czy Macierzy艅ski da艂 cia艂a czy praco wnik plac贸wki PKOBP okaza艂 si臋 niekompetentn y?

Data: 2014-03-17 22:54:31
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
czy Macierzy艅ski da艂 cia艂a czy praco wnik plac贸wki PKOBP okaza艂 si臋 niekompetentn y?
W dniu 2014-03-17 20:23, Sebastian pisze:

No c贸偶, szkoda 偶e pseudoprawnicy banku nie przewidzieli
偶e dzieci bywaj膮 wychowywane nie tylko przez rodzic贸w,
ale tak偶e przez dziadk贸w.

No to jeszcze jeden kamyczek do tego tworu, bo dzi艣 zak艂ada艂em.

1. w oddziale 2 rodzic贸w
2. w/w rodzice zak艂adaj膮 po 1 rachunku KONTO ZA ZERO celem posiadania "dost臋pu" do konta dla dziecka (junior).
3. Rodzic 1 zak艂ada konto dla dziecka w obecno艣ci rodzica 2.
4. Okazuje si臋, 偶e da si臋 do konta dla dziecka podpi膮膰 TYLKO I WY艁膭CZNIE konto jednego rodzica celem nadzoru nad rachunkiem dziecka.

Podpinamy zatem konto dla dziecka pod konto rodzica 1.

W zwi膮zku z uparciem si臋 rodzica 2 na to by "mie膰 nadz贸r nad kontem dla dziecka" okazuje si臋, 偶e mo偶na za艂o偶y膰 drugie konto dla dziecka (tego samego dziecka), do kt贸rego te偶 mo偶na podpi膮膰 tylko jednego rodzica. Zak艂adamy konto dla dziecka nr 2 (ma inny zupe艂nie nr rach) i podpinamy go pod rodzica dwa.

Wniosek : PKO BP przyj臋艂o, 偶e rodzice ZAWSZE I WSZ臉DZIE CHC膭 MIE膯 WSP脫LNE KONTO :D, i PKO BP nie wzi臋艂o pod uwag臋, 偶e rodzice mog膮 chcie膰 mie膰 osobne konta indywidualne.

Panie AMRA - strza艂 w stop臋 IMHO.
Z drugiej strony moja dusza (wi艣nio偶ercy i innowiercy) zadowolona jest, bo dzi臋ki temu miast 2 500 PLN na 4,5 % aktualnie mog臋 mie膰 5 000 PLN na 4,5 %, ale chyba nie taki cel przy艣wieca艂 bankowi, co ?

--
Rafa艂 "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wroc艂aw +48 71 718 70 90

Data: 2014-03-18 06:47:32
Autor: lolekanabolek
"Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:

> [...]

2. w/w rodzice zak艂adaj膮 po 1 rachunku KONTO ZA ZERO celem posiadania
"dost臋pu" do konta dla dziecka (junior).

dla cel贸w upewnienia si臋, aby KONTO ZA ZERO naprawd臋 by艂o za ZERO to
nale偶y:
- wla膰 tam co miesi膮c 1k
- nie bra膰 karty do konta

To wszystkie obostrzenia czy co艣 przeoczy艂em??

--
Pozdrawiam serdecznie,
Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-03-18 10:23:30
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2014-03-18 07:47, lolekanabolek pisze:

[...]

Mi wysz艂o, 偶e to wszystko.
Errata: wla膰 1 500 i nie bra膰 karty do konta. W tym przekonaniu utwierdzi艂 mnie pracownik zak艂adaj膮cy mi konta.

Data: 2014-03-18 09:30:56
Autor: lolekanabolek
"Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:

Mi wysz艂o, 偶e to wszystko.
Errata: wla膰 1 500 i nie bra膰 karty do konta. W tym przekonaniu
utwierdzi艂 mnie pracownik zak艂adaj膮cy mi konta.

faktycznie, 1500 zeta, dzi臋ki

--
Pozdrawiam serdecznie,
Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-03-18 04:04:56
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
czy Macierzy駍ki da cia砤 czy pracownik plac體ki PKOBP okaza si niekompetentny?
W dniu wtorek, 18 marca 2014 10:30:56 UTC+1 u縴tkownik lolekanabolek napisa:
"Rafa \"SP\" Gil" wrote:

> Mi wysz硂, 縠 to wszystko.

> Errata: wla 1 500 i nie bra karty do konta. W tym przekonaniu

> utwierdzi mnie pracownik zak砤daj眂y mi konta.

faktycznie, 1500 zeta, dzi阫i

Ewentualnie przy Koncie Dziecka mozesz wziac konto rodzica - bez karty (a z IKO) jest bezplatne - o ile prowadzisz caly czas konto dziecka. Ale to tylko w sytuacji, kiedy nie chcesz nic robic z tym RORem i posluzy do obslugi konta dziecka. W innym przypadku lepsze konto za zero. No i w kazdym przypadku IKO - bezplatne bankomaty PKO i Euronetu

Data: 2014-03-18 12:48:04
Autor: lolekanabolek
Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

> [...]

RORem i posluzy do obslugi konta dziecka. W innym przypadku lepsze
konto za zero. No i w kazdym przypadku IKO - bezplatne bankomaty PKO

a  mo縩a mie 2 IKo w telefonie?? Bo jedno ju mam w inteligo

--
Pozdrawiam serdecznie,
Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-03-18 22:41:09
Autor: RobertS
[...]

witam ;-)

czy pisz眂 konto dziecka masz te na my秎i SKO czy to zupe硁ie inna bajka?

syn ma SKO, ma dost阷 przez net, ale wyp砤ca mo縠 (jeszcze tego nie robili秏y) tylko w plac體ce banku

czy gdybym r體nie mia konto w PKO BP to na swoim loginie widzia砨ym r體nie jego konto (SKO)?

czy moje konto mog硂by by darmowe (bez obowi眤ku wp砤t)?

RobertS

Data: 2014-03-19 06:30:25
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
czy Macierzy駍ki da cia砤 czy pracownik plac體ki PKOBP okaza si niekompetentny?
W dniu wtorek, 18 marca 2014 22:41:09 UTC+1 u縴tkownik RobertS napisa:

> [...]

czy gdybym r體nie mia konto w PKO BP to na swoim loginie widzia砨ym r體nie jego konto (SKO)?

czy moje konto mog硂by by darmowe (bez obowi眤ku wp砤t)?

 Oooo, kogo ja widze ;) To Ty zyjesz jeszcze? :))))))
1) Mozesz konto SKO podlaczyc do konta w PKO (w oddziale).
2) Piszemy o Konto Dziecka z oferty PKO Junior (czyli cos nowego wzgledem SKO) http://www.pkobp.pl/junior 3) Jak masz Konto Dziecka - mozesz zalozyc darmowe konto Rodzica (jesli nie wezmiesz karty). Mozesz wowczas kontrolowac i SKO i Juniora. Z Juniora syn bedzie mogl przelewac pieniadze i komorke doladowywac (ty bedziesz to oczywiscie autoryzowal - i akceptowal na druga reke - samo konto ma dostep pasywny)
4) Syn bedzie mogl sie przelaczac miedzy SKO a Juniorem (jeden login i haslo).

Data: 2014-03-19 19:39:13
Autor: RobertS
[...]

Jak widzisz nadal 縴j i nawet do舵 cz阺to si tutaj pojawiam (w przeciwie駍twie do Ciebie), bo to skarbnica wiedzy niedost阷na w innym miejscu w sieci ;-)

ad. 2
Syn ma 9 lat, czy mo縠 takie konto za硂縴?

ad. reszta
jak on b阣zie m骻 to i ja za硂筷...tak sobie my秎, 縠 konta mia砮m/mam we wszystkich mo縧iwych bankach dzia砤j眂ych w naszym 秎icznym kraju (pomijam BSy), a w PKO BP jeszcze nie mia砮m.

RobertS

Data: 2014-03-19 21:05:25
Autor: RobertS
czy Macierzy駍ki da cia砤 czy pracownik plac體ki PKOBP okaza si niekompetentny?

2) Piszemy o Konto Dziecka z oferty PKO Junior (czyli cos nowego
wzgledem SKO) http://www.pkobp.pl/junior

ju sobie na wszystkie pytania odpowiedzia砮m, na stronie jest tak bogaty FAQ, 縠 wszystko jest jasne

skorzystam z oferty, zobaczymy jak (ta innowacyjna oferta) b阣zie dzia砤砤 w praktyce ;-)

RobertS

Data: 2014-07-07 11:31:38
Autor: lolekanabolek
W dniu 2014-03-18 10:23, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
[...]

ju偶 nieaktualne ;-((
W nowym cenniku PKO Konto za Zero, czyli flagowy rachunek z oferty banku, znajduje si臋 w sekcji "wycofane z oferty". Zmieniaj膮 si臋 w nim progi zwalniaj膮ce z op艂aty za rachunek i kart臋. Op艂ata warunkowa za ROR b臋dzie si臋 pojawia膰, je艣li klient nie zasili go wp艂ywami na poziomie 1000 z艂 (obecnie 1500 z艂) oraz nie dokona transakcji kart膮 lub mobilnie na minimum 100 z艂. Op艂ata warunkowa w karcie pojawi si臋, jesli nie zostan膮 dokonane transakcje na kwot臋 co najmniej 150 z艂 (obecnie 250 z艂). Op艂ata warunkowa za kart臋 wzro艣nie z 2,90 z艂 do 3,90 z艂.

<http://prnews.pl/hydepark/pko-bp-siegnie-gebiej-do-kieszeni-klientom-po-wakacjach-podwyzki-3160100>
Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-03-19 08:02:06
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
czy Macierzy駍ki da cia砤 czy pracownik plac體ki PKOBP okaza si niekompetentny?

Panie AMRA - strza w stop IMHO.

Z drugiej strony moja dusza (wi秐io縠rcy i innowiercy) zadowolona jest, bo dzi阫i temu miast 2 500 PLN na 4,5 % aktualnie mog mie 5 000 PLN na 4,5 %, ale chyba nie taki cel przy秝ieca bankowi, co ?

Majac do wyboru - dziecko ma maksymalnie dwa konta (po jednym z kazdym z rodzicow) czy grzebac w systemie, miec problemy ze zgodami i ich odwolywaniem, wynikajace z tego problemy prawne - wybralismy rozwiazanie dla wyzeraczy wisienek.
Obslugujemy w ten sposob rowniez przypadki dzieci rozwiedzionych rodzicow.

Przy osobnych kontach - nie mamy jako bank kontroli co sie w zyciu rodzicow dzieje, wiec w sytuacji, gdyby jeden rodzic (ten dolaczony pozniej) wyciagnal kase, na co nie zgodzilby sie drugi - to mielibysmy problemy. Budowanie rozwiazan na taki przypadek byloby kosztowne - stad rozwiazanie, ktore "osladza" wymog posidania drugiego konta. Jak mozesz spojrzec od strony dziecka jest to calkowicie obsluzone...

Reasumujac - to byla swiadoma decyzja.

Data: 2014-03-20 21:44:02
Autor: RobertS
czy Macierzy駍ki da cia砤 czy pracownik plac體ki PKOBP okaza si niekompetentny?
z硂縴砮m wniosek wczoraj wieczorem, a ju o 21.31 dzwonili do mnie (kierunkowy 81), troch p蠹no, to normalne w PKO BP?

kiedy z Aliora dzwonili do mnie w sobot, ale po 20 to jeszcze nigdy

RobertS

czy Macierzy艅ski da艂 cia艂a czy praco wnik plac贸wki PKOBP okaza艂 si臋 niekompetentn y?