czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji

Data: 2009-07-31 14:22:02
Autor: SDD
czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:h4skud$kk9$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam Szanownych grupowiczów

O tyle dziwne, że moje schorzenia nie ograniczają mi  możliwości jeżdżenia.

Co to za schorzenie?
Jesli mylisz sie i jednak schorzenie to faktycznie ma zwiazek z prowadzeniem pojazdow, to ZUS jak najbardziej ma racje.

Pozdrawiam
SDD

czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji