czy da się wstawić pamięci od laptopa do stacjonarnego ?

Data: 2010-04-08 20:18:03
Autor: pitpull
czy da się wstawić pamięci od laptopa do stacjonarnego ?

Użytkownik "kaczkamen" <kaczkamen@op.pl> napisał w wiadomości news:hpkf0p$tbj$1opal.futuro.pl...
cześć,
może pytanie z kosmosu ale mam
dwie kości po 512MB SODIMM - 2Rx16 PC2-5300S-555-12-A0
może istnieją jakieś przejściówki aby zainstalować je w komputerze stacjonarnym
bo nie mam z nimi co zrobić a chciałbym - jeżeli to mozliwe - wykorzystać

może sprzedać na alledrogo i kupić za tą kasę "stacjonarne"?
Tylko nie wiem jak z opłacalnością takiej wymiany

pitpull

czy da się wstawić pamięci od laptopa do stacjonarnego ?