czy SIMplus jeszcze ważny - sprawdzenie

Data: 2009-07-29 20:14:32
Autor: dizel
czy SIMplus jeszcze ważny - sprawdzenie
On Wed, 29 Jul 2009 05:31:43 -0700 (PDT), Alojzy Zakalec
<alojzy.zakalec@gmail.com> wrote:

Mam simplusa którego ze 4 miesiące nie używałem (i nie doładowywałem).
Jak teraz sprawdzić czy jest jeszcze co doładowywać? (Jak na razie to
nic nie można z tym przeciez zrobić bo przy próbie jakiejkolwiek
operacji dopomina się o doładowanie)

Możesz odbierać połączenia przychodzące przez 365 dni od momentu
zablokoania konta także nie masz się co martwić można spokojnie
doładować, wszystko jest napisane w regulaminie. Sprawdzone w
praktyce.

Data: 2009-07-29 20:21:35
Autor: Czarek
W dniu 2009-07-29 20:14, dizel napisał/a:

[...]

Były jakiś czas temu jakieś zmiany w regulaminie w tym temacie i nie jestem pewien czy jest tak jak piszesz (nie upieram się)
Możesz podać linka do obowiązującego regulaminu, na który się powołujesz?

--
Cz.

czy SIMplus jeszcze ważny - sprawdzenie