czy da si? "zrobi?" 1gb netu na rok w orange?

Data: 2014-02-04 20:03:29
Autor: ToMasz
czy da si? "zrobi?" 1gb netu na rok w orange?
witam

Na allegro sprzedają karty z 1 gb transferu ważne na rok, za 7zł. Czy da sie taką kartę samemu zrobić łącząc, promocje, zmieniając taryfy itp?
Pozdrawiam
ToMasz

PS
25 giga mnie nie interesuje, "choćby rzygać" nie jestem w stanie zużyć, mimo ze oglądam TV w telefonie....

czy da si? "zrobi?" 1gb netu na rok w orange?