czy Eurobank działa teraz w trybie off-line?

Data: 2009-10-25 23:24:15
Autor: Bungiel
czy Eurobank działa teraz w trybie off-line?
Witam
Pomijam fakt, że brak kapitalizacji odsetek od 3 dni. Robiłem przelew
między swoimi rachukami nieco po 7 rano i do tej pory nic nie poszło,
kwota oczywiście zablokowana. Pierwszy raz taki cyrk a kasa na VAT z 3
miesięcy... Chyba będę musiał jeszcze raz przemyśleć sens trzymania
kasy w tym banku.

Data: 2009-10-26 08:44:51
Autor: Robert Kois
Dnia Sun, 25 Oct 2009 23:24:15 -0700 (PDT), Bungiel napisał(a):

[...]

U mnie działa. Odsetki zaksięgowane, dwa przelewy zlecone wczoraj wieczorem
wyglądają jakby wyszły. --
Kojer

Data: 2009-10-26 00:55:57
Autor: krzysztofsf
On 26 Paź, 08:44, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
> [...]

> kasy w tym banku.

U mnie działa. Odsetki zaksięgowane, dwa przelewy zlecone wczoraj wieczorem

Sadze, ze (zwlaszcza w poniedzialki z rana) przelewy trafiajace na
koniec kolejki moga dac wlasnie taki efekt, czekajac az sie wykonaja
wczesniej zlecone przelewy terminowe.

Data: 2009-10-26 00:57:55
Autor: Bungiel
On Oct 26, 8:44 am, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
> [...]

> kasy w tym banku.

U mnie działa. Odsetki zaksięgowane, dwa przelewy zlecone wczoraj wieczorem

Napisałem reklamację i być może to przypadek, ale wkrótce po dostaniu
odp. że sprawa została przekazana ble ble na koncie pojawiły sie i
odsetki i przelew. Czekałem więc na przelew wew. "jedynie" godzinę -
oczywiście dalej nie poszedł już w sesji o 8... No ale to pierwsza
taka wtopa, oby ostatnia. Trochę żenujący ten ich tryb działania
systemu.

Data: 2009-10-26 09:51:25
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "Bungiel" <dochtorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:6e2b54f6-204e-42fb-8fce-808363466b33j19g2000vbp.googlegroups.com...

[...]

W poniedziałek trzeba być cierpliwym, nie od razu wszystko widać poprzez WWW.
Trzeba kilka razy odświeżyć, aby otrzymać aktualne informacje.

Data: 2009-10-26 21:12:05
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@nsp.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hc3nrv$hb0$1news.onet.pl...
[...]

to alternatywne metoda zabezpieczenia systemu przed padem przy odsetkach codziennych, pamiętasz pady getina i szybkie rezygnacje z lokat dziennych?

co do lokat w getinie to już nigdy!
lokata założona przez neta, nie możliwa do zdjęcia w siedzibie i na odwrót, getin to porażka

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-10-26 21:09:20
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Bungiel" <dochtorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:f6a095a3-c850-4cac-bbf0-b36930ad4bc8l34g2000vba.googlegroups.com...
[...]

kliknięcie na historię często pomaga
przelew z mbanku w weekend (sztuczny ruch dla darmowego konta)
patrzę, brak kasy, klikam na historię i kasa jest

Data: 2009-10-26 21:30:35
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 26 Oct 2009 21:09:20 +0100, zlotowinfo napisał(a):

kliknięcie na historię często pomaga
przelew z mbanku w weekend (sztuczny ruch dla darmowego konta)
patrzę, brak kasy, klikam na historię i kasa jest

Albo na produkty. 2-3 kliknięcia i stan jest wyrównany nawt tuż po
przelewie

--
Kojer

Data: 2009-10-26 22:40:26
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:1x8rv7n3blfv5$.dlgkojer.kojer...
[...]

Eurobank jako podręczną gotówka na procencie
z zaufanym mbankiem do przelewów na zewnątrz

Ostatnio eurobank coraz bardziej przypomina w działaniu polbank, nie wyobrażam go sobie jako konto do przelewów. Jednak o niebo lepiej niż getin gdzie przelew z KO na ROR trwa ok. 15 minut

Data: 2009-10-27 08:54:39
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 26 Oct 2009 22:40:26 +0100, zlotowinfo napisał(a):

Ostatnio eurobank coraz bardziej przypomina w działaniu polbank, nie wyobrażam go sobie jako konto do przelewów.

A ja uzywam i bardzo sobie chwalę. Eliksiry księgują szybko, wysyłają
również tak jak powinni. Jakby jeszcze PZty i przelewy zagraniczne dorobili
to w zasadzie nic więcej nie potrzebuję.

--
Kojer

Data: 2009-10-27 10:02:00
Autor: Zbigniew Demidowicz
Robert Kois <kojer@hell.pl> napisał(a):
... Jakby jeszcze PZty i przelewy zagraniczne dorobili
to w zasadzie nic więcej nie potrzebuję.

Masz za duże wymagania :-)
Ja zaś wolałbym aby nie rozpraszali się na wiele innych usług (koszty!), a
pozostawali nadal tylko przy kredytach. Dzięki temu masz stosunkowo dość dobre
%% w porównaniu np. z mB, który działa jak sklepik, gdzie "mydło i powidło", a
%% na kontach ma = 0,00 lub bliskie tej wartości.

Data: 2009-10-27 11:07:44
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 27 Oct 2009 10:02:00 +0000 (UTC), Zbigniew Demidowicz napisał(a):

[...]

Ale ja nie chce za darmo (no jak będzie to się nie obrażę ;)) spokojnie
mogę za te dodatkowe rzeczy płacić, tak jak bez problemu płacę za 2 karty
do ROR.

--
Kojer

Data: 2009-10-27 11:34:57
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:cfe5sr5l7ngo.dlgkojer.kojer...
[...]

no to chyba trzymasz całą kasę zawsze na ROR
dodatkowo ten token do logowania, tożto porażka

Data: 2009-10-27 10:47:22
Autor: P.
czy Eurobank działa teraz w trybie off-line?
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisał(a): [..]

A co jest nie tak z tym tokenem? Czy jest mniej bezpieczny od typowo sprzętowego? Moim zdaniem jest to lepsze rozwiązanie od noszenia tokena typu "breloczek", ale to tylko z punktu widzenia wygody użytkownika, jestem zupełnym laikiem jesli chodzi o kwestię bezpieczeństwa IT.

Data: 2009-10-27 12:42:38
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 27 Oct 2009 10:47:22 +0000 (UTC), P. napisał(a):

[...]

Z tokenem nic, tu jest marudzenie na konieczność uzywania go _do logowania_
a nie tylko do potwierdzania transakcji.
--
Kojer

Data: 2009-10-27 12:41:30
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 27 Oct 2009 11:34:57 +0100, zlotowinfo napisał(a):

[...]

Na ROR wisi 300zł, jak potrzebuje więcej to przelewam. Po każdym użyciu
bankomatu/zapłaceniu kartą/wykonaniu przelewu/zlecenia stałego dolewam do
tej kwoty. W sumie około 20-30 transakcji miesięcznie. Konto mam od 04/2008
i zero problemów.
Token do logowania jest jak dla mnie rewelacją, nie przejmuje się tym, czy
komputer z którego się loguje jest bezpieczny, mogę korzystać z konta w
dowolnym miejscu. To hasło przy logowaniu jest kompletnie bez sensu.

--
Kojer

Data: 2009-10-27 16:04:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski

"Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:1nd129k0m4xka.dlgkojer.kojer...

[...]

Karta eurobanku kosztuje, a Polbanku jest za free.
Nie lepiej lać do Polbanku na oszczędnie oszczędne
tyle, aby nie placić Markowi?

Token do logowania jest jak dla mnie rewelacją, nie przejmuje się tym, czy
komputer z którego się loguje jest bezpieczny, mogę korzystać z konta w
dowolnym miejscu. To hasło przy logowaniu jest kompletnie bez sensu.

SMSy też dają ten komfort, ale gdy przybywa ;) SMS, telefon mówi, gdzie schował się. :)

Data: 2009-10-28 00:36:40
Autor: Ra
Robert Kois pisze:
[...]

jak dla mnie też jest ok jak się pamięta że przelewy między kontami nie działają wieczorem a robię już chyba wszystkie przelwy z eb
Tylko samo usability interfejsu jest jak dla mnie to bani

Data: 2009-10-28 08:10:18
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 28 Oct 2009 00:36:40 +0100, Ra napisał(a):

Tylko samo usability interfejsu jest jak dla mnie to bani

Wypróbuj Polbank ;).

--
Kojer

Data: 2009-10-28 12:31:14
Autor: zlotowinfo
czy Eurobank działa teraz w trybie off-line?
Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:hc7vva$eps$1node2.news.atman.pl...

Jeżeli ci odpowiada Eurobank i token, a korzystasz z jednego komputera to bezpieczniej i wygodniej Polbank. Posiadają kilka wspólnych wad.

Data: 2009-10-27 16:11:00
Autor: Bungiel
On Oct 26, 9:30 pm, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
> [...]

> patrzę, brak kasy, klikam na historię i kasa jest

Albo na produkty. 2-3 kliknięcia i stan jest wyrównany nawt tuż po

No znam te wszystkie triki, ale tym razem absolutnie nic nie pomagało
i właśnie to mnie nieco zaniepokoiło.
Napisali potem przeprosiny, że mieli jakiś problem etc. Co ciekawe,
przelew nadany po 8 dotarł jednak na 1szą sesję w mBanku.

czy Eurobank działa teraz w trybie off-line?