czy audi ma blache ocynk

Data: 2010-02-19 22:26:33
Autor: Jacek
czy audi ma blache ocynk
Użytkownik "maniek" <manix-76@o2.pl> napisał w wiadomości news:2ae6af5c-a232-49ca-887a-92410771846fy17g2000yqd.googlegroups.com...
Witam.Czy audi a4 b5 rocznik 95 mają  blache ocynkowaną?Jedni mówią ze
mają ,drudzy ze nie mają.Jaka jest prawda
-- -- -- -- -- -- -- -
w roku 87 (audi 100 c3) już miały, czemu teraz mieliby od tego odejść
--
Stoout
prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

Data: 2010-02-22 09:10:22
Autor: Maciek
czy audi ma blache ocynk
W dniu 2010-02-19 22:26, Jacek pisze:
w roku 87 (audi 100 c3) już miały, czemu teraz mieliby od tego odejść
Fiaty Cinqecento np. w 1994 roku miały ocynk, a później różnie z tym
bywało ;-)

Maciek

Data: 2010-02-22 18:57:15
Autor: Jacek
czy audi ma blache ocynk
Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hltf6f$k19$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-02-19 22:26, Jacek pisze:
w roku 87 (audi 100 c3) już miały, czemu teraz mieliby od tego odejść
Fiaty Cinqecento np. w 1994 roku miały ocynk, a później różnie z tym
bywało ;-)

z fiatami było jak z winem - im starsze tym lepsze :P
Nie porównuj do jakiegoś tam byle audi :)

Data: 2010-02-25 14:49:51
Autor: krzysiek82
czy audi ma blache ocynk
Jacek pisze:
  > z fiatami było jak z winem - im starsze tym lepsze :P
Nie porównuj do jakiegoś tam byle audi :)

ciężko mi się z tym zgodzić, z fiatami jest tak im starsze tym gorsze, im nowsze tym lepiej dopracowane ale nadal wiele brakuje do poziomu chociażby golfa III generacji.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-25 22:10:34
Autor: Jacek
czy audi ma blache ocynk
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:hm5vb2$nv7$2atlantis.news.neostrada.pl...
Jacek pisze:
> [...]

ciężko mi się z tym zgodzić, z fiatami jest tak im starsze tym gorsze, im nowsze tym lepiej dopracowane ale nadal wiele brakuje do poziomu chociażby golfa III generacji.

ja patrze przez perspektywe 125p od lat 70-tych do 91.
Pierwsze miały skóry, chromy i wyglądały. Ostatnie to plastik-fantastik.

Data: 2010-02-25 13:16:36
Autor: Alex81
czy audi ma blache ocynk
On 25 Lut, 22:10, "Jacek" <sto...@wp.pl> wrote:
ja patrze przez perspektywe 125p od lat 70-tych do 91.
Pierwsze mialy skory, chromy i wygladaly. Ostatnie to plastik-fantastik.
Ostatnie to pol biedy (przykladowo, o dziwo, Polonez dopiero w 1993
doczekal sie w miare nowoczesnych zegarow - tak wiem, nie
"klasycznych" - podczas gdy w kancie duzo lepsze goscily od 1988),
najwieksza masakra byly wczesne lata 80-te. Cerata zamiast tapicerki
na drzwiach to moj absolutny faworyt.

--
pzdr
Alex

Data: 2010-02-25 14:48:29
Autor: krzysiek82
czy audi ma blache ocynk
Maciek pisze:
W dniu 2010-02-19 22:26, Jacek pisze:
w roku 87 (audi 100 c3) już miały, czemu teraz mieliby od tego odejść
Fiaty Cinqecento np. w 1994 roku miały ocynk, a później różnie z tym
bywało ;-)

i nie przeszkadzało im to żeby rdzewieć w zastraszającym tempie :)

--
krzysiek82

czy audi ma blache ocynk