czy da się włączyć komputer przez USB?

Data: 2011-05-02 18:56:40
Autor: Hades
czy da się włączyć komputer przez USB?
Użytkownik "Michał Pysz" Mam komputer zamknięty w szafce (na klucz).
Codziennie rano komputer musi być włączony.
Przycisk power-on jest wlutowany bezpośrednio w płytę (i wciskany przez długi przycisk w obudowie) i nie jestem w stanie do niego dolutować kabelków by wystawić przycisk gdzieś na zewnątrz.

[ciach]

mp.

Czy aby napewno dzialanie przycisku "power" dobrze opisales?
W wiekoszosci przypadkow wyglada to bowiem tak ze od przycisku
na obudowie biegna 2 kabelki ktroe wpiete sa w zlacze na plycie glownej.
Czy aby napewno w plycie nie ma szpilek tylko przewody sa bezposerdnio
w nia wlutowane? Nawet jednak gdyby tak bylo to wystarczylo by przycisk
zdemontowac i umiescic na obudowie zewnetrznej. Jesli ten jaki jest nie
da sie zdemontowac to mozna wykorzystac jakikolwiek przycisk i kabelki
z innej obudowy ATX.
AM

Data: 2011-05-02 21:08:27
Autor: Michał Pysz
czy da się włączyć komputer przez USB?

Czy aby napewno dzialanie przycisku "power" dobrze opisales?
Niestety tak.
Włącznik jest wlutowany na płycie. Natomiast w obudowie jest przycisk z popychadełkiem finezyjnego kształtu, które to popychadełko wciska ten malutki włącznik na płycie.

W poprzednich komputerach miałem tak jak sugerujesz ale one były 'normalne'. Wtedy poprostu do monitora przykleojne były pstryczki z sklepu elektronicznego i dwa kabelki biegły na płytę główną.

Kompy są publiczne (każdy klient firmy może sobie w korytarzu podejść i na stojąco skorzystać z free netu) więc muszą być w tych nieszczęsnych szafkach.

mp.

czy da się włączyć komputer przez USB?