Data: 2014-06-22 16:28:42 | |
Autor: grendaz99 | |
czy będę poinformowany o efektach mojej "skargi na bank" złożonej do KNF? | |
W dniu niedziela, 22 czerwca 2014 13:11:29 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
czy dostanę jakiegokolwiek emaila informującego o efektach Ja posłałem zbiorczą skargę po dwuletniej wymianie korespondencji na różne tematy z bankiem. Nie przez formularz tylko pocztą z trąbką. Dostałem następującą odp od UKNF: - informuje że przyjął skargę, - informuje że w zasadzie to koncentruje się na "identyfikacji problemów mogących rodzić konsekwencje dla szerokiego grona odbiorców usług finansowych", - zaznacza że nie ma "uprawnień do władczej ingerencji w sprawach indywidualnych" - od tego są sądy cywilne, ew polubowny przy KNF, a do pomocy UOKIK, - mając na uwadze powyższe podkreśla, że taki klient awanturujący się jak ja, powinien swoje żale kierować "bezpośrednio do tego podmiotu" a nie do nich :-), - jednakże zauważa, że wielokrotnie kierowałem żale do banku i skoro wyjaśnienia mnie nie usatysfakcjonowały - więc oni podejmą niewyobrażalny wysiłek i prześlą te moje wyssane z palca zastrzeżenia do zarządu banku... - no i oczywiście info o przetwarzaniu danych osobowych. W odpowiedzi wiceprezes pokajał się za to, że - bank wziął kaskę niesłusznie ale przecież oddał z odsetkami, - bank zgubił dokumenty ale na własny koszt naprawił to przed sądem, - bank podstawił niekorzystne dokumenty do podpisu ale skoro klient się zorientował to przecież nie będzie nalegał, - że stosuje się do rekomendacji KNF ale moja umowa jest szczególna i nie musiał się zastosować, - że zapisy w umowie są takie ale w zasadzie bank miał co innego na myśli, - że nie złamał zapisów regulaminu bo UWAGA!: "odpowiednio reagował w przypadku zidentyfikowania poszczególnych nieprawidłowości i na bieżąco wprowadzał poprawki" :-), - a cała reszta to zwykły błąd pracowników banku. Obiecał poprawę i co, i nic. Żadna następna informacja od ponad roku z UKNF do mnie nie dotarła, a bank dalej tak samo swobodnie podchodzi respektowania umów i własnych regulaminów. Jedyne co się zmieniło - to w korespondencji do mnie pisanie na końcu formułki "Proszę o przyjęcie przeprosin za niedogodności. Wyrażam nadzieję że zaistniała sytuacja nie wpłynie na naszą dalszą współpracę, a dzięki Pana sygnałowi możliwe będzie podniesienie jakości usług w tym zakresie". Staram się podnosić regularnie ;-) |
|
Data: 2014-06-24 01:26:29 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
czy będę poinformowany o efektach mojej "skargi na bank" złożonej do KNF? | |
<grendaz99@gmail.com> 6df8017d-4198-46af-8004-d05ffe682652@googlegroups.com : Obiecał poprawę i co, i nic. Jaki to bank? -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-06-24 15:51:11 | |
Autor: grendaz99 | |
czy będę poinformowany o efektach mojej "skargi na bank" złożonej do KNF? | |
W dniu wtorek, 24 czerwca 2014 01:26:29 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
Skoro nie napisałem tego w poprzednim poście to widocznie nie zamierzałem. Nie ma to znaczenia w kontekście tematu wątku. |
|