czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do moj ego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji

Data: 2009-07-31 08:34:25
Autor: Paweł
czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do moj ego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji
Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:h4skud$kk9$1nemesis.news.neostrada.pl...
Proszę o pomoc i wszelkie sugestie w tym temacie.

Po pierwsze sugeruję pisać na grupę dyskusyjną w formacie zgodnym panującym zwyczajem.

Po drugie jest wysoki odsetek ludzi pobierających świadczenia z ZUS mimo, że ich stan zdrowia do tego nie upoważnia. Ktoś w ZUSie wreszcie wziął się do roboty i zaczął to kontrolować. Nie twierdzę, że Ty właśnie jesteś taką osobą, ale widać, że znalazłaś (eś) się w kręgu podejrzenia.
Według mnie naturalnym jest postawienie pytania jaki to szczególny rodzaj schorzenia uniemożliwia podjęcie pracy, ale nie jest zagrożeniem przy prowadzeniu samochodu?
To nie jest nadgorliwość tylko dbanie o interes publiczny. Mój, Twój i innych ludzi. --
Paweł

czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do moj ego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji