czy aktualnie dobre konto w millennium zwraca 3% za cashback na Orlen, BP albo Shell?

Data: 2012-10-19 03:11:28
Autor: az.anonim
czy aktualnie dobre konto w millennium zwraca 3% za cashback na Orlen, BP albo Shell?
Trochę robi się nomenklaturowy fuckup, ale w tym kontekscie cashback jaki mam na myśli to:

http://karty.ocenbank.pl/cash-back-jak-wyplacic-gotowke-w-sklepie

czyli możliwość wypłaty do 200zł m.in. na stacjach Orlen, Shell i BP. Czy to leci jako jedna transakcja, razem z tankowaniem, czy osobna i nie jest naliczany 3% zwrot?

Data: 2012-10-19 12:22:16
Autor: pawlin
W dniu 2012-10-19 12:11, az.anonim pisze:
[...]

leci jako jedna transakcja i rozni sie od zwyklych zakupow oznaczeniem. POS w przypadku zakupow lub tankowania i P + C w przypadku zakupow z cashbackiem. jest naliczany zwrot 3%

Data: 2012-10-19 12:25:12
Autor: Kamil Jońca
"az.anonim" <azo80@o2.pl> writes:

[...]

Od jakiegoś czasu spotykam się z podejściem, że wypłata w sklepie - keszbek, zwrot za transakcje - manejbek

Co do meritum, to było w archiuwm i przynajmniej za wrzesień zostało
potraktowane, tak jak tu pisali ...
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Why isn't there a special name for the tops of your feet?

Data: 2012-10-19 12:32:27
Autor: pawlin
W dniu 2012-10-19 12:25, Kamil Jońca pisze:
"az.anonim" <azo80@o2.pl> writes:

[...]

albo wyplata z kasy :)

Data: 2012-10-19 03:51:18
Autor: az.anonim
czy aktualnie dobre konto w millennium zwraca 3% za cashback na Orlen, BP albo Shell?
Super, dziękuję Wam za odpowiedzi.

A czy ktoś sprawdzał dla BGŻ za ostatni miesiąc, czy aktualnie cashback wchodzi do 300zł limitu jaki trzeba wyrobić operacjami kartą? Dostaliscie premię pensyjną w pazdzierniku?

Data: 2012-10-19 14:12:00
Autor: SQLwiel
czy aktualnie dobre konto w millennium zwraca 3% za cashback na Orlen, BP albo Shell?
W dniu 2012-10-19 12:11, az.anonim pisze:
Trochę robi się nomenklaturowy fuckup, ale w tym kontekscie cashback jaki mam na myśli to:

Co do fuckupu, myśmy tutaj już ze śwagrem ustalili, że:

- wypłata gotówki przy okazji płacenia kartą za zakupy nazywa się
  CASHBACK
- zwrot należności wpłaconej za usługę/towar, które nie zostały dostarczone/wykonane, to
  CHARGEBACK
- zwrot 1 do 5 % wartości pewnych zakupów dokonanych kartą, to
  MONEYBACK
- absolutnie badziewny program lojalnościowy, największy niewypał, to
  PAYBACK
- a mój świagier, to YEBACCA ;)

Czy to leci jako jedna transakcja, razem z tankowaniem, czy osobna i nie jest naliczany 3% zwrot?

Na moje oko i pamięć - jedna. I jest naliczane... Do czasu, aniołku, do czasu...

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-10-20 07:59:41
Autor: S
W dniu 2012-10-19 14:12, SQLwiel pisze:
Na moje oko i pamięć - jedna. I jest naliczane... Do czasu, aniołku, do
czasu...

A to tylko Millenium tak ma czy teĹź Alior (zakupowe) czy BZWBK (W&Z) teĹź?

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-10-20 12:27:36
Autor: WAM
czy aktualnie dobre konto w millennium zwraca 3% za cashback na Orlen, BP albo Shell?
On Fri, 19 Oct 2012 14:12:00 +0200, SQLwiel
<"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:

- absolutnie badziewny program lojalnościowy, największy niewypał, to
 PAYBACK
Mi ten niewypal przynosi calkiem sensowne pieniadze np jako talony do
reala :)

WAM

Data: 2012-10-20 04:37:16
Autor: assembea
W dniu sobota, 20 października 2012 12:27:37 UTC+2 użytkownik WAM napisał:
>- absolutnie badziewny program lojalnoďż˝ciowy, najwiďż˝kszy niewypaďż˝, to >  PAYBACK

Mi ten niewypal przynosi calkiem sensowne pieniadze np jako talony do
reala :)

A czy mógłbyś napisać o tym coś więcej? Jak dostać te talony? Talonem do reala nie pogardziłbym ;-)

Data: 2012-10-20 05:02:17
Autor: Piotr Hołda

http://www.payback.pl/pb/id/41146/index.html

Data: 2012-10-20 13:48:52
Autor: S
W dniu 2012-10-20 13:37, assembea pisze:
W dniu sobota, 20 października 2012 12:27:37 UTC+2 użytkownik WAM napisał:
- absolutnie badziewny program lojalno�ciowy, najwi�kszy niewypa�, to
[...]

W Realu jest automat, który drukuje kupony. Z tego co widziałem 10zł=1000 pkt.

--
Pozdrawiam

czy aktualnie dobre konto w millennium zwraca 3% za cashback na Orlen, BP albo Shell?