czy 7 calowa navi zasłania szybę ? OdpowiedĽ na kiedy¶ postawione pytanie ;)

Data: 2011-09-30 23:43:30
Autor: to
czy 7 calowa navi zasłania szybę ? OdpowiedĽ na kiedy¶ postawione pytanie ;)
begin Rafał \"SP\" Gil
Zdaje się, że DoQ ze mną w tym zakresie polemizował (ale nie pamiętam)
... możliwe, że nie ... nevermind. Pamiętam jakąś dyskusję o tym, że 7
calowa navi, z której korzystam może przesłaniać mi totalnie pole
widzenia. Miałem obfocić, ale z wrodzonego lenistwa tego do dziś nie
zrobiłem. Jednak przypomniałem sobie, że mam filmik nagrany na którym pi
razy drzwi kamera widzi z wysokości mojego widzenia deskę/szybę/navi.

Rzut "od pasaĹĽera":

www.youtube.com/watch?v=B48I_8egfOU&

Jak widać, jakoś brutalnie nie wpływa to to na widoczność.

FascynujÄ…ca nowina. :>

czy 7 calowa navi zasłania szybę ? OdpowiedĽ na kiedy¶ postawione pytanie ;)