czy audi ma blache ocynk

Data: 2010-02-19 12:53:35
Autor: maniek
czy audi ma blache ocynk
Witam.Czy audi a4 b5 rocznik 95 mają  blache ocynkowaną?Jedni mówią ze
mają ,drudzy ze nie mają.Jaka jest prawda

Data: 2010-02-19 22:07:20
Autor: DoQ
czy audi ma blache ocynk
maniek pisze:
Witam.Czy audi a4 b5 rocznik 95 mają  blache ocynkowaną?Jedni mówią ze
mają ,drudzy ze nie mają.Jaka jest prawda

Jesli audi to import z niemiec to napewno ocynk.
Polak napewno nie cynkowal by blachy, bo kazdy polak to druciarz.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-19 22:13:24
Autor: JanuSz
czy audi ma blache ocynk
DoQ pisze:

Jesli audi to import z niemiec to napewno ocynk.
Polak napewno nie cynkowal by blachy, bo kazdy polak to druciarz.

A od kiedy w Polsce produkowano audi??

Data: 2010-02-19 22:35:31
Autor: DoQ
czy audi ma blache ocynk
JanuSz pisze:

Jesli audi to import z niemiec to napewno ocynk.
Polak napewno nie cynkowal by blachy, bo kazdy polak to druciarz.
A od kiedy w Polsce produkowano audi??

Chyba nigdy. Ale niemiec cynkuje blachy przy kazdym przegladzie, a polak druciarz zaluje grosza i olewa.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-19 23:55:08
Autor: Lukasz W.
czy audi ma blache ocynk
[...]

zadam strategiczne pytanie...
wiesz o czym piszesz??

Ł.W.

Data: 2010-02-19 15:00:08
Autor: Alex81
czy audi ma blache ocynk
On 19 Lut, 23:55, "Lukasz W." <wujko_NO_SP...@interia.pl> wrote:

> Chyba nigdy. Ale niemiec cynkuje blachy przy kazdym przegladzie, a polak
> druciarz zaluje grosza i olewa.

zadam strategiczne pytanie...
wiesz o czym piszesz??

Zadam bardziej strategiczne pytanie...
Czy zdajesz sobie sprawę że DoQ robi sobie jaja z jednego z
"mechanicznie uzdolnionych" grupowiczów?

--
pzdr
Alex

Data: 2010-02-20 00:04:47
Autor: Artur Maśląg
czy audi ma blache ocynk
Alex81 pisze:
(...)
Zadam bardziej strategiczne pytanie...
Czy zdajesz sobie sprawę że DoQ robi sobie jaja z jednego z
"mechanicznie uzdolnionych" grupowiczów?

Źle spałeś? Czemu przedstawiasz to w takiej formie? Niech się
młodzież nauczy paru rzeczy...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-02-19 15:09:05
Autor: Alex81
czy audi ma blache ocynk
On 20 Lut, 00:04, Artur Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:
Alex81 pisze:
(...)

> Zadam bardziej strategiczne pytanie...
> Czy zdajesz sobie spraw e DoQ robi sobie jaja z jednego z
> "mechanicznie uzdolnionych" grupowicz w?

Źle spałeś?
Dobrze wiesz że o tej porze nie mam tego w zwyczaje ;-)

Czemu przedstawiasz to w takiej formie?
Szczerośc :-)

Niech się młodzież nauczy paru rzeczy...
Nie ma co rzucać kłód, może po prostu nie czytać grupy zbyt często...

--
pzdr
Alex

Data: 2010-02-19 23:58:56
Autor: Artur Maśląg
czy audi ma blache ocynk
Lukasz W. pisze:
[...]

LOL - strategiczne pytanie? Wiesz o co pytasz? Jakieś zajęcia z logiki
w życie miałeś?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-02-20 00:10:06
Autor: DoQ
czy audi ma blache ocynk
Lukasz W. pisze:

zadam strategiczne pytanie...

Co to jest strategiczne pytanie?

wiesz o czym piszesz??

Czytaj grupe a zostaniesz oświecony...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-02-20 09:51:51
Autor: JanuSz
czy audi ma blache ocynk
DoQ pisze:
Lukasz W. pisze:

[...]

  A swoją drogą (tak serio) to uważam, że polscy mechanicy (prawdziwi) są
  znacznie lepsi od ich niemieckich odpowiedników. Pomimo tego, że nie cynkują przy przeglądach, tylko coś czymś olewają. :)

Pozdrawiam

JanuSz

Data: 2010-02-20 01:49:37
Autor: Bartek
czy audi ma blache ocynk
Użytkownik "Lukasz W." <wujko_NO_SPAM_@interia.pl> napisał w wiadomości news:hln52j$21s$1mx1.internetia.pl...
[...]

ROTFL :-)
łukasz, janusz, !, B R A W O :) troche radosci mi zapewniliscie;)

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2010-02-19 22:26:33
Autor: Jacek
czy audi ma blache ocynk
Użytkownik "maniek" <manix-76@o2.pl> napisał w wiadomości news:2ae6af5c-a232-49ca-887a-92410771846fy17g2000yqd.googlegroups.com...
Witam.Czy audi a4 b5 rocznik 95 mają  blache ocynkowaną?Jedni mówią ze
mają ,drudzy ze nie mają.Jaka jest prawda
-- -- -- -- -- -- -- -
w roku 87 (audi 100 c3) już miały, czemu teraz mieliby od tego odejść
--
Stoout
prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

Data: 2010-02-22 09:10:22
Autor: Maciek
czy audi ma blache ocynk
W dniu 2010-02-19 22:26, Jacek pisze:
w roku 87 (audi 100 c3) już miały, czemu teraz mieliby od tego odejść
Fiaty Cinqecento np. w 1994 roku miały ocynk, a później różnie z tym
bywało ;-)

Maciek

Data: 2010-02-22 18:57:15
Autor: Jacek
czy audi ma blache ocynk
Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hltf6f$k19$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-02-19 22:26, Jacek pisze:
w roku 87 (audi 100 c3) już miały, czemu teraz mieliby od tego odejść
Fiaty Cinqecento np. w 1994 roku miały ocynk, a później różnie z tym
bywało ;-)

z fiatami było jak z winem - im starsze tym lepsze :P
Nie porównuj do jakiegoś tam byle audi :)

Data: 2010-02-25 14:49:51
Autor: krzysiek82
czy audi ma blache ocynk
Jacek pisze:
  > z fiatami było jak z winem - im starsze tym lepsze :P
Nie porównuj do jakiegoś tam byle audi :)

ciężko mi się z tym zgodzić, z fiatami jest tak im starsze tym gorsze, im nowsze tym lepiej dopracowane ale nadal wiele brakuje do poziomu chociażby golfa III generacji.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-25 22:10:34
Autor: Jacek
czy audi ma blache ocynk
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:hm5vb2$nv7$2atlantis.news.neostrada.pl...
Jacek pisze:
> [...]

ciężko mi się z tym zgodzić, z fiatami jest tak im starsze tym gorsze, im nowsze tym lepiej dopracowane ale nadal wiele brakuje do poziomu chociażby golfa III generacji.

ja patrze przez perspektywe 125p od lat 70-tych do 91.
Pierwsze miały skóry, chromy i wyglądały. Ostatnie to plastik-fantastik.

Data: 2010-02-25 13:16:36
Autor: Alex81
czy audi ma blache ocynk
On 25 Lut, 22:10, "Jacek" <sto...@wp.pl> wrote:
ja patrze przez perspektywe 125p od lat 70-tych do 91.
Pierwsze mialy skory, chromy i wygladaly. Ostatnie to plastik-fantastik.
Ostatnie to pol biedy (przykladowo, o dziwo, Polonez dopiero w 1993
doczekal sie w miare nowoczesnych zegarow - tak wiem, nie
"klasycznych" - podczas gdy w kancie duzo lepsze goscily od 1988),
najwieksza masakra byly wczesne lata 80-te. Cerata zamiast tapicerki
na drzwiach to moj absolutny faworyt.

--
pzdr
Alex

Data: 2010-02-25 14:48:29
Autor: krzysiek82
czy audi ma blache ocynk
Maciek pisze:
W dniu 2010-02-19 22:26, Jacek pisze:
w roku 87 (audi 100 c3) już miały, czemu teraz mieliby od tego odejść
Fiaty Cinqecento np. w 1994 roku miały ocynk, a później różnie z tym
bywało ;-)

i nie przeszkadzało im to żeby rdzewieć w zastraszającym tempie :)

--
krzysiek82

Data: 2010-02-20 16:23:40
Autor: Tomi
czy audi ma blache ocynk
[...]

Nowe mercedesy też maja ocynkowaną a na reklamację rdzewiejące jeżdżą...

Data: 2010-02-20 20:29:26
Autor: to
czy audi ma blache ocynk
maniek wrote:

Witam.Czy audi a4 b5 rocznik 95 mają  blache ocynkowaną?Jedni mĂłwią ze
mają ,drudzy ze nie mają.Jaka jest prawda

TO ZALERZY CZY ZAPAKUJESZ BLACHE OCYNKOWANĄ DO BAGARZNIKA CZY TERZ ZWYKŁOM. JAK TOM PIERWSZOM TO MAJOM, A JAK DRUGOM TO NIEWIEM.

--
cokolwiek

czy audi ma blache ocynk