czy będę poinformowany o efektach mojej "skargi na bank" złożonej do KNF?

Data: 2014-06-22 21:12:51
Autor: koala
On 2014-06-22 13:11, zarząd komplementariusza wrote:

czy dostanę jakiegokolwiek emaila informującego o efektach
podjętych przez KNF działań?! Jak myślicie?!

Zapewne tylko skończy się tylko na powiadomieni o powzięciu informacji...w którym będzie pokrętne/mniej pokrętne info o tym czy mogą czy nie mogą coś zrobić ze skargą.

Pozdr,
Koala

czy będę poinformowany o efektach mojej "skargi na bank" złożonej do KNF?