czy audi ma blache ocynk

Data: 2010-02-19 22:07:20
Autor: DoQ
czy audi ma blache ocynk
maniek pisze:
Witam.Czy audi a4 b5 rocznik 95 mają  blache ocynkowaną?Jedni mówią ze
mają ,drudzy ze nie mają.Jaka jest prawda

Jesli audi to import z niemiec to napewno ocynk.
Polak napewno nie cynkowal by blachy, bo kazdy polak to druciarz.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-19 22:13:24
Autor: JanuSz
czy audi ma blache ocynk
DoQ pisze:

Jesli audi to import z niemiec to napewno ocynk.
Polak napewno nie cynkowal by blachy, bo kazdy polak to druciarz.

A od kiedy w Polsce produkowano audi??

Data: 2010-02-19 22:35:31
Autor: DoQ
czy audi ma blache ocynk
JanuSz pisze:

Jesli audi to import z niemiec to napewno ocynk.
Polak napewno nie cynkowal by blachy, bo kazdy polak to druciarz.
A od kiedy w Polsce produkowano audi??

Chyba nigdy. Ale niemiec cynkuje blachy przy kazdym przegladzie, a polak druciarz zaluje grosza i olewa.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-19 23:55:08
Autor: Lukasz W.
czy audi ma blache ocynk
[...]

zadam strategiczne pytanie...
wiesz o czym piszesz??

Ł.W.

Data: 2010-02-19 15:00:08
Autor: Alex81
czy audi ma blache ocynk
On 19 Lut, 23:55, "Lukasz W." <wujko_NO_SP...@interia.pl> wrote:

> Chyba nigdy. Ale niemiec cynkuje blachy przy kazdym przegladzie, a polak
> druciarz zaluje grosza i olewa.

zadam strategiczne pytanie...
wiesz o czym piszesz??

Zadam bardziej strategiczne pytanie...
Czy zdajesz sobie sprawę że DoQ robi sobie jaja z jednego z
"mechanicznie uzdolnionych" grupowiczów?

--
pzdr
Alex

Data: 2010-02-20 00:04:47
Autor: Artur Maśląg
czy audi ma blache ocynk
Alex81 pisze:
(...)
Zadam bardziej strategiczne pytanie...
Czy zdajesz sobie sprawę że DoQ robi sobie jaja z jednego z
"mechanicznie uzdolnionych" grupowiczów?

Źle spałeś? Czemu przedstawiasz to w takiej formie? Niech się
młodzież nauczy paru rzeczy...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-02-19 15:09:05
Autor: Alex81
czy audi ma blache ocynk
On 20 Lut, 00:04, Artur Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:
Alex81 pisze:
(...)

> Zadam bardziej strategiczne pytanie...
> Czy zdajesz sobie spraw e DoQ robi sobie jaja z jednego z
> "mechanicznie uzdolnionych" grupowicz w?

Źle spałeś?
Dobrze wiesz że o tej porze nie mam tego w zwyczaje ;-)

Czemu przedstawiasz to w takiej formie?
Szczerośc :-)

Niech się młodzież nauczy paru rzeczy...
Nie ma co rzucać kłód, może po prostu nie czytać grupy zbyt często...

--
pzdr
Alex

Data: 2010-02-19 23:58:56
Autor: Artur Maśląg
czy audi ma blache ocynk
Lukasz W. pisze:
[...]

LOL - strategiczne pytanie? Wiesz o co pytasz? Jakieś zajęcia z logiki
w życie miałeś?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-02-20 00:10:06
Autor: DoQ
czy audi ma blache ocynk
Lukasz W. pisze:

zadam strategiczne pytanie...

Co to jest strategiczne pytanie?

wiesz o czym piszesz??

Czytaj grupe a zostaniesz oświecony...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-02-20 09:51:51
Autor: JanuSz
czy audi ma blache ocynk
DoQ pisze:
Lukasz W. pisze:

[...]

  A swoją drogą (tak serio) to uważam, że polscy mechanicy (prawdziwi) są
  znacznie lepsi od ich niemieckich odpowiedników. Pomimo tego, że nie cynkują przy przeglądach, tylko coś czymś olewają. :)

Pozdrawiam

JanuSz

Data: 2010-02-20 01:49:37
Autor: Bartek
czy audi ma blache ocynk
Użytkownik "Lukasz W." <wujko_NO_SPAM_@interia.pl> napisał w wiadomości news:hln52j$21s$1mx1.internetia.pl...
[...]

ROTFL :-)
łukasz, janusz, !, B R A W O :) troche radosci mi zapewniliscie;)

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

czy audi ma blache ocynk