Data: 2009-09-12 08:05:08 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
czy TPSA może zmusić...? | |
Agall wrote:
Teraz pytania: Jest ciężko. Najprościej byłoby dogadać się z sąsiadem. Tepsa w zasadzie wywiązuje się z obowiązku - zamiast linii kablowej oferuje radiową, spełniającą większość wymogów dla *telefonu* (świadczenie usług w technologii ADSL nie jest obowiązkiem operatora) b/ czy wobec nie przyjęcia proponowanego rozwiązania (radiolinii) operator może natychmiastowo zerwać dotychczasową umowę? tak c/ czy w przypadku przeciągającego się nie wywiązywania operatora z usunięcia awarii można dochodzić rekompensaty pieniężnej (np. za korzystanie z tel. komórkowego)? Rodzaj i wysokość odszkodowania określone są w regulaminie tepsy. Na pewno nie są to kwoty rekompensujące korzystanie z komórki, a raczej liczone są na podstawie wysokości ostatnich rachunków linii stacjonarnej. Oprócz tego należy Ci się zwrot abonamentu za okres, w którym nie mogłeś korzystać z telefonu. M. |
|
Data: 2009-09-12 03:15:00 | |
Autor: SzalonyKapelusznik | |
czy TPSA może zmusić...? | |
On 12 Wrz, 11:06, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:
"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_...@tpsa.waw.pl> writes: A mozesz podac podstawe prawna od kiedy to internet jest usulga powszechna ktora TP ma obowiazek swiadczyc? Odszkodowanie jest w wysokosci abonamentu telefonicznego z ktorego chcialo sie kozystac. ALE odszkodowanie to nalezy sie tylko wtedy gdy TP np. nie chce ciagnac 50 kilometrow kabla do abonenta a na radiowke tez nie ma co liczyc (bo mieszka za daleko od nadajnika). A A nie wtedy kiedy klient kreci nosem i on nie chce miec telefonu w kropki. |
|
Data: 2009-09-12 12:03:55 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
czy TPSA może zmusić...? | |
Michal Jankowski wrote:
Rodzaj i wysokość odszkodowania określone są w regulaminie tepsy. Na Tylko pamiętaj, że tu jest mowa nie o odszkodowaniuz tytuły odmowy świadczenia usługi powszechnej, a tylko z powodu czasowej (do momentu wypowiedzenia) "niemożności". Poza tym jeśli nawet w przypadku połączeń krajowych zasada, o której piszesz, może być zachowana, to w przypadku np. rozmów międzynarodowych 99 % osób będzie płacić po 2-3 zł za minutę do UE :-( M. |