czy Mastercard kłamie?!

Data: 2015-11-29 00:03:58
Autor: witek
czy Mastercard kłamie?!
nowyjestem@poczta.pl wrote:
reklama MC twierdzi że za każdą transację kartową
fundują oni jeden pełnowartościowy posiłek dla
jednego dziecka w Afryce...

jak to możliwe? Przecież ich prowizje spadają, ich
zarobek na pojedynczej transakcji jest niewielki...

a może rozwiązanie kryje się w niskiej cenie tego
posiłku?! Może taki posiłek kosztuje np. 10 groszy?

https://www.mastercard.com/plp/personal/pl/news/2011_12_06_podarujposilek_alma.html

20 eurocentów i za kazda trasakcje ale ZBLIZENIOWA.
Wczytaj sie dokładnie

A wyniki akcji w Poslce:

The campaign raised $10,856 in 2011, enough for 40,000 meals, and $28,004 in 2012, enough for 103,000 meals.

http://newsroom.mastercard.com/documents/factsheet-mastercardworld-food-programme-partnership/

Data: 2015-11-29 03:54:16
Autor: nowyjestem
czy Mastercard kłamie?!
> [...]
https://www.mastercard.com/plp/personal/pl/news/2011_12_06_podarujposilek_alma.html

20 eurocentów i za kazda trasakcje ale ZBLIZENIOWA.

akurat zbliżeniowo płacę bardzo często (kilka razy dziennie), ale
szkoda że akcja dotyczy tylko drogiego sklepu ALMA, z którego ja
akurat NIE korzystam. a co do wartości - zgadłem że rozwiązanie zagadki tkwi w niskiej
wartości posiłku, co wiecej "przeszacowałem" jego wartość, gdyż 0,20 euro to dużo mniej niż 0,10 złotych.

Data: 2015-11-29 11:42:05
Autor: witek
czy Mastercard kłamie?!
nowyjestem@poczta.pl wrote:
a co do wartości - zgadłem że rozwiązanie zagadki tkwi w niskiej
wartości posiłku, co wiecej "przeszacowałem" jego wartość,
gdyż 0,20 euro to dużo mniej niż 0,10 złotych.

no to chyba jeszcze troche bedziemy musieli poczekac :)

Data: 2015-11-29 12:59:08
Autor: Liwiusz
czy Mastercard kłamie?!
W dniu 2015-11-29 o 12:54, nowyjestem@poczta.pl pisze:
co wiecej "przeszacowałem" jego wartość, gdyż 0,20 euro to dużo mniej niż 0,10 złotych.

???

--
Liwiusz

Data: 2015-11-29 22:50:40
Autor: Tomasz Chmielewski
czy Mastercard kłamie?!
On 11/29/2015 08:59 PM, Liwiusz wrote:
W dniu 2015-11-29 o 12:54, nowyjestem@poczta.pl pisze:
co wiecej "przeszacowałem" jego wartość,
gdyż 0,20 euro to dużo mniej niż 0,10 złotych.

???

W narodzie z matematyką i logicznym myśleniem na bakier, niestety (i nie tylko w polityce).

- 0,10 zł to mniej niż 0,20 EUR

- inne firmy nie dają nic, MasterCard daje 0,20 EUR - wniosek - MasterCard to oszuści, bo mogliby przecież dać więcej

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2015-11-29 10:45:04
Autor: nowyjestem
czy Mastercard kłamie?!
- 0,10 zł to mniej niż 0,20 EUR

- inne firmy nie dają nic, MasterCard daje 0,20 EUR - wniosek - MasterCard to oszuści, bo mogliby przecież dać więcej

co do mojego błędu rachunkowego to masz rację...
ale co do reszty nie bardzo... Z kontekstu mojej wypowiedzi wynika bowiem, że "rozwiązaniem zagadki" (czy są oszustami) jest niska cena fundowanego posiłku a zatem skoro posiłek jest tani 0,20 euro, to mogę przyjąć
że jednak NIE kłamią (i właśnie na tym polega "rozwiązanie")

a zatem 1:1 gdyż ja błędnie policzyłem, która wartość jest większa
a Ty wykazałeś się nieumiejętnością czytania ze zrozumieniem.

czy Mastercard kłamie?!