czy Play jest poważny ?

Data: 2010-08-09 10:19:47
Autor: mz
czy Play jest poważny ?
Przechodze z Ery do Play bo nie podobają mi się warunki na jaich Era chce przedłużyć ze mną umowę. Tzn wyłącza mi z abonamentu rozmowy do Play i Cyfrowego Polsatu - za te rozmowy będe musiał płacić dodatkowo mimo nie wykorzystania minut z abonamentu i nie mam zamiaru zastanawiac się czy osoba do której dzwonie jest w Play czy nie - ale o tym już pisałem na tej grupie i nie będe sie powtarzał. Ten sam telefon ma tez Orange więc jak Play mi nic nie odpowie przejde tam.

czy Play jest poważny ?