czy dam rade ?

Data: 2015-04-11 21:47:50
Autor: Kuczu
czy dam rade ?
W dniu 2015-04-10 o 20:01, abi15 pisze:
Witam
Czy mając 145cm wzrostu dam radę jeździć na yamaha yz 85?

Nie dasz rady

Nie będzie mi sprawiała problemów?

Jedyny problem to taki ze jak juz nawet jakims cudem wsiadziesz, odpalisz i  ruszysz to sie wyjebiesz po zatrzymaniu bo nie dosiegniesz nogami do gleby. O ile Cie nie poniesie i nie zahamujesz na drzewie lub w rowie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2015-04-12 12:41:58
Autor: abi15
czy dam rade ?
Kuczu napisal
[...]

Ale jedn± nog± dosięgnę.
Aż tak± siłę ma ?

Wczoraj siedziałem na yamaha TZR w której jest siodło na wysoko¶ci 84cm, I dosięgałem palcami do ziemi.

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2015-04-12 14:55:00
Autor: Kuczu
czy dam rade ?
W dniu 2015-04-12 o 14:41, abi15 pisze:
> Ale jedną nogą dosięgnę.

no to powodzenia w terenie

> Aż taką siłę ma ?

W czasach mojej mlodosci Simson S51 potrafil poniesc niedoswiadczonego kierownia

> Wczoraj siedziałem na yamaha TZR w której jest siodło na wysokości 84cm,
> I dosięgałem palcami do ziemi.

Jesli palcami to 2 cm zrobi ogromna roznice.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2015-04-12 13:07:44
Autor: abi15
czy dam rade ?
Kuczu napisal

W dniu 2015-04-12 o 14:41, abi15 pisze:
 > Ale jednÄ… nogÄ… dosiÄ™gnÄ™.

no to powodzenia w terenie
 O co ci chodzi ?

Jesli palcami to 2 cm zrobi ogromna roznice.

Ale jeszcze jak usi±de to na amorach się obniży.