czy ERA robi to celowo

Data: 2009-03-15 08:17:21
Autor: az
czy ERA robi to celowo
Zbliża mi się termin przedłużenia pakietu  minutowego. Regulamin mówi że
jeżeli zostaja zakupione pakiety to po upływie 30 dni przepadają.
Chciałem przedłużyć żeby zachować zostające minuty i tu niespodzianka.

USŁUGA CZASOWO NIEDOSTĘPNA

Taka sytuacja zdarza mi się juz 3 raz, czy oni celowo to robią żeby
przepadały zakupione minuty
az

Data: 2009-03-15 09:04:27
Autor: John
czy ERA robi to celowo
Użytkownik "az" <nie@op.pl> napisał w wiadomości news:gpia21$ie8$1news.onet.pl...
[...]

Zloz reklamacje.

John

Data: 2009-03-15 12:28:21
Autor: Titus Atomicus
czy ERA robi to celowo
In article <gpia21$ie8$1@news.onet.pl>, az <nie@op.pl> wrote:

[...]

Ale to nie tylko na ciebie sie uwzieli. Od kilku dni nie mozna wykupic pakietow...

TA

Data: 2009-03-15 18:52:21
Autor: rafik
czy ERA robi to celowo
USŁUGA CZASOWO NIEDOSTĘPNA

witam :)

spokojnie zadzwoncie pod numer *9797 (bezplatny)
i tam sobie zamowcie pakiecik dzis tak robilem przed
chwilka i bez zadnego problemu po chwili juz byl aktywny

pozdrawiam
rafos

Data: 2009-03-15 19:14:36
Autor: ...J...
czy ERA robi to celowo

"rafik" <brak@maila.com> wrote in message news:gpjcvv$1os$1news.vectranet.pl...
[...]

Numer 9797 juz od jakiegos czasu wogole nie dziala...Nalezy dzwonic wylacznie na 9602

Data: 2009-03-15 20:12:46
Autor: Titus Atomicus
czy ERA robi to celowo
In article <gpjgij$nno$1@inews.gazeta.pl>, "...J..." <j...@....net> wrote:

Numer 9797 juz od jakiegos czasu wogole nie dziala...

Owszem, dziala.

TA

Data: 2009-03-15 20:13:44
Autor: Titus Atomicus
czy ERA robi to celowo
In article <gpjcvv$1os$1@news.vectranet.pl>, "rafik" <brak@maila.com> wrote:

> [...]

i tam sobie zamowcie pakiecik dzis tak robilem przed
chwilka i bez zadnego problemu po chwili juz byl aktywny

A ktory pakiet masz na mysli? Ten 25 minut z Hayah?

TA

Data: 2009-03-15 20:17:51
Autor: rafik
czy ERA robi to celowo
A ktory pakiet masz na mysli? Ten 25 minut z Hayah?

nie 9797 tylko *9797 prosze czytac uwaznie :)

ja sobie kupilem ten za 6zl (30 minut)

pozdrawiam
rafos

Data: 2009-03-15 23:45:00
Autor: Titus Atomicus
czy ERA robi to celowo
In article <gpji09$6lt$1@news.vectranet.pl>, "rafik" <brak@maila.com> wrote:

> A ktory pakiet masz na mysli? Ten 25 minut z Hayah?

nie 9797 tylko *9797 prosze czytac uwaznie :)

A czy ja cos mowie?
Pod numer sie juz poprzednio dodzwonilem, tylko pakiety dziwnie opisane...

ja sobie kupilem ten za 6zl (30 minut)

A ja ten pierwszy - 25 minut. Wazny bezterminowo. Na szczescie mimo, ze nie wspominaja o tym w opisie - jest wciaz wazny na polaczenia z Heyah.

TA

Data: 2009-03-16 08:04:28
Autor: Tomek
czy ERA robi to celowo
[...]