czy coś wiadomo

Data: 2011-01-12 16:15:44
Autor: apr...
czy coś wiadomo
o locie 9 kwietnia 2010.
 Wtedy miał miejsce lot próbny do Smoleńska. Skład załogi, był ściśle ten sam!. Prawdziwej zawartości skrzynek nigdy nie poznamy. --

Data: 2011-01-12 17:28:30
Autor: the_foe
czy coś wiadomo
W dniu 2011-01-12 17:15,  apr... pisze:
o locie 9 kwietnia 2010.
  Wtedy miał miejsce lot próbny do Smoleńska. Skład załogi, był ściśle ten sam!.
Prawdziwej zawartości skrzynek nigdy nie poznamy.

ponoc ruscy opchneli je na e-bayu bo brakowalo im na wodke.

--
the_foe

Data: 2011-01-12 16:36:48
Autor: apr...
czy coś wiadomo
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
> [...]
m!.
> Prawdziwej zawartości skrzynek nigdy nie poznamy.

ponoc ruscy opchneli je na e-bayu bo brakowalo im na wodke.
ty chyba z zomo ?
http://www.goldenline.pl/forum/2076440/rosjanie-przekazali-nam-zapis-rozmow-z-
lotu-tu-154-z-9-kwietnia-a-nie-z-10-kwietnia
http://tiny.pl/hcc4v
"Powstała ciekawa hipoteza, że rozmowy z czarnej skrzynki Tu-154 z 10 kwietnia były kompilacją rozmów z czarnej skrzynki lotu technicznego Tu-154 z 9 kwietnia. takie loty techniczne są zawsze ponoć wykonywane przed właściwym rejsem z VIP-ami. Dowodem jest odpowiedź pilota Tu-154 do wieży o lotniska zapasowe: Witebsk i
Mińsk. Lotnisko w Witebsku 9 kwietnia było czynne, a 10 kwietnia było nieczynne, więc taka odpowiedź mogła paść tylko 9 kwietnia. Poza tym ponoć w stenogramie z wieży pada informacja o locie oblotowym (technicznym) PLF 1201, a lot z 10 kwietnia Tu-154 to był lot PLF 101.
Poza tym 9 kwietnia w rejsie technicznym brał udział generał Błasik (stąd rozpoznano jego głos w kabinie pilotów). I jeszcze jedno: opóźnienie lotu z 10 kwietnia dokonano celowo, by wystartował o tej samej godzinie, co lot techniczny, który się odbył dnia poprzedniego ..."

Data: 2011-01-12 17:48:56
Autor: Bogdan Idzikowski
czy coś wiadomo

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igklav$bja$1inews.gazeta.pl...
> [...]

jedno: opóźnienie lotu z 10 kwietnia dokonano celowo, by
wystartował o tej samej godzinie, co lot techniczny, który się

 I to opóźnienie spowodował: .........................?

Data: 2011-01-12 17:59:38
Autor: the_foe
czy coś wiadomo
W dniu 2011-01-12 17:36,  apr... pisze:
[...]

nice... jest tylko "malutki" problem. Oblot odbyl sie 6 kwietnia a nie 9. 9 kwietnia nie bylo zadnego lotu. Ponadto nie moglo byc lotu PLF 1201 takie oznaczenie nie jest zgodne z zasadami.

--
the_foe

Data: 2011-01-12 18:11:03
Autor: Bogdan Idzikowski
czy coś wiadomo

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:igkmlp$bac$1news.dialog.net.pl...
[...]

Och! Ty potrafisz każdą przyjemność zniszczyć! Jesteś okrutny!

Data: 2011-01-12 17:26:24
Autor:
czy coś wiadomo
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
 Och! Ty potrafisz każdą przyjemność zniszczyć! Jesteś okrutny!

Wiesz ze to co robisz nie jest normalne?
Moze jednak skonsultuj sie ze specjalista jesli czerpiesz przyjemnosc z celowego mieszania w tak tragicznych sprawach i jeszcze publicznie to
przyznajesz...

Data: 2011-01-12 17:37:13
Autor: obserwator
czy coś wiadomo
  <kiepsk@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): moglo byc lotu PLF 1201
> [...]

Moze jednak skonsultuj sie ze specjalista jesli czerpiesz przyjemnosc z celowego mieszania w tak tragicznych sprawach i jeszcze publicznie to

tez tak juz dawno mu sugeruje, ale widocznie facet ma powaznie zaawansowana
skleroze i mu nie wytlumczysz niczego. Sklerotycy tak maja:)

Data: 2011-01-12 18:58:24
Autor: Bogdan Idzikowski
czy coś wiadomo

Użytkownik <kiepsk@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igko80$k5i$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Moze jednak skonsultuj sie ze specjalista jesli czerpiesz przyjemnosc z
celowego mieszania w tak tragicznych sprawach i jeszcze publicznie to

Jak tu nie drwić. Wy pisiaczki chwytacie się każdej nieprawdopodobnej mozliwości zamotania tak prostej sprawy.

Data: 2011-01-12 18:31:25
Autor: Xan
czy coś wiadomo
> I jeszcze
jedno: opóźnienie lotu z 10 kwietnia dokonano celowo, by
wystartował o tej samej godzinie, co lot techniczny, który się
odbył dnia poprzedniego ..."

powiedz mi jeszcze ze prezydent brał w tym udział ? Bo z tego co wiadomo to piloci czekali na prezydenta, a jego kancelaria dwa razy przekładała czas odlotu.

Data: 2011-01-12 18:47:28
Autor: u2
czy coś wiadomo
W dniu 2011-01-12 18:31, Xan pisze:
powiedz mi jeszcze ze prezydent brał w tym udział ? Bo z tego co wiadomo
to piloci czekali na prezydenta, a jego kancelaria dwa razy przekładała
czas odlotu.

No zobacz, a mgła i tak się pojawiła o 10-tej w Smoleńsku. Niespotykane :)

czy coś wiadomo