[Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?

Data: 2009-12-17 14:54:05
Autor: Waldek Godel
[Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
Dnia Thu, 17 Dec 2009 14:09:54 +0100, Jeremiasz napisał(a):

    Niestety nazajutrz znowu zawzięcie 'wyszukiwał zmiany' przez dłuższy czas mieląc cały tysiączek, po czym wyświelił 7 nowo-napłynietych wiadomości. Potem było jeszcze gorzej - tego samego dnia po kilku godzinach znwu sprawdzałem pocztę i nie dość że znowu na początku zajął się mieleniem, to... nie wyświetlił nowych maili, które w międzyczasie dopłynęły na moja pocztę...

Nie włączyłeś przypadkiem trybu IMAP?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-17 16:41:56
Autor: W
[Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
Waldek Godel wystukał, co następuje:

[...]

OIMW to WP nie oferuje trybu IMAP, więc by się nawet nie połączył...

Data: 2009-12-17 19:14:03
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 17 Dec 2009 16:41:56 +0000 (UTC), W napisał(a):

OIMW to WP nie oferuje trybu IMAP, więc by się nawet nie połączył...

WP to i może (cokolwiek to jest). Windows Mobile natomiast jak najbardziej
i to w zasadzie od zawsze.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-18 08:11:51
Autor: Jeremiasz
[...]

Dlatego właśnie zaznaczyłem, że konto jest pop3/smtp. I WP, czyli Wirtualna Polska nie oferuje (niestety...) kont pocztowych IMAP.
W smartphone konto skonfigurowałem oczywiście jako pop3/smtp (inaczej w ogole bym nie odebrał poczty:-)
Kurcze...cyrki no...może faktycznie założe konto na innym serwerze pocztowym i zobacze...?

JA

Data: 2009-12-18 08:19:55
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 18 Dec 2009 08:11:51 +0100, Jeremiasz napisał(a):

Dlatego właśnie zaznaczyłem, że konto jest pop3/smtp. I WP, czyli Wirtualna Polska nie oferuje (niestety...) kont pocztowych IMAP.

aaa.. to WP, nie zaskoczyłem, nie sądziłem, ze są tak zacofani.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-18 08:31:01
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 18.12.2009 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:
[...]

Poza gmail chyba nikt nie oferuje darmowych imap-ów, co jest dziwne w dobie
użytkowania i tak webamaili które są mua przez imap :)
Imap żre ciut więcej serwera, ale sporo mniej pasma, pierwsze jest obecnie
śmiesznie tanie, drugie imo droższe, chyba że trzymają imap na komerche.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

[Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?