czy da się odzyskać kasę? zakup kartą na aliexpress

Data: 2013-11-06 23:16:45
Autor: witek
czy da się odzyskać kasę? zakup kartą na aliexpress
zlotowinfo wrote:
kupowalem sobie rozne pierdoly na aliexpress
żarówki diodowe, przejsciowki do kompa

no i niestety w końcu trafił się wałek
Shenzhen First Love From Here Store
http://www.aliexpress.com/snapshot/273842387.html

1. zapłaciłem kartą alior kantor USD
Data transakcji 03-10-2013, Data księgowania 10-10-2013
2. przesyłka doszła 5/11/2013, cieniutka pusta koperta, której nie
odebrałem
awizowano, jeszcze nie powiedzialem że nie odbiorę, więc nie odesłali

nie wiem teraz co dalej, zgłosiłem do banku z
numerem (screen) w serwisie aliexpress i fotkami otrzymanej przesyłki

nie wiem czy dobrze wszystko robie

zastanawiałem się nad:
odebraniem wraz z udziałem/swiadkiem z policji
jakimś potwierdzeniem z poczty n.t. wagi czy wymiarów przesyłki

jest cos takiego jak sprawdzenie przesylki w obecnosci pracownika poczty.
Juz teraz nie pamietam szczegółów.
Zapytaj na poczcie zanim tam pojdziesz.

Tylko co ci to da.
Moze argument dla banku, zeby poparli chargeback bardziej smiało.
Na pewno wez wage przesyłki, bo w ich systemi przesyła na pewno była ważona i jest to gdzies zarejestrowane.
Powinno też być na samej przesyłce na deklaracji celnej.

Panie na poczcie pewnie będą znały procedurę.

czy da się odzyskać kasę? zakup kartą na aliexpress