czy będę poinformowany o efektach mojej "skargi na bank" złożonej do KNF?

Data: 2014-06-22 22:19:19
Autor: Arek
czy będę poinformowany o efektach mojej "skargi na bank" złożonej do KNF?
Użytkownik "zarząd komplementariusza" <zarzadkomplementariusza@poczta.pl> napisał w wiadomości news:eb2a3abe-71b4-42a0-a845-814748d9d9adgooglegroups.com...
bank nie zrobił mi żadnej krzywdy, nie straciłem ani grosika

poinformowałem KNF (korzystając z ogólnie znanego formularza)
że konkretny bank krajowy działający w formie spółki akcyjnej
posiada procedury rażąco niezgodne z polskim prawem, opisałem
co konkretnie jest nieprawidłowe i dlaczego tak uważam.

Można wiedzieć w jakiej sprawie? Zakupu karty w ING czy zakładania konta dla spółki cywilnej?

Arek

czy będę poinformowany o efektach mojej "skargi na bank" złożonej do KNF?