czy Ziobro zmadrzal

Data: 2011-01-26 12:37:56
Autor: Bruner
czy Ziobro zmadrzal
nie slysze zadnych u niego wypowiedzi o sztucznej mgle czy innych teoriach spiskowych

co jak co dobra posada europosla, z tego co podaja powinien tam wyciagnac z 4 mln

moze chlop mysli o powaznej karierze politycznej i nie robienie z siebie idioty

Data: 2011-01-26 18:40:14
Autor: Eulalia Browarek
czy Ziobro zmadrzal

Użytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisał w wiadomości news:ihpm5m$9cc$1news.onet.pl...
[...]

Myśli o kasiorze. Ostatni przegrany wyrok, skasował mu oszczędności do zera. Aż jestem ciekaw, czy została mu ta działka, co chciał chaupę stawiać, czy też ją musiał sprzedać.

Zennon

Data: 2011-01-26 19:05:15
Autor: Bogdan Idzikowski
czy Ziobro zmadrzal

[...]

I nie boi się Jarusia, bo wie, że dopiero po 4 latach kończy się europosłowanie, a za 4 lata to Jaruś może mu naskoczyć.

Data: 2011-01-26 19:11:21
Autor: cyc
czy Ziobro zmadrzal
Eeee, tam !!
cyc

Data: 2011-01-26 19:29:23
Autor: jadrys
czy Ziobro zmadrzal
W dniu 2011-01-26 18:37, Bruner pisze:

co jak co dobra posada europosla, z tego co podaja powinien tam wyciagnac z
4 mln

I tak na wszelki wypadek emeryturkę wysokości 5 tys. zł za 4 lata posłowania.

Data: 2011-01-26 19:46:30
Autor: the_foe
czy Ziobro zmadrzal
[...]

PiS chce go z powrotem do Sejmu. Jednak on i Cymanski bronia sie przed tym rekoma i nogami. Choc kiedy byli "zsyłani" 1,5 roku temu odgrazali sie ze wroca w 2011. Jednak kasa czyni cuda. Polski posel moze liczyc max 30 tys zl miesiecznie. Jak ma szczescie (np. jest (wice)szefem komisji, lub jest nowym poslem - ci dostaja troche wiecej). Z tego w gotowce dla siebie "tylko" 9 tys zl. W europarlamencie najmniej aktywny posel wyciaga 150 tys zl miesiecznie ( z tego ok. 25 tys zl prosto do kieszeni). Dodatkowo dostaje ok 300 zl za dzien pracy (czyt: byl obecny na obradach, w tym czasie mzoe spokojnie grzebac w laptopie na facebooku) i zwrot kosztow dojazdow. Za reszte kasy moze sie pobawic w prawdziwego szefa, biuro europosla to bizancjum w porownaniu do tego co jest w Sejmie. Tam ma na to 10x wiecej kasy. Musi przeciez zatrudnic tlumaczy, prawnikow, sekretarki, asystentow, kierowce (jesli europosel lubi popic). Krzepiacy musi byc takze fakt ze immunitet europosla rozciaga sie na wszytkie kraje EU. No i jeszcze jedno: NIKT nie patrzy na rece. W Polsce strach sie wysikac bo dziennikarze faktu sa wszedzie. W Brukseli i Strasburgu moga sie czuc bezpiecznie. Moga sie bawic.

--
the_foe

Data: 2011-01-26 18:54:24
Autor: obserwator
czy Ziobro zmadrzal
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a): > PiS chce go z powrotem do Sejmu. Jednak on i Cymanski bronia sie przed
[...]

bo tak napisalo GW-no???

Data: 2011-01-26 20:04:28
Autor: elele
czy Ziobro zmadrzal
> [...]

> na rece. W Polsce strach sie wysikac bo dziennikarze faktu sa wszedzie.

> W Brukseli i Strasburgu moga sie czuc bezpiecznie. Moga sie bawic.

Bo o tym ćwierkają wszystkie wróble. Poza tym sami się co jakiś czas chwalą.

Data: 2011-01-26 19:32:36
Autor: obserwator
czy Ziobro zmadrzal
elele@poczta.onet.pl napisał(a):
> bo tak napisalo GW-no???

Bo o tym ćwierkają wszystkie wróble. Poza tym sami się co jakiś czas chwalą.

...a te wroble sa z GW-na?

Data: 2011-01-26 20:09:37
Autor: the_foe
czy Ziobro zmadrzal
W dniu 2011-01-26 19:54,  obserwator pisze:
> [...]

na rece. W Polsce strach sie wysikac bo dziennikarze faktu sa wszedzie.
W Brukseli i Strasburgu moga sie czuc bezpiecznie. Moga sie bawic.

nie, forsal
dodatkwo europslowanie daje dodatkowa emeryture! 5 lat europoslowania (1 kadencja) da 1300 euro miesiecznie od 63 roku zycia az do smierci. Maksymalnie mozna miec 70% pensji, czyli ok 5 tys euro (troche wiecej niz 3 kadencje ok. 16 lat). Tak wiec kazdy dzien sie tam liczy na wage zlota!

--
the_foe

Data: 2011-01-26 19:34:21
Autor: obserwator
czy Ziobro zmadrzal
[...]

oh, jaki ty jestes dociekliwy w szukaniu dziury w calym u osob zwiazanych z
pis-em.

Masz problemy z prawym czy lewym okiem?

Data: 2011-01-27 15:33:39
Autor: boukun
czy Ziobro zmadrzal

[...]

Już zapracował sobie na to miano do emerytury...

boukun

czy Ziobro zmadrzal