czy Miller w przeciwieństwie do Tuska ma odrobinę przyzwoitości i honoru ?

Data: 2010-06-02 12:34:27
Autor: Charlie delta
czy Miller w przeciwieństwie do Tuska ma odrobinę przyzwoitości i honoru ?
Data: 2010-06-02 22:18:03
Autor: skippy
czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?

Uzytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisal w wiadomosci news:c5fc1291-f891-4e74-b382-8e54c6f6937be21g2000vbl.googlegroups.com...
http://www.niepoprawni.pl/blog/162/leszek-miller-do-dzis-broni-pilota-smiglowca-donald-tusk-swymy-wilczymy-oczymy-pozera-kolej

Przeciez idioto tamten pilot uratowal zycie Millerowi.

Data: 2010-06-02 22:20:00
Autor: skippy
czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?

Uzytkownik "Charlie delta" Olina i Alka tak samo kochasz?

Data: 2010-06-02 22:31:33
Autor: marfi
czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?
Uzytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisal w wiadomosci news:hu6edi$s55$1news.onet.pl...

Uzytkownik "Charlie delta"
Olina i Alka tak samo kochasz?

  Z mojego punktu czytania dyskutujesz sam ze soba - moze kup sobie kota - zawsze jest  sie do kogo odezwac ;)

--
marfi

Data: 2010-06-02 22:34:31
Autor: skippy
czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?

Uzytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisal w wiadomosci news:4c06bfa7$0$19161$65785112news.neostrada.pl...

sory zwidy

Data: 2010-06-02 22:36:17
Autor: skippy
[...]

Juz jak wyskoczylo i jestes ciekawy, to Czarli pokochal Millera.

Data: 2010-06-02 22:53:38
Autor: marfi
czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?
Uzytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisal w wiadomosci news:hu6fc2$urr$1news.onet.pl...

[...]

  Jezeli to ten sam co wprowadzil podatek liniowy, który od lat ma wprowadzic PO  to tez go lubie i dlatego nie zaglosuje na gadule Komorowskiego:)

--
marfi

Data: 2010-06-02 23:48:09
Autor: skippy
czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?

Uzytkownik "marfi"

 Jezeli to ten sam co wprowadzil podatek liniowy, który od lat ma wprowadzic PO  to tez go lubie i dlatego nie zaglosuje na gadule Komorowskiego:)

Ja go za to tez lubie i nawet kocham:)
Oprócz wprowadzenia ryczaltu od przychodów ewidencjonowanych i obnizki CIT nie kojarze zadnych innych istotnych zmian w podatakach.

Poza wprowadzwniem VAT.
:)))))))

Swoja droga wniosek jest taki, ze to nie socjalisci.
Wszystko popieprzone jest u nas pod wzgledem nazewnictwa.

Ale jak nie glosujesz na Soltysa tylko na .... Millera, to ja nie wiem, moze na Buraka zaglosuje.
Ostatecznie prawdizy Polak, nieliczny w tym zestawie oprócz Soltysa.

Data: 2010-06-03 00:05:24
Autor: marfi
czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?
Uzytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisal w wiadomosci news:hu6jiq$aih$1news.onet.pl...

Uzytkownik "marfi"

[...]

  Ja mysle, ze na czas wyborów prezydenta najlepsza bylaby ewakuacja np. do Chorwacji.
Ot chocby Istria :)

BTW: Nie moge zrozumiec dlaczego jak go zwiesz Soltys wyrzekl sie strzelania do dzika a godzi sie na to aby zabic rózowa, niegrozna i prawie zdepilowana swinke pradem, obciac jej uszy i leb, posiekac to na kawalki, wepchnac jej to do pecherza moczowego i sprzedac jako salceson...

--
marfi

Data: 2010-06-03 00:09:55
Autor: skippy
czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?

Uzytkownik "marfi"

ok przelotnie odpowiem:)

 Ja mysle, ze na czas wyborów prezydenta najlepsza bylaby ewakuacja np. do Chorwacji.
Ot chocby Istria :)

Na druga ture to nie bede, wiec oszczedze mek pisowi i od razu zaglosuje na Jara:)))

[...]

Zeby pradem... byly reportaze ze zeby szubciej, to zywcem zapodawali we wrzatek.
Az przestalem jesc wedline (przez jakis czas).

Ja tez nie moge zrozumiec, ze jak go zwe sie jednego wyrzekl a drugiego nie.
Ale zauwaz - pozostali sie nie wyrzekli zadnej z tych kwestii, a on chociaz jednej:)))

Data: 2010-06-02 23:58:40
Autor: skippy
czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?

Uzytkownik "marfi"

Tak serio ta ja tez mam zasade efektywnosci dzialan wiec Bronio albo Jaro.
Druga zasada to mniejsze zlo.
Wiec Bronio (bezposrednio) i nadal Jaro (posrednio - bo to rozwali pis na kilka czesci).
Jeszcze pomysle:)))

Dobranoc.

Data: 2010-06-03 00:09:47
Autor: marfi
czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?
Uzytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisal w wiadomosci news:hu6k6i$bss$1news.onet.pl...

[...]

  Pewnie, mysl i agituj ale rozsadnie :)

  Ja wiem jedno na dwóch takich co rzadzili Polska (Kaczynski i  Lepper) nie postawie krzyzyka.

--
marfi

Data: 2010-06-03 00:11:30
Autor: skippy
czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?

Uzytkownik "marfi"

 Ja wiem jedno na dwóch takich co rzadzili Polska (Kaczynski i  Lepper) nie postawie krzyzyka.

tak to napisales, ze trafiles w gusta wszystkich.
doceniam:)))

czy Miller w przeciwieństwie do Tuska ma odrobinę przyzwoitości i honoru ?