czy PKO BP zrezygnował z otwierania kont przelewem?!

Data: 2014-03-10 23:58:58
Autor: Sebastian
czy PKO BP zrezygnował z otwierania kont przelewem?!
osoba z rodziny założyła, namówiła i mnie, jak próbuję znaleĽć wniosek i... nie mogę...

Data: 2014-03-11 08:02:51
Autor: darnok
On 2014-03-11 07:58, Sebastian wrote:
osoba z rodziny założyła, namówiła i mnie,
jak próbuję znaleĽć wniosek i... nie mogę...

tak

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2014-03-11 10:39:48
Autor: Sebastian
czy PKO BP zrezygnował z otwierania kont przelewem?!
tak

był jaki¶ komunikat oficjalny czy tylko formularze znikły?

Data: 2014-03-11 23:32:07
Autor: darnok
On 2014-03-11 18:39, Sebastian wrote:
tak

był jaki¶ komunikat oficjalny czy tylko formularze znikły?

a co za roznica? i tak nie skorzystasz.
czytalem o tym ze wzgledu na spora skale oszust i male zainteresowanie zliwkwidowali.

Data: 2014-03-12 05:18:11
Autor: Sebastian
On 2014-03-11 18:39, Sebastian wrote:

> [...]

a co za roznica? i tak nie skorzystasz.

czytalem o tym ze wzgledu na spora skale oszust i male zainteresowanie zliwkwidowali.

gdyby znikn±ł sam formularz mogłoby to oznaczać np.
prace informatyczne nad jego poprawieniem.

ale je¶li bank wycofał ofertę - to nie skorzystam.

Data: 2014-03-20 07:00:20
Autor: wobo
W dniu wtorek, 11 marca 2014 07:58:58 UTC+1 użytkownik Sebastian napisał:
osoba z rodziny założyła, namówiła i mnie, jak próbuję znaleĽć wniosek i... nie mogę...

Tak, zrezygnował:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/PKO-BP-rezygnuje-z-kont-otwieranych-przelewem-ZBP-ostrzega-inne-banki-3062428.html

Data: 2014-03-24 03:17:59
Autor: zarz±d komplementariusza
czy PKO BP zrezygnował z otwierania kont przelewem?!
W dniu wtorek, 11 marca 2014 07:58:58 UTC+1 użytkownik Sebastian napisał:
osoba z rodziny założyła, namówiła i mnie, jak próbuję znaleĽć wniosek i... nie mogę...

jakby nadal dało się przelewem, to bym się skusił...
jednakże moja motywacja jest tak słaba że nie chce mi się i¶ć do oddziału ani nawet czekać na kuriera...

czy PKO BP zrezygnował z otwierania kont przelewem?!