czy cyc pójdzie do wariatkowa?

Data: 2010-12-31 02:11:21
Autor: Jaksa
czy cyc pójdzie do wariatkowa?
Otwieram zakłady na to że w 2011 cyc zostanie zamknięty
decyzją władz swojej gminy w ośrodku zamkniętym
dla umysłowo chorych. Zwyczajowo kieruje się tam
alkoholików z polecenia władz komunalnych.

Niedawno pod Trójmiastem mąż w trakcie sprawy rozwodowej
doniósł władzy gminnej, że jego małżonka ma problemy
alkoholowe i kobieta mało co nie wylądowała w wariatkowie.

A cyc jest w takim stanie, że wkrótce będzie skamlał jak pudel
i obwąchiwał psie kupy z ulicy.  No, ruina człowieka po prostu.

Jaksa

Data: 2010-12-31 12:41:42
Autor: Wasz Dobrodziej

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:ifjagv$oj1$1news.eternal-september.org...
[...]

Pojebany jełopie, nie masz się już czego przyczepić? Pilnuj swego zasranego katofaszystowskiego podwórka ty podły skurwysynu! Wydaje ci się, że zapomniałem jak obrażałeś panią Annę Komorowską? Dla takich jak ty bandytów jest miejsce w pierdlu!

d.

Data: 2010-12-31 16:23:40
Autor: cyc

Użytkownik "Wasz Dobrodziej" <user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d1dc176$0$2502$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie denerwuj sie !!.
Nie sadze aby pisowski przyglup byl w stanie wyprowadzic Cie z rownowagi .
Tacy istnieja dla rownowagi , dla koniecznej zlozonosci swiat i dla naszej uciechy a nie po to aby nam psuc dobre samopoczucie !.
Smiej sie z glupkow , to na nich najlepszy spsob . Nie tylko uspokaja ale rowniez temperuje zapedy !.

cyc

Data: 2011-01-01 14:32:58
Autor: Jaksa
> [...]

katofaszystowskiego podwórka ty podły skurwysynu! Wydaje ci się, że
zapomniałem jak obrażałeś panią Annę Komorowską? Dla takich jak ty bandytów

Matko Boska, że co ja słyszę? Pchła beka?

A kto ci powiedział że ja rozmawiam z podludźmi, pokraczny podludziu?

Jaksa

czy cyc pójdzie do wariatkowa?