty nie, ale ja juz tak. Do tego auto z niskimi fotelami (bo cale niewysokie) i ja juz nie mam
takiego widoku z gory na nawigacje.

No dobra - czyli nalezalo sie przed odpowiedzia upewnic gdzie i dla kogo ta
nawigacja :-)

J.

Data: 2011-10-02 19:12:07
Autor: Jacek
czy 7 calowa navi zasłania szybę ? OdpowiedĽ na kiedy¶ postawione pytanie ;)
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1xy6cvepcckf0.31u0roocbga9$.dlg40tude.net...
[...]

miałem navi 7 calow± w vectrze i przenosiłem do berlinga.
w  vectrze zasłaniała 20% szyby, siedzi sie nisko i szyba mocno pochylona, masakra.
w berlingosie siedzi sie wysoko, szyba duża i pionowa, navi była w okolicy wylotu nawiewów i nic nie przeszkadzała.

Jacek

czy 7 calowa navi zasłania szybę ? Odpowied ź na kiedyś postawione pytanie ;)