czy Lech Kaczynski byl mezem stanu?

Data: 2010-07-27 20:48:11
Autor: the_foe
czy Lech Kaczynski byl mezem stanu?
Bo jak czytam, slucham, co mowia ludzie z PISu to wychodzi mi obraz czlowieka ktorego nawet do WC trzeba bylo prowadzic za reke. Dowiadujemy sie, ze urzad prezydenta nie jest w Polsce rzadna wladza ("Panstwo Polskie zawiodlo") a Prezydent bez asysty rzadu nie jest w stanie bezpiecznie nigdzie doleciec ("to rzad odpowiadal za organizacje przelotu").
--
the_foe

Data: 2010-07-27 20:52:05
Autor: abc
czy Lech Kaczynski byl mezem stanu?
"to rzad odpowiadal za organizacje przelotu"

Oczywiście!

Data: 2010-07-27 21:00:57
Autor: the_foe
W dniu 2010-07-27 20:52, abc pisze:
"to rzad odpowiadal za organizacje przelotu"

Oczywiście!

ale przyznasz mi racje, ze maz stanu raczej nie dalby sie wsadzic w popsuty samolot, ze slabo wyszkolona zaloga, na lotnisko gdzie nie ma zadnych systemow, gdzie w wiezy kontrolnej chleja i graja w rozbieranego pokera a fsb rozpyla mgle? maz stanu sam kieruje swoim urzedem a nie liczy na pomoc rzadowych fagasow.

--
the_foe

Data: 2010-07-27 21:13:01
Autor: abc
[...]

De mortuis nihil nisi bene.

Data: 2010-07-27 21:25:48
Autor: the_foe
W dniu 2010-07-27 21:13, abc pisze:
[...]

A to czemu? o Hitlerze i Stalinie tez mam milczec?

--
the_foe

Data: 2010-07-27 21:38:47
Autor: abc
czy Lech Kaczynski byl mezem stanu?
De mortuis nihil nisi bene.

A to czemu? o Hitlerze i Stalinie tez mam milczec?

Nie, to są już postaci historyczne.

Data: 2010-07-27 21:41:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:i2nad6$7tk$1news.dialog.net.pl...
[...]

Trochę przeginasz. Zamawia transport lotniczy takiej wielkości, by przewieźć określoną liczbę pasażerów. do określonego miejsca na określaną godzinę. Tzn. jego kancelaria. I tu kończy się jego rola.
Przewoźnik ustala, że potrzebuje 1 Tu-154 i jednego malucha. Ustala plan lotu. Wykonuje wszelki niezbędne procedury.Podstawia oba samoloty na określoną godzinę i przewozi pasażerów.
I tak to się odbyło. Jeden samolot, który wystartował o zaplanowanym czasie wylądował.
Drugi samolot, spóźniony, trafił na warunki atmosferyczne nie pozwalające na lądowanie i zamiast udać się na zapasowe lotnisko, z niewiadomych powodów próbował lądować z wiadomym skutkiem.
Teraz trzeba dowiedzieć się dlaczego lądował.
I na to jest odpowiedź w odczytanych fragmentach taśmy.

Data: 2010-07-27 21:17:53
Autor: u2
W dniu 2010-07-27 20:48, the_foe pisze:
Bo jak czytam, slucham, co mowia ludzie z PISu to wychodzi mi obraz
czlowieka ktorego nawet do WC trzeba bylo prowadzic za reke.

A skąd to wiesz ? Od Palikota ?

[...]

Żaden, żadna itd.

Rząd odpowiadał za bezpieczeństwo lotu.

Sam minister wojny psychiatra z zawodu wyraził zgodę na wspólny przelot
praktycznie wszystkich dowódców sztabu generalnego.

Ba, sam pisał że zamierza z nimi lecieć, ale w ostatniej chwili
zrezygnował. Bardzo zastanawiające zachowania pana Kielicha.

Data: 2010-07-27 16:24:25
Autor: Bruner

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4c4f30e3$0$2598$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-27 20:48, the_foe pisze:
Bo jak czytam, slucham, co mowia ludzie z PISu to wychodzi mi obraz
czlowieka ktorego nawet do WC trzeba bylo prowadzic za reke.

A skąd to wiesz ? Od Palikota ?

Od Ziobry razem tam chodza. Polikot nie jest pedziem aby to robic.

Data: 2010-07-27 15:56:45
Autor: precz z PO
Bruner pisze:

Polikot nie jest pedziem aby to robic.

Facet który ubiera się jak pedał i zachowuje jak
pedał, to z pewnością pedał, nawet michnikowa
gazetka o tym pisze.

Palikot na randce z z meżczyzna:
http://www.tinyurl.pl?vREDLHok

Data: 2010-07-27 22:27:21
Autor: u2
W dniu 2010-07-27 22:24, Bruner pisze:

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message
[...]

A skąd wiesz ? Palikot chodził z koszulką z napisem "Jestem gejem".
Czyli co innego mówi, a co innego robi ?

Data: 2010-07-27 21:29:23
Autor: the_foe
W dniu 2010-07-27 21:17, u2 pisze:
Rząd odpowiadał za bezpieczeństwo lotu.

za bezpieczenstwo lotu odpowiada tylko i wylacznie pilot, tak stanowi prawo. Rzad zabezpiecza jedynie protokół dyplomatyczny

--
the_foe

Data: 2010-07-27 21:42:46
Autor: u2
W dniu 2010-07-27 21:29, the_foe pisze:
W dniu 2010-07-27 21:17, u2 pisze:
Rząd odpowiadał za bezpieczeństwo lotu.

za bezpieczenstwo lotu odpowiada tylko i wylacznie pilot, tak stanowi
prawo. Rzad zabezpiecza jedynie protokół dyplomatyczny

Nieprawda, począwszy od wojny wydanej Polakom przez Tuska a skończywszy
na błazenadach Palikota odpowiadają za obecny stan państwa polskiego, w
tym za przeloty vip-ów.

Data: 2010-07-27 21:45:04
Autor: mkałrwan jest debilem
czy Lech Kaczynski byl mezem stanu?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

[...]

Co ty kłamco nie powiesz?

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8180650,MON__Antoni_Macierewicz_klamie.html

Przemysław Warzywny

--

"Oskarżenie minister Kopacz, że oszukała premiera, mówiąc w Sejmie, że uczestniczyła w sekcji zwłok, było jak strzał kulą w płot, bo minister mówiła nie o sekcji, ale o identyfikacji ofiar".

Data: 2010-07-27 21:58:01
Autor: u2
W dniu 2010-07-27 21:45, mkałrwan jest debilem pisze:

[...]

Znowu rzucasz GWnem. A fuj!

http://smolensk-2010.pl/2010-04-28-odkryto-ze-klich-byl-na-liscie-pasazerow-samolotu-nie-polecial.html

Był na grupie nawet skan jego zgody na wspólny wylot wszystkich
generałów do Smoleńska.

Data: 2010-07-27 22:02:29
Autor: u2
W dniu 2010-07-27 21:58, u2 pisze:

Był na grupie nawet skan jego zgody na wspólny wylot wszystkich
generałów do Smoleńska.

Poniżej :

http://smolensk1004.wordpress.com/2010/04/30/minister-klich-podpisal-zgode-na-wyjazd-dowodcow/

Data: 2010-07-27 22:02:45
Autor: mkałrwan jest debilem
czy Lech Kaczynski byl mezem stanu?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w

http://smolensk-2010.pl/2010-04-28-odkryto-ze-klich-byl-na-liscie-pasazerow-samolotu-nie-polecial.html

Był na grupie nawet skan jego zgody na wspólny wylot wszystkich
generałów do Smoleńska.

Chyba w tym gównie, na które się powołujesz.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-27 22:08:05
Autor: u2
W dniu 2010-07-27 22:02, mkałrwan jest debilem pisze:

[...]

Sądzisz innych po sobie. Poniżej fragment pokazujący niekompetencję
ministra wojny, psychiatry z zawodu :

http://smolensk1004.wordpress.com/2010/04/30/minister-klich-podpisal-zgode-na-wyjazd-dowodcow/

"Gen. Gromosława Czempińskiego, byłego szefa Urzędu Ochrony Państwa.
zaskoczyła inna rzecz: – Minister Klich wiedział, że poszczególni
dowódcy dostali od prezydenta zaproszenie, ale nie wiedział, że oni będą
lecieć? – dziwił się we wczorajszej „Kropce nad i” Czempiński. – Tu nie
chodzi o to, czy minister Klich wyraziłby zgodę czy nie, bo trudno
wyobrazić sobie, żeby powiedział: „nie weźmiecie udziału”. Ale powinien
wiedzieć, że oni zaakceptowali zaproszenie i będą lecieć. Powinien
zainteresować się, zapytać: „a jak lecicie”? I wtedy może odezwałby się
jakiś dzwonek alarmowy, że wszyscy polecą jednym samolotem – dodał były
szef UOP.

- Zostałem poinformowany pismem od prezydenta, że ci wojskowi zostali
zaproszeni do udziału w obchodach katyńskich, ale nie o zaproszeniu do
samolotu. Zaproszenia do przelotu każdy dostawał indywidualnie – mówił w
TOK FM Klich."

Data: 2010-07-28 01:23:09
Autor: Andrzej Zbierzchowski
[...]

No tak się składa. Turysta zleca organizacje wycieczki a za całość odpowiada Biuro Podróży :) Czyli MON :)

A co do Męża Stanu - nie masz większych problemów?
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

czy Lech Kaczynski byl mezem stanu?