czy dam rade ?

Data: 2015-04-10 18:01:25
Autor: abi15
czy dam rade ?
Witam
Czy mając 145cm wzrostu dam radę jeździć na yamaha yz 85?
Nie będzie mi sprawiała problemów?

Data: 2015-04-11 09:13:35
Autor: Piotr Rezmer
czy dam rade ?
W dniu 2015-04-10 o 20:01, abi15 pisze:

Czy mając 145cm wzrostu dam radę jeździć na yamaha yz 85?
Nie będzie mi sprawiała problemów?

YZ 85 ma siedzenie na wysokości 86 cm. W zależności od ciężaru użytkownika i twardości sprężyn schodzi w dół ale i tak będzie za dużo. Może za rok będziesz wyższy.
Co ciekawe, np TT-R110 ma kanapę na wys. 67cm.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-04-11 08:09:09
Autor: abi15
czy dam rade ?
Piotr Rezmer napisal

[...]

Aha. To myślisz że nie dam rady w ogóle jeździć.
To co byś mi polecił,żebym mógł spokojnie dosięgnąć ?

Data: 2015-04-11 11:16:50
Autor: Piotr Rezmer
czy dam rade ?
W dniu 2015-04-11 o 10:09, abi15 pisze:

Aha. To myślisz że nie dam rady w ogóle jeździć.
To co byś mi polecił,żebym mógł spokojnie dosięgnąć ?

Zakładam, że jeszcze urośniesz, więc poszukałbym używanego motocykla na jeden lub dwa-trzy sezony. Myślę że dość tanio dostaniesz DT 80 MX, który ma siedzisko na 82 cm

Jest jeszcze dość duży wybór niższych hond np. CFR70, obejrzyj sobie te specyfikacje:

http://powersports.honda.com/2013/crf80f/specifications.aspx
http://powersports.honda.com/2012/crf70f.aspx
http://powersports.honda.com/2015/crf50f/specifications.aspx
http://powersports.honda.com/2015/crf110f/specifications.aspx

Niektóre z nich mają automatyczną skrzynię biegów.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-04-11 11:18:49
Autor: Piotr Rezmer
czy dam rade ?
W dniu 2015-04-11 o 10:09, abi15 pisze:

Aha. To myślisz że nie dam rady w ogóle jeździć.
To co byś mi polecił,żebym mógł spokojnie dosięgnąć ?

Pamiętaj, że dla chcącego problem wzosrtu to tylko niedogodność. Pamiętam dziewczyny które startowały w rajdach, z powodu niskiego wzrostu wsiadały z taboretu na motocykl.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-04-11 10:43:03
Autor: abi15
czy dam rade ?
Piotr Rezmer napisal

[...]

No ja chcę używany motocykl.
Patrzyłem na tą yamahe yz 85:http://olx.pl/oferta/yamaha-yz-85-CID5-ID9tsAP.html

Data: 2015-04-11 10:45:22
Autor: abi15
czy dam rade ?
abi15 napisal

Piotr Rezmer napisal

[...]

Ale mogę jechać na nią zaglądnąć, bo jest niedaleko i usiąść sobie na niej.

Data: 2015-04-11 21:47:50
Autor: Kuczu
czy dam rade ?
W dniu 2015-04-10 o 20:01, abi15 pisze:
Witam
Czy mając 145cm wzrostu dam radę jeździć na yamaha yz 85?

Nie dasz rady

Nie będzie mi sprawiała problemów?

Jedyny problem to taki ze jak juz nawet jakims cudem wsiadziesz, odpalisz i  ruszysz to sie wyjebiesz po zatrzymaniu bo nie dosiegniesz nogami do gleby. O ile Cie nie poniesie i nie zahamujesz na drzewie lub w rowie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2015-04-12 12:41:58
Autor: abi15
czy dam rade ?
Kuczu napisal
[...]

Ale jedną nogą dosięgnę.
Aż taką siłę ma ?

Wczoraj siedziałem na yamaha TZR w której jest siodło na wysokości 84cm, I dosięgałem palcami do ziemi.

Data: 2015-04-12 14:55:00
Autor: Kuczu
czy dam rade ?
W dniu 2015-04-12 o 14:41, abi15 pisze:
> Ale jedną nogą dosięgnę.

no to powodzenia w terenie

> Aż taką siłę ma ?

W czasach mojej mlodosci Simson S51 potrafil poniesc niedoswiadczonego kierownia

> Wczoraj siedziałem na yamaha TZR w której jest siodło na wysokości 84cm,
> I dosięgałem palcami do ziemi.

Jesli palcami to 2 cm zrobi ogromna roznice.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2015-04-12 13:07:44
Autor: abi15
czy dam rade ?
Kuczu napisal

W dniu 2015-04-12 o 14:41, abi15 pisze:
 > Ale jedną nogą dosięgnę.

no to powodzenia w terenie
 O co ci chodzi ?

Jesli palcami to 2 cm zrobi ogromna roznice.

Ale jeszcze jak usiąde to na amorach się obniży.

Data: 2015-04-12 16:33:31
Autor: t12t12
czy dam rade ?
Ile ty masz lat że jesteś taki niski ? A miałeś doświadczenia w motocyklach skuterach albo coś takiego? Bo zawsze możesz szukać yamaszke na małych kołach.

Data: 2015-04-12 21:36:59
Autor: Redbuul3535
co kupić na 1 moto
Witam mam mały kłopot planuję kupić pierwszy motocykl i teraz jest problem do wyboru mam http://www.gumtree.com/p/suzuki-motorbikes/suzuki-sv650s-k2-2002-/1109309003
http://www.gumtree.com/p/yamaha-motorbikes/yamaha-yzf-600r-%C2%A31350/1109322062
jestem początkujący i nie wiem za bardzo co wybrać wolał bym sv jest mniejszy i lżejszy --

Data: 2015-04-13 00:24:48
Autor: Arni
co kupić na 1 moto
W dniu 12.04.2015 o 23:36, Redbuul3535 pisze:
[...]

  poniżej litra nic nie jedzie. I dłużej się kona.

--
Arni

Data: 2015-04-13 09:35:20
Autor: Magic
co kupić na 1 moto
W dniu 2015-04-12 o 23:36, Redbuul3535 pisze:
[...]

Żaden z nich.

http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=PierwszyMotocykl&v=st3

http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=R1NaPierwszyMotocykl&v=14az

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2015-04-14 09:06:23
Autor: maciejc
czy dam rade ?
On Fri, 10 Apr 2015 18:01:25 +0000 (UTC)
abi15 <albert1505@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

Witam
Czy mając 145cm wzrostu dam radę jeździć na yamaha yz 85?
Nie będzie mi sprawiała problemów?

Sprawdź na stronce http://cycle-ergo.com/ - wybierasz sobie motocykl (jeżeli nie ma w bazie to przybliżony) i podajesz swoje wymiary - wzrost i długość nóg i już widzisz jak będziesz wyglądać i dosięgać ziemi.

maciejc

Data: 2015-04-14 12:19:15
Autor: abi15
czy dam rade ?
maciejc napisal

[...]

Pozdrawiam

Tylko jakie tam przeliczniki są albo coś w ty stylu. Bo raczej na cm to nie.

Data: 2015-04-17 15:38:27
Autor: abi15
czy dam rade ?
abi15 napisal

maciejc napisal

[...]

No dobrze na nim wyglądam, a do ziemi dosięgam palcami.

Data: 2015-04-18 18:35:45
Autor: MrG
czy dam rade ?
On Fri, 17 Apr 2015 15:38:27 +0000 (UTC), abi15 <albert1505@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
No dobrze na nim wyglądam, a do ziemi dosięgam palcami.

Czyli wywalisz sie na pierwszej koleinie.

--
NC700XD

czy dam rade ?