czy Inteligo pobiera opłaty za nieaktywowane debetówki?

Data: 2015-04-22 05:55:29
Autor: nowyjestem
czy Inteligo pobiera opłaty za nieaktywowane debetówki?
biorąc pod uwagę że inne oferty bankowe są dużo
gorsze (pod względem warunków zwolnienia z opłat)
założyłem sobie konto osobiste i firmowe inteligo

na razie w ogóle nie potrzebuję debetówki (ale i tak bank uszczęśliwił mnie na siłę i je wcisnął)

zastanawiam się czy zastrzec debetówkę czy po prostu
jej na razie nie aktywować... Jeśli za nieaktywne
karty bank nie pobiera opłat to może zostawię sobie
tę debetówkę "na wszelki wypadek"... (gdy stanie się
potrzebna nie musiałbym czekać aż przyjdzie pocztą).

pytania do tutejszych ekspertów: (1) czy inteligo
pobiera comiesięczną opłatę 4zł od nieaktywowanych debetówek?! (2) czy zastrzeżenie uwalnia od opłat?

Data: 2015-04-22 15:54:13
Autor: witek
nowyjestem@poczta.pl wrote:
  czy inteligo
pobiera comiesięczną opłatę 4zł od nieaktywowanych
debetówek?!

tak

  (2) czy zastrzeżenie uwalnia od opłat?
tak.

Data: 2015-04-22 23:31:46
Autor: nowyjestem
czy Inteligo pobiera opłaty za nieaktywowane debetówki?
>   czy inteligo
> pobiera comiesięczną opłatę 4zł > od nieaktywowanych debetówek?!

tak

czy komuś z użytkowników grupy bank inteligo
faktycznie naliczył taką opłatę za nieaktywną
debetówkę?

Data: 2015-04-23 01:01:54
Autor: Heniek
W dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 08:31:47 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:

czy komuś z użytkowników grupy bank inteligo
faktycznie naliczył taką opłatę za nieaktywną
debetówkę?

Nie sądzisz, że na 80012121 będzie szybciej i raczej wiarygodniej?

Data: 2015-04-25 14:03:23
Autor: nowyjestem
czy Inteligo pobiera opłaty za nieaktywowane debetówki?
Nie sądzisz, że na 80012121 będzie szybciej i raczej wiarygodniej?

sądzę że odpowiedź konsultanta "raczej tak" jest mało konkretna

czy Inteligo pobiera opłaty za nieaktywowane debetówki?