czy będę poinformowany o efektach mojej "skargi na bank" złożonej do KNF?

Data: 2014-06-23 20:16:15
Autor: J.F.
czy będę poinformowany o efektach mojej "skargi na bank" złożonej do KNF?
Użytkownik "zarząd komplementariusza"  napisał w wiadomości
poinformowałem KNF (korzystając z ogólnie znanego formularza)
że konkretny bank krajowy działający w formie spółki akcyjnej
posiada procedury rażąco niezgodne z polskim prawem, opisałem
co konkretnie jest nieprawidłowe i dlaczego tak uważam.
załóżmy że KNF podzieli moją opinię i zażąda zmian regulaminu
otwierania rachunków bankowych dla przedsiębiorców...

czy dostanę jakiegokolwiek emaila informującego o efektach
podjętych przez KNF działań?! Jak myślicie?!

Urzednikow nie znasz ?
Jest sprawa, jest teczka, na jej dnie twoje pismo, odgrzebie ktos je na koniec, albo i nie odgrzebie.
Jak odgrzebie, to uzna za stosowne poinformowac, albo i nie uzna, bo przeciez juz raz cie poinformowano ze sprawe przekazujemy do odpowiedniego dzialu i twoja teczka jest zamknieta :-)

J.

czy będę poinformowany o efektach mojej "skargi na bank" złożonej do KNF?