czy Laguną II można szybko jeździć?

Data: 2010-08-09 14:03:14
Autor: bratPit[pr]
czy Laguną II można szybko jeździć?

Po zakrętach czy można tym samochodem szybko jechać?
Słyszałem że Laguny II mają miękkie zawieszenie i prowadzenie na krętych drogach pozostawia wiele do życzenia. To prawda?
To pytanie do posiadaczy tych samochodów. Czy nawet mocniejsze wersje tych samochodów (2.0dCi) są takie miękkie? Wymiana amortyzatorów na sztywniejsze (jeśli takie są) nie pomoże?

Pytam, bo zaświtała mi myśl o zakupie takiego samochodu. Z rocznika ~2006. Ale lubię dynamiczną jazdę na zakrętach. Zawieszenie może być problemem odbierającym radość z jazdy.

Laguna II na szybkich łukach sprawia wrażenie samochodu ociężałego, "klockowatego", trochę takiego jak Polonez, skręcasz kierownicą a masz wrażenie, że siły wypychają to auto na zewnątrz, na pewno gorzej się trzyma drogi niż np Vectra B,
takie są moje wrażenia z jazdy 2.0Dci kombi mimo, że ma ESP, ale to auto nie jest do takiej jazdy przede wszystkim, ten samochód jest do wygodnej spokojnej jazdy, komfort w nim jest świetny, miękkie zawieszenie, wyciszenie wnętrza,
powiem tak, jestem zmęczony niemieckimi twardymi zawieszeniami na naszych drogach więc ja nic innego bym nie wybrał, no chyba że C5 z hydro zawieszeniem :-)
do dynamicznej jazdy po zakrętach to raczej BMW się nadaje, Accord albo coś w tym stylu, wiadomo że Laguna II będzie najmłodsza w danej cenie,

brat

czy Laguną II można szybko jeździć?