czy Polska pod rzadami Tuska pokona San Marino?

Data: 2009-03-28 19:48:39
Autor: konserwator
czy Polska pod rzadami Tuska pokona San Marino?
Mam powazne watpliwosci!

rym
(generał) Waldemar Pawlak naszym przyjacielem jest.....
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc prezydentem Polski!

Data: 2009-03-28 19:59:06
Autor: Piotr
czy Polska pod rzadami Tuska pokona San Marino?
Dnia Sat, 28 Mar 2009 19:48:39 +0100, konserwator napisał(a):

Mam powazne watpliwosci!

Ale może ich zwyzywać GWno, od jaskiniowych kopaczy, do sanmarińskich
antysemitów, wyssanych z mlekiem matki.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-29 12:40:07
Autor: Badin
czy Polska pod rzadami Tuska pokona San Marino?
On Sat, 28 Mar 2009 19:48:39 +0100, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

Mam powazne watpliwosci!

 a co ma z tym wspolnego tusk ?
 twoje myslenie jest typowe dla czasow prl.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-29 16:51:06
Autor: konserwator

Użytkownik ""Badin <heRsk>"" <?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:mpius4925u93u0sucmiht03a3ttgh678dm4ax.com...
On Sat, 28 Mar 2009 19:48:39 +0100, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

Mam powazne watpliwosci!

 a co ma z tym wspolnego tusk ?
 twoje myslenie jest typowe dla czasow prl.

jak to nie ma?
a kto jest ministrem sportu z ramienia Tuska i kto wycofal komisarza z PZPN jak trzeba bylo reformowac i zamykac "dzialaczy"?

Data: 2009-03-29 17:07:45
Autor: konserwator

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gqo2dr$6df$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

o a toamszewski sie nawet ze mna zgadza...

PAP | dodane 2009-03-28 (22:05)
Boruc grając w Celticu Glasgow swoim zachowaniem wywołał wojnę religijną i Pan Bóg go pokarał -powiedział PAP po meczu z Irlandią Północną były bramkarz reprezentacji Polski Jan Tomaszewski.

      REKLAMA  Czytaj dalej

- Do tej pory nie krytykowałem Artura. Jeżeli jednak szybko nie zrobi rachunku sumienia i nie poradzi sobie sam ze sobą, to będzie koniec jego kariery - dodał Tomaszewski.

Podkreślił, że sobotnia porażka nie jest wyłącznie "zasługą" piłkarzy. Jego zdaniem główną winę ponoszą: selekcjoner Leo Beenhakker, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej Grzegorz Lato i minister sportu Mirosław Drzewiecki.

- Beenhakker od dłuższego czasu nie robił nic innego oprócz obrażania polskich kibiców i ludzi związanych z futbolem. Lato na to pozwalał. Natomiast Drzewiecki wycofując kuratora ze związku pokazał, że akceptuje wszystkie nieprawidłowości i patologie obecne w polskiej piłce - wyjaśnił Tomaszewski.

Jego zdaniem sobotni mecz był podsumowaniem tych wszystkich działań. - Wymieniona trójka cały czas jest jednak w dobrym nastroju. Za chwilę pewnie więc usłyszymy, że w sobotę nic wielkiego się nie stało.

Dodał, że mimo wszystkich problemów był przekonany, że Polacy nie będą mieli kłopotów z pokonaniem drużyny "z IV ligi angielskiej".

- Niestety, zamiast meczu polscy kibice obejrzeli jedynie człapanie naszych kadrowiczów - zakończył Tomaszewski.

GIF89a

Data: 2009-03-29 18:33:27
Autor: Badin
czy Polska pod rzadami Tuska pokona San Marino?
On Sun, 29 Mar 2009 16:51:06 +0200, "konserwator"
[...]

 pytam co ma wspolnego tusk z wynikiem meczu ?

Data: 2009-03-29 18:59:43
Autor: matador
Badin <heÂŽsk> pisze:

 pytam co ma wspolnego tusk z wynikiem meczu ?

PR

matador.

Data: 2009-03-30 05:14:23
Autor: mrdevilyn
On 29 Mar, 18:33, "Badin <heÂŽsk>" < bred...@interia.pl> wrote:

 pytam co ma wspolnego tusk z wynikiem meczu ?

"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów
prowadzonej przez barana"

A niestety barana mamy obecnie za premiera. Tak więc cały naród
niejako zdurniał i skapcaniał, reprezentacji w piłke kopana nie
wyłaczając ;).
Dobrze że pan Prezydent trzyma klasę, bez niego byłoby pewnie 5:0
J-23

Data: 2009-03-30 17:24:18
Autor: call-in
On Mon, 30 Mar 2009 05:14:23 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

>  pytam co ma wspolnego tusk z wynikiem meczu ?

"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów
prowadzonej przez barana"

 pytam po raz kolejny: co ma z tym wspolnego tusk?  jest trenerem reprezenatcji ?

A niestety barana mamy obecnie za premiera.

 kwak, kwak. pisy szczekaja, karawana idzie dalej ;o)

Tak więc cały naród niejako zdurniał i skapcaniał,

 elektorat pisu to nie caly narod.

reprezentacji w piłke kopana nie wyłaczając ;).

 jasne. dzisiejsze opady deszczu to tez przez tuska ?

Dobrze że pan Prezydent trzyma klasę, bez niego byłoby pewnie 5:0

 zrob sobie baranka ;o)))

Data: 2009-03-30 12:17:33
Autor: mrdevilyn
On 30 Mar, 17:24, "call-in <heÂŽsk>" < bred...@interia.pl> wrote:
On Mon, 30 Mar 2009 05:14:23 -0700 (PDT), mrdevi...@gmail.com wrote:
> "Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów
> prowadzonej przez barana"

 pytam po raz kolejny: co ma z tym wspolnego tusk?
 jest trenerem reprezenatcji ?

Jest premierem polskiego rządu, reprezentacja w piłkę kopaną jest zaś
emanacją polskiego narodu. Jak premier jest chujowy to i samopoczucie
narodu pod jego rzadami jest chujowe a to przekłada się bezpośrednio
na chujową grę reprezentacji w piłkę kopaną. Zawodnicy wiedza zresztą
że tusek lubi piłkę kopaną więc kombinują tak mniej więcej: "Jak
wygramy to ten #$%% będzie się cieszył jak diabeł gwoździem. A takiego
wała, nie będzie się bydlę puszyło za moją krzywdę, zaraz strzelę
samobója to może tego #$#%%#  też coś ze złości strzeli i będzie
SPOKÓJ". I tak ponoć (nie oglądałem) było...
Teraz zrozumiał? ;)
J-23

Data: 2009-03-31 10:59:27
Autor: Vic
mrdevilyn@gmail.com wrote:
[...]

Buachachachacha!!
A jak masz zatwardzenie to tez odpowiedzialnosc ponosi aktualnie urzedujacy premier?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-31 05:25:42
Autor: agama
On 31 Mar, 10:59, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:

A jak masz zatwardzenie to tez odpowiedzialnosc ponosi aktualnie
urzedujacy premier?

Nie widzę związku.. choć onegdaj faktycznie cos mnie podkusiło i
obejrzałem oraz wysuchalem jakiegoś expose czy czegoś podobnego w jego
wykonaniu. Trwalo to ponoć godzine czy dwie, mi wystarczyło 15 minut
żeby poczuć nieprzepartą potrzebę wys... się. Czyli efekt
fizjologiczny, co prawda odwrotny od opisanego przez ciebie, wystapił.
I trudno tu mówić o jakiejs winie tuska, po prostu jego mowy działają
jako srodek przeczyszczający- i juz. A na czym polega tuskowy efekt
"peszenia" gry reprezentacji w piłke kopaną to niech może zbadają
jacys fachowcy.
J23

Data: 2009-03-31 14:42:19
Autor: Vic
agama@wcheto.chem.uni.wroc.pl wrote:
 A na czym polega tuskowy efekt
"peszenia" gry reprezentacji w piłke kopaną to niech może zbadają
jacys fachowcy.

Moze peszy tez tych, ktorzy chca sie wyproznic - stad zatwardzenie :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-31 07:23:48
Autor: mrdevilyn
czy Polska pod rzadami Tuska pokona San Marino?
On 31 Mar, 15:58, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:

stevep

Głupota u ciebie stefanio przeszła już w stan permanentnej
redundancji ;)).
J-23

Data: 2009-04-08 22:39:05
Autor: konserwator

Użytkownik ""call-in <heRsk>"" <?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:3eo1t4pr9vg6lf6dh743barlu1tn700j004ax.com...
> [...]

prowadzonej przez barana"

 pytam po raz kolejny: co ma z tym wspolnego tusk?

Tak! jest trenerem twojego jelopiego musku!

i calej "reprezentacji"

rym

Data: 2009-03-31 15:27:57
Autor: White Power
Badin <he?sk> <€brednie@interia.pl> napisał(a):
 pytam co ma wspolnego tusk z wynikiem meczu ?

Cuda obiecywał i cudów nie ma.

Data: 2009-03-31 07:03:59
Autor: dexth
On 29 Mar, 16:51, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
Użytkownik ""Badin <heRsk>"" <?bred...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:mpius4925u93u0sucmiht03a3ttgh678dm4ax.com...
> [...]

a kto jest ministrem sportu z ramienia Tuska i kto wycofal komisarza z PZPN
jak trzeba bylo reformowac i zamykac "dzialaczy"?

Powinni wziac na trenera Pana Prezydenta, bo Pan Prezydent sie zna na
pilce. Powinni zagrac Pereiro i Borubar.

pozdr dexth

Data: 2009-03-30 10:13:05
Autor: Bad Behaviour
Badin <heÂŽsk> wrote:
On Sat, 28 Mar 2009 19:48:39 +0100, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

Mam powazne watpliwosci!

 a co ma z tym wspolnego tusk ?
 twoje myslenie jest typowe dla czasow prl.

Jak to co ma wspolnego? Wybudowal chujowe orliki, na ktorych ucza sie chujowo grac.

A trzeba bylo za granica zapytac, jak tam sie szkoli talenty.

Data: 2009-03-30 17:24:18
Autor: call-in
czy Polska pod rzadami Tuska pokona San Marino?
On Mon, 30 Mar 2009 10:13:05 +0200, Bad Behaviour
<bad@bevahiour.co.nz> wrote:

>  a co ma z tym wspolnego tusk ?
>  twoje myslenie jest typowe dla czasow prl.

Jak to co ma wspolnego? Wybudowal chujowe orliki,
na ktorych ucza sie chujowo grac.

 1. tusk ich nie budowal
 2. na "orlikach" nie gra kadra narodowa
 3. sadziesz, ze bluzgami zastapisz argumenty ?

A trzeba bylo za granica zapytac, jak tam sie szkoli talenty.

 premier szkoli ? niby gdzie tak jest ? ;o)

Data: 2009-03-30 13:20:02
Autor: Vic
czy Polska pod rzadami Tuska pokona San Marino?
konserwator wrote:
Mam powazne watpliwosci!

W takim razie - Jarosław Kaczyński na trenera polskiej reprezentacji!
Awe mĂłwi, Ĺźe moc z niego bije.
Da radę!

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-30 13:57:12
Autor: Vic
czy Polska pod rzadami Tuska pokona San Marino?
cirrus wrote:
A on odró¿nia lew¹ nogê od prawej? :)

Nie wiadomo. Ale awe mówi, że moc od niego bije. A awe się zna na mocy...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

czy Polska pod rzadami Tuska pokona San Marino?