czy Jaki wyśle prokuratorów do Rimini? czy bojówki faszystów z ONR pojadą do Rimini?

Data: 2018-09-17 09:12:30
Autor: japanizer
czy Jaki wyśle prokuratorów do Rimini? czy bojówki faszystów z ONR pojadą do Rimini?
https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/kolejny-brutalny-atak-na-kobiete-niedaleko-rimini/vjz9rx3

  Znowu brutalny atak na kobietę niedaleko Rimini!

  44-letnia mieszkanka Forli we Włoszech została brutalnie zaatakowana podczas   porannego joggingu. Kobieta otrzymała wiele ciosów w głowę i twarz. Obrażenia   były na tyle poważne, że trafiła do szpitala. Sprawca został bardzo szybko   zatrzymany. Okazał się nim 36-letni robotnik z Polski.

Jak tam pajace z PiS? Pojedziecie?

Data: 2018-09-17 09:53:56
Autor: Bruno Brunowski
czy Jaki wyśle prokuratorów do Rimini? czy bojówki faszystów z ONR pojadą do Rimini?
Nie wyśle. Idzie na urlopa z powodu kampanii.

A tak w ogóle to on nie jest psychologiem, nie on wypisywał przepustkę a cała sprawa jest obrzydliwą polityczna nagonką i on przez całe 8 lat... itd. itp.

https://www.wiocha.pl/1532925,Mina-Jaka

--
Bruno

Data: 2018-09-17 18:17:07
Autor: A. Filip
czy Jaki wyśle prokuratorów do Rimini? czy bojówki faszystów z ONR pojadą do Rimini? [Pyta stalinowski antyfaszysta]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

W twoim świece podejrzany *musi* być sprawcą i jest z pewnością winny
przed prawomocnym wyrokiem?    Przeważnie/często to nie zawsze.

--
A. Filip

Data: 2018-09-17 09:29:29
Autor: japanizer
On Monday, September 17, 2018 at 6:17:09 PM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]

W twoim świece podejrzany *musi* być sprawcą i jest z pewnością winny
przed prawomocnym wyrokiem?    Przeważnie/często to nie zawsze.

Powiedz jak zwykle "genialny inaczej" fanie polskich faszystów - gdzie w całym tekście znalazłeś słowo "podejrzany"?

Data: 2018-09-17 19:15:26
Autor: A. Filip
> [...]

Powiedz jak zwykle "genialny inaczej" fanie polskich faszystów - gdzie
w całym tekście znalazłeś słowo "podejrzany"?

A twoja wersja konstytucji robi rozróżnienie między zatrzymany (na 48h)
a (prawomocnie skazany) sprawca?  Co dziennikarzyny (brukowca) wypocą a
tani demagodzy wykastrują w cytowaniu wypada potraktować zdrowym
chłopskim rozumem.  Jeśliby był _prawomocnie_ skazany to odgrzewałbyś
stare kotlety bo prawomocne skazanie zajęłoby kilka miesięcy
(przynajmniej).

Całkiem możliwe że zatrzymany jest winny.  Tylko dlaczego my niby musimy
domniemywać winę _swoich_ bez podania dowodów?  Ty dowody ominąłeś
szerokim łukiem.  Żaden Polak przenigdy nie został wrobiony za granicą?
To byłby statystyczny cud.

Ja nie jestem jak zamierzchły konsularny _dupek_ sprzed lat który
nawijał w duchu że jak policja w Belgii zatrzymała to Polaka musi być
winny.  Temu konsularnemu pierdole do kurwy nędzy płacili za
domniemywanie niewinności obywateli państwa które reprezentował a nie za
_łatwe_ stawanie po stronie belgijskiej policji.

Własna dupa droższa od cudzej.  Swoich się nie porzuca _łatwo_ .

--
A. Filip

Data: 2018-09-17 10:50:34
Autor: japanizer
On Monday, September 17, 2018 at 7:15:58 PM UTC+2, A. Filip wrote:

> [...]
> w całym tekście znalazłeś słowo "podejrzany"?

A twoja wersja konstytucji robi rozróżnienie między zatrzymany (na 48h)

Oho, wielbiciel nazioli Filip to nie tylko znawca polskiej konstytucji, ale i włoskiej. Jak to każdy Wolak.

Data: 2018-09-17 20:15:21
Autor: A. Filip
> [...]

a (prawomocnie skazany) sprawca? [...]

Oho, wielbiciel nazioli Filip to nie tylko znawca polskiej
konstytucji, ale i włoskiej. Jak to każdy Wolak.

A PO kiego konstytucja takim jak ty co głęboko w dupie mają fundament
nowożytnego prawa (karnego) w postaci domniemywania niewinności?
Tobie konstytucja warta w praktyce tyle co Stalinowska Konstytucja
powinna całkowicie wystarczyć o ile tylko to ty będziesz ją interpretował.

Jak ten Polak we Włoszech jest winny to dowodem winy nie jest po prostu
to że został zatrzymany.

--
A. Filip

Data: 2018-09-17 20:38:04
Autor: Pajdak
czy filip wyśle prokuratorów do Rimini?
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+wi7r64x1ff-i9h1@wp.eu...

Jak ten Polak we Włoszech jest winny to dowodem winy nie jest po prostu
to że został zatrzymany.

Pytanie było: to jak PiS-owcy, pojedziecie?

--
Pajdak

Data: 2018-09-17 20:08:37
Autor: Pajdak
czy filip już zatrzymał POdejrzanego?
[...]

Pytanie było: "Jak tam pajace z PiS? Pojedziecie?"

Napisane też było "zatrzymany", a nie "podejrzany".

POpisuj się na pl.soc.prawo pajacu!

--
Pajdak

czy Jaki wyśle prokuratorów do Rimini? czy bojówki faszystów z ONR pojadą do Rimini?