czy PKO BP zrezygnował z otwierania kont przelewem?!

Data: 2014-03-11 08:02:51
Autor: darnok
On 2014-03-11 07:58, Sebastian wrote:
osoba z rodziny założyła, namówiła i mnie,
jak próbuję znaleĽć wniosek i... nie mogę...

tak

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2014-03-11 10:39:48
Autor: Sebastian
czy PKO BP zrezygnował z otwierania kont przelewem?!
tak

był jaki¶ komunikat oficjalny czy tylko formularze znikły?

Data: 2014-03-11 23:32:07
Autor: darnok
On 2014-03-11 18:39, Sebastian wrote:
tak

był jaki¶ komunikat oficjalny czy tylko formularze znikły?

a co za roznica? i tak nie skorzystasz.
czytalem o tym ze wzgledu na spora skale oszust i male zainteresowanie zliwkwidowali.

Data: 2014-03-12 05:18:11
Autor: Sebastian
On 2014-03-11 18:39, Sebastian wrote:

> [...]

a co za roznica? i tak nie skorzystasz.

czytalem o tym ze wzgledu na spora skale oszust i male zainteresowanie zliwkwidowali.

gdyby znikn±ł sam formularz mogłoby to oznaczać np.
prace informatyczne nad jego poprawieniem.

ale je¶li bank wycofał ofertę - to nie skorzystam.

czy PKO BP zrezygnował z otwierania kont przelewem?!