czy brak realizacji inwestycji unieważnia zapisy planu miejscowe

Data: 2010-05-27 07:59:48
Autor: BHg
czy brak realizacji inwestycji unieważnia zapisy planu miejscowe
Na pewnym forum (budowlanym) podano informacje jakoby zapisy planu zagospodarowania przestrzennego odnośnie inwestycji, które nie zostały zrealizowane w ciągu 7 lat od uchwalenia planu stają się nieważne. Czyli jeśli plan zakłada, ze przez moją działke ma biegnąć droga ale przez 7 lat droga nie powstanie, to plan w tym punkcie traci ważność.
Prawda to czy fałsz? Bo coś mi sie nie wydaje by prawda - za piekne to by było mozliwe...

--

czy brak realizacji inwestycji unieważnia zapisy planu miejscowe