czy Play jest poważny ?

Data: 2010-08-09 08:07:16
Autor: mz
czy Play jest poważny ?
Witam
Chce przejść z ERy do Play a abo. Wybrałem sobie telefon jaki mnie interesuje z ich oferty. Dzwonie do nich i się pytam jak długo bede czekał na ten telefon bo na stronie pisze, że jest to telefon na życzenie i czas jego dostarczenia może być wydłużony. Dodatkowo dowiedziałem się, że w magazynie go nie mają i nie planują go zamówić - pomimo tego, że ja  go wezmę.
Jakie wy macie doświadczenia z tą siecią ?  Wiem że w kazym BOA pracują dziwni ludzie a CI z Play wydają mi sie wyjątkowo dziwni.

Data: 2010-08-09 08:14:11
Autor: AL
czy Play jest poważny ?
mz pisze:
[...]

a moze ten telefon juz jest nie produkowany/wycofywany z rynku/etc?

Z drugiej strony, smieszne jest to, ze zmieniasz operatora tylko dlatego, ze tam jest *ten* telefon -  a w erze go nie ma? /*

*/ pewnie w erze jest za 50pln, zamiast 1pln (w play)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-08-09 09:35:31
Autor: Kotlet wołowy
czy Play jest poważny ?
Z drugiej strony, smieszne jest to, ze zmieniasz operatora tylko dlatego, ze tam jest *ten* telefon -  a w erze go nie ma? /*

z trzeciej strony smieszne jest ze nie potrafisz czytac. Nic takiego nie napisal, napisal ze przechodzi do play
i tylko tyle, nic nie pisal ze dla telefonu

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-08-09 09:38:33
Autor: AL
czy Play jest poważny ?
Kotlet wołowy pisze:
[...]

czesc osob niestety przechodzi dla tych lakoci, tzn telefonow

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-08-09 08:41:30
Autor: Grzegorz S
czy Play jest poważny ?
AL <adam@skads.tam> wrote:
Kotlet wołowy pisze:
> i tylko tyle, nic nie pisal ze dla telefonu

czesc osob niestety przechodzi dla tych lakoci, tzn telefonow

Robią dla dowolnych powodów i Tobie nic do tego :-)
Poza tym zamiast zabawy we wróżkę skup się na rzeczowych argumentach?

--
gs

Data: 2010-08-09 11:04:50
Autor: AL
czy Play jest poważny ?
Grzegorz S pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
Kotlet wołowy pisze:
[...]

na jakich argumentach rzeczowych mam sie niby skupic?
mam wyciagnac szklana kule i domniemywac, dlaczego tego telefonu nie ma w Play i nie chca go sprowadzic/wyczarowac/etc ?

madrala ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-08-09 11:28:05
Autor: mz
czy Play jest poważny ?
AL jeśli możesz nie udzielaj się juz w moim poście.

Data: 2010-08-09 10:39:08
Autor: Waldek Godel
czy Play jest poważny ?
Dnia Mon, 9 Aug 2010 11:28:05 +0200, mz napisał(a):

AL jeśli możesz nie udzielaj się juz w moim poście.

ale on się udzielał tylko w swoich postach.
W twoich został tylko zacytowany i to - o zgrozo - przez ciebie.

"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
Jan Strybyszewski

Data: 2010-08-09 11:43:36
Autor: Beny
czy Play jest poważny ?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:c58sp5axq6bf.dlglepper.institute.com...
Dnia Mon, 9 Aug 2010 11:28:05 +0200, mz napisał(a):

AL jeśli możesz nie udzielaj się juz w moim poście.

ale on się udzielał tylko w swoich postach.
W twoich został tylko zacytowany i to - o zgrozo - przez ciebie.

Lepiej uważaj bo i Tobie sie dostanie ;)

Data: 2010-08-09 12:53:45
Autor: AL
czy Play jest poważny ?
mz pisze:
AL jeśli możesz nie udzielaj się juz w moim poście.
ale o co Ci chodzi,
mam plakac razem z Toba, ze nie chca Ci telefonu sprowadzic?

temat bez sensu to i takie odpowiedzi:
"Play jest bee (soryy: niepowazny), bo nie chca telefonu sprowadzic specjalnie dla mz, mimo, ze na stronie obiecali"
;)

Podejmij w koncu meska decyzje: wybierz inny model i po klopocie,
ewentualnie przejdz do Orange, skoro warunki rowniez Ci odpowiadaja (sa zbiezne z tymi w Play) i ten telefon, ktory chcesz tam dostaniesz.
Ewentualnie - kup na wolnym rynku dokladnie taki jaki chcesz, od Play'a wez to co ma 'najwieksze wziecie na serwisach aukcyjnych' i sprawa zamknieta.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-08-09 10:52:30
Autor: z
czy Play jest poważny ?
AL pisze:

Ja się przyznam że też zależy mi na konkretnym telefonie i jak to w Play :
"Mamy ten telefon w ofercie na zamówienie. Jest dostępny i oczywiście dla Pana go zorganizujemy"
Natomiast w salonie:
"Panie głupoty gadają - nie ma szans"

Właśnie się zastanawiam czy im nie podziękować.
Fakt ceny niskie ale przy moim zapotrzebowaniu abonament wszędzie podobny. I tak nie wydzwonię tych milionów minut.

Data: 2010-08-09 09:49:01
Autor: Piotr M
czy Play jest powaĹźny ?
Dnia 09-08-2010 o 08:07:16 mz <22051976.wytnij@wp.pl> napisał(a):

Witam
Chce przejœÌ z ERy do Play a abo. Wybra³em sobie telefon jaki mnie
interesuje z ich oferty. Dzwonie do nich i siĂŞ pytam jak dÂługo bede  czekaÂł
na ten telefon bo na stronie pisze, Âże jest to telefon na Âżyczenie i czas
jego dostarczenia moÂże byĂŚ wydÂłuÂżony. Dodatkowo dowiedziaÂłem siĂŞ, Âże w
magazynie go nie majÂą i nie planujÂą go zamĂłwiĂŚ - pomimo tego, Âże ja  go
wezmĂŞ.

W Playu w ogĂłle jest jakaś popierducha z tymi telefonami z oferty ich  strony www. PrzecieĹź stosują taki marketing, bo nie wierzę w bałagan,  chociaĹź kto wie, Ĺźe mieli jakąś nałoĹźoną regulację przez UOKiK bo robili  zamieszanie i wprowadzali ludzi w błąd nieistniejącymi telefonami.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-09 10:19:47
Autor: mz
czy Play jest poważny ?
Przechodze z Ery do Play bo nie podobają mi się warunki na jaich Era chce przedłużyć ze mną umowę. Tzn wyłącza mi z abonamentu rozmowy do Play i Cyfrowego Polsatu - za te rozmowy będe musiał płacić dodatkowo mimo nie wykorzystania minut z abonamentu i nie mam zamiaru zastanawiac się czy osoba do której dzwonie jest w Play czy nie - ale o tym już pisałem na tej grupie i nie będe sie powtarzał. Ten sam telefon ma tez Orange więc jak Play mi nic nie odpowie przejde tam.

Data: 2010-08-09 10:22:43
Autor: J.F.
czy Play jest poważny ?
Użytkownik "mz" <22051976.wytnij@wp.pl> napisał w
[...]

Zaraz - Ty jestes powazny ? Dla ciebie jednego maja sprowadzac ?

J.

Data: 2010-08-09 10:29:01
Autor: Liwiusz
czy Play jest poważny ?
J.F. pisze:
[...]

   Skoro napisali, że jest na życzenie, to chyba powinni, co?

--
Liwiusz

Data: 2010-08-09 10:30:48
Autor: Beny
czy Play jest poważny ?

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i3odsb$gbj$1news.onet.pl...
[...]

Skad wiesz ze jest jedyny, oraz jesli cos maja w ofercie to powinni sprowadzic albo wywalic z oferty i zostawic tylko te ktore są w stanie zaoferować.

Data: 2010-08-16 07:08:58
Autor: mz
czy Play jest poważny ?

Zaraz - Ty jestes powazny ? Dla ciebie jednego maja sprowadzac ?

Jeśli są poważni i oferują ten telefon w swojej ofercie to powinni i dla jednego sprowadzić

Data: 2010-08-12 21:02:53
Autor: niusy.pl
czy Play jest poważny ?

[...]

A umowę nie z nim jednym mają podpisać ?

czy Play jest poważny ?