czy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ??

Data: 2016-01-18 20:26:02
Autor: Piotr Gałka
czy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ??

Użytkownik "marcin_" <marcin_@interia.pl> napisał w wiadomości news:569cfa3f$0$645$65785112news.neostrada.pl...
chcę zrobić wałek polegający na tym że w pit36 z działalności pokażę dochód 90 tys zł, pit będzie ze stępelkiem US. Dzięki temu będe miał kondycje finansową i wezme sobie kredyt. A do US złoże korektę z dochodem faktycznym, około 40 tys zł. Wpadkę moge tylko zaliczyc wtedy jesli bank każe mi pokazać potwierdzenie zapłaty podatku do US i tu moje pytanie czy banki żądaja takich rzeczy ??
Akurat przedwczoraj przeglądałem regulamin promocji:
https://www.online.citibank.pl/documents/credit_cards/Regulamin_oferty_tablet_lenovo_january.pdf
patrz ostatnia strona, a tu chodzi o osobę prywatną i może chodzić o kartę z limitem np 2000PLN.
P.G.

czy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ??