Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   czy Vpower Diesel pochłaniawilgoć ?

czy Vpower Diesel pochłaniawilgoć ?

Data: 2009-11-15 18:41:23
Autor: sop3k
czy Vpower Diesel pochłaniawilgoć ?
tzn. czy ma dodatki pochłaniające wilgoć z baku ( wodę)?
Zastanawiam się czy dolać czegoś na zimę, jeżdżę
na tym Vpowerze...

Jeżdże na nim od 3 lat. Wczesniej Clio 1.5 dCi(tak, ten w którym niby trzeba co 50kkm wtryski wymieniać), zrobiłem 60 tyś. Jak sprzedawałem miał 210tyś km. i nie było żadnego problemu. Czesto byłem nim w górach, gdzie przez tydzień stał temp ok -5C do -10C i nie bylo problemu z odpaleniem. Tak samo jest teraz z Corolla 2.0 D4D. Zadnych problemów zeszłej zimy, a także troche po górach pojeździła. Nie wiem jaki ma na to wpływ paliwo, a jaki ogolny stan auta, ale zawsze leje V-Power, choć może płacę drożej. --


Data: 2009-11-15 19:36:40
Autor: uciu
czy Vpower Diesel pochłaniawilgoć ?

Jeżdże na nim od 3 lat. Wczesniej Clio 1.5 dCi(tak, ten w którym niby trzeba co
50kkm wtryski wymieniać), zrobiłem 60 tyś. Jak sprzedawałem miał 210tyś km. i
nie było żadnego problemu. Czesto byłem nim w górach, gdzie przez tydzień stał
temp ok -5C do -10C i nie bylo problemu z odpaleniem. Tak samo jest teraz z
Corolla 2.0 D4D. Zadnych problemów zeszłej zimy, a także troche po górach
pojeździła. Nie wiem jaki ma na to wpływ paliwo, a jaki ogolny stan auta, ale
zawsze leje V-Power, choć może płacę drożej.


ja jeżdze na ropie made in auchan/neste itp i też nigdy nic nie robiłem z silnikiem (1,9 tdi) a przejechałem obecnym autem już ponad 200kkm. Nigdy nic nie dolewałem do paliwa. Piszesz o temperaturach -5/-10 a co to za mróz? Mi zdażało się, że autp stało przez tydzień z temperatura w nocy dochodzaca do -30 dzień -15 i odpalał na dotyk. Tak wiec po co ten vpower? A różnica na litrze to około 50gr wiec przy spalaniu 5/6 na 100km zaoszczedziłem już 4000-5000zł

uciu

Data: 2009-11-16 08:17:31
Autor: sop3k
czy Vpower Diesel pochłaniawilgoć ?

> Jeżdże na nim od 3 lat. Wczesniej Clio 1.5 dCi(tak, ten w którym niby > trzeba co
> 50kkm wtryski wymieniać), zrobiłem 60 tyś. Jak sprzedawałem miał 210tyś > km. i
> nie było żadnego problemu. Czesto byłem nim w górach, gdzie przez tydzień > stał
> temp ok -5C do -10C i nie bylo problemu z odpaleniem. Tak samo jest teraz > z
> Corolla 2.0 D4D. Zadnych problemów zeszłej zimy, a także troche po górach
> pojeździła. Nie wiem jaki ma na to wpływ paliwo, a jaki ogolny stan auta, > ale
> zawsze leje V-Power, choć może płacę drożej.


ja jeżdze na ropie made in auchan/neste itp i też nigdy nic nie robiłem z silnikiem (1,9 tdi) a przejechałem obecnym autem już ponad 200kkm. Nigdy nic nie dolewałem do paliwa. Piszesz o temperaturach -5/-10 a co to za mróz? Mi zdażało się, że autp stało przez tydzień z temperatura w nocy dochodzaca do -30 dzień -15 i odpalał na dotyk. Tak wiec po co ten vpower? A różnica na litrze to około 50gr wiec przy spalaniu 5/6 na 100km zaoszczedziłem już 4000-5000zł

Dlatego napisałem też ze nie wiem czy ma na to wpływ paliwo.

--


Data: 2009-11-16 12:54:14
Autor: ąćęłńóśżź
czy Vpower Diesel pochłaniawilgoć ?
Kiedyś przeciągnąłem (akurat bardzo mało jeżdżąc) zapewne letni ON (też Neste lub Tesco) do zimy pamiętne mrozy poniżej minus
dwudziestu uruchamiałem z pomocą kabli długo długo i później parę rzeczy "dziwnie" padło - coś w z pompą wtryskową, coś z pompką w
zbiorniku, coś z pompką spryskiwaczy (płyn też został letni).
Tyle, że za późno na dolanie środka gdy już mróz złapie i paliwo się zżeluje lub nawet woda w układzie zamarznie.
Od czasu do czasu coś wlewam do przeczyszczenia układu, koszt co jakiś czas kilkanaście złotych przy cenie jednego tankowania pod
300 zł da się przeżyć.
JaC


-- -- -

ja jeżdze na ropie made in auchan/neste itp i też nigdy nic nie robiłem z silnikiem, a przejechałem obecnym autem już ponad
200kkm.
Nigdy nic nie dolewałem do paliwa.
Piszesz o temperaturach -5/-10 a co to za mróz?
Mi zdażało się, że autp stało przez tydzień z temperatura w nocy dochodzaca do -30 dzień -15 i odpalał na dotyk.

Data: 2009-11-16 21:37:54
Autor: JBART
czy Vpower Diesel pochłaniawilgoć ?

Kiedyś przeciągnąłem (akurat bardzo mało jeżdżąc) zapewne letni ON (też Neste lub Tesco) do zimy pamiętne mrozy poniżej minus
dwudziestu uruchamiałem z pomocą kabli długo długo i później parę rzeczy "dziwnie" padło - coś w z pompą wtryskową, coś z pompką w
zbiorniku, coś z pompką spryskiwaczy (płyn też został letni).
Tyle, że za późno na dolanie środka gdy już mróz złapie i paliwo się zżeluje lub nawet woda w układzie zamarznie.
Od czasu do czasu coś wlewam do przeczyszczenia układu, koszt co jakiś czas kilkanaście złotych przy cenie jednego tankowania pod
300 zł da się przeżyć.

są tańsze dodatki niż te kilkanaście złotych na bak, że wspomnę tylko skydd'a, czy depresator shell'a. Skydd na 100% działa - porównywałem na letnim ON w bańkach pewnej zimy,kiedy temp spadała w mojej okolicy poniżej -30 w nocy. W zeszłym roku stosowałem shell'a, bo skydd'a nie mogłem dostać i też nie miałem problemu, ale może akurat trafiałem na dobre paliwo na stacji

--
Jarek

czy Vpower Diesel pochłaniawilgoć ?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona