czy do peugeot 307 można zamontować gaz

Data: 2010-08-25 13:56:04
Autor: bagno
czy do peugeot 307 można zamontować gaz
Witam

Może pytanie jest głupie ale czy do takich aut montuje się instalacje gazowe ?

Mam okazję kupić bardzo tanio ale to podobno na automacie pali do 10l
a po przełączeniu na skrzynie sekwencyjną średnio 8.

Silnik benzyna 2.0 (szczegołów nie znam).

Ile może kosztować jazda takim autem po zamontowaniu gazu ? Jeżeli
normalnie by palił te 8 to na gazie ile ? Dużo więcej ?

Czy ma to bardzo duży wpływ na silnik ? Auto jest po kompleksowym
remoncie (między inny remont silnika) więc zakładam, że jest w dobrym
stanie. Chciałbym żeby z 5 lat jeszcze pojeździło. Czy gazem
go nie zakatuje od razu ?

Data: 2010-08-25 10:10:10
Autor: Staszek Sosenko
On 25 Sie, 13:56, "bagno" <ba...@o2.pl> wrote:
Witam

Może pytanie jest głupie ale czy do takich aut montuje się instalacje gazowe ?

Mam okazję kupić bardzo tanio ale to podobno na automacie pali do 10l
a po przeł±czeniu na skrzynie sekwencyjn± ¶rednio 8.

[...]

stanie. Chciałbym żeby z 5 lat jeszcze pojeĽdziło. Czy gazem
go nie zakatuje od razu ?

Zbiorczo do wszystkich, którzy już się wypowiedzieli:

KURWA, ludzie! Czy Wy nie potraficie odpowiedzieć raz na temat?
Człowiek pyta się o możliwo¶ć założenia gazu do silnika 2.0 w Pugu, a
Wy będziecie rozkminiać, dlaczego jaka¶ firma sprzedaje dobry samochód
za bezcen. Może to nawet jest złom, ale JAKIE TO MA ZNACZENIE W TYM
WˇTKU? Co do okazji: swój pierwszy samochód (w dobrym stanie,
bezwypadkowy, z oryginalnym przebiegiem) kupiłem w DE za 300EUR w
momencie, gdy jego warto¶ć rynkowa oscylowała w okolicach 900-1000EUR..
Kto¶ powie: NIEMOŻLIWE! A jednak jest to możliwe! Jak? Pracowałem w
salonie Opla. Pewnego dnia przyszedł Helmut, zamówił now± Astrę i
zostawił w rozliczeniu Audi 80. Jako pracownik mogłem ten samochód
kupić w cenie j/w.

Do w±tkotwórcy:

Z tego co wygooglałem silnik 2.0 w P307 ma klasyczny układ wtryskowy,
dlatego nie widzę przeciwwskazań co do montażu instalacji LPG.
Aktualnie dobrej klasy instalacja sekwencyjnego wtrysku to wydatek
rzędu 2800PLN (BRC) z montażem. Czy warto? IMO zdecydowanie, zwłaszcza
przy takich przebiegach dziennych. Uwzględniaj±c skrzynię automatyczn±
spodziewałbym się spalania w okolicach 15-16l/100km w mie¶cie i 8-9l/
100km w spokojnej trasie (tak paliła zagazowana Zafira 2.2 16V "w
automacie" ;))

Sprawa wpływu instalacji LPG na żywotno¶ć silnika to kwestia bardzo
flejmogenna ;) Wspomniana Zafira przejechała na LPG 100kkm zanim
poszła w ¶wiat i IMO silnik nie zdradzał żadnych oznak nadmiernego
zużycia (oprócz żłopania oleju, ale to słynny ECOTEC ;))

Pozdrawiam
Staszek Sosenko [CKMK]
Nissan 100NX 2.0 GTI

Data: 2010-08-25 19:23:44
Autor: J.F.
On Wed, 25 Aug 2010 10:10:10 -0700 (PDT),  Staszek Sosenko wrote:
[...]

My mu powiemy ze mozna, a bedzie przeklinal ten dzien gdy pomyslal ze
bedzie tanio :)

Pewnego dnia przyszedł Helmut, zamówił now± Astrę i
zostawił w rozliczeniu Audi 80. Jako pracownik mogłem ten samochód
kupić w cenie j/w.

No tak, ale jego auto nie wymagalo wczesniej "remontu" :-)

J.

Data: 2010-08-25 20:55:08
Autor: bagno
Staszek Sosenko wrote:

[...]

Tragedia. Chyba sobie dam spokój bo szukałem w miare ekonomicznego
auta a to jest zupełnie przeciwieństwo. Poszukam chyba jakiegos diesla.

Data: 2010-08-25 23:29:23
Autor: Grzegorz Prędki
czy do peugeot 307 można zamontować gaz
W dniu 2010-08-25 20:55, bagno pisze:
Staszek Sosenko wrote:

Do wÄ…tkotwĂłrcy:

[...]
przy takich przebiegach dziennych. Uwzględniając skrzynię automatyczną
spodziewałbym się spalania w okolicach 15-16l/100km w mieście i 8-9l/
[...]

Czyli patrzac na ceny gazu wychodzi taniej niz jakilkowiek diesel. Tak, wiem, zaraz odezwa sie CI ktorym diesle pali w miescie 5l/100km. Jezdzilem 307 HDI 110KM - w miescie palil 8,5l/100km.

Data: 2010-08-26 08:41:35
Autor: bagno
czy do peugeot 307 można zamontować gaz

Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c758b33$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
Staszek Sosenko wrote:

[...]

Ten podobno pali jednak 10 (i to raczej minimum 10) na automacie i jakie¶
8 na półautomacie.

Wydaje mi się, że co by z tym nie zrobić to tanio nie będzie.

Data: 2010-08-26 09:56:30
Autor: krzysiek82
bagno pisze:
  > Wydaje mi się, że co by z tym nie zrobić to tanio nie będzie.

dokładnie, szczególnie jak skrzynia padnie.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-26 14:00:13
Autor: PaPi
czy do peugeot 307 można zamontować gaz
Ten podobno pali jednak 10 (i to raczej minimum 10) na automacie i jakie¶
8 na półautomacie.

Nie wierz w takie cuda.
Niekatowany 1.6 o mocy okolo 100-120KM w miescie pali okolo 10l/100km.
Jakim cudem samochod o wiekszej pojemnosci silnika z automatem ma Ci spalic tyle samo a nawet mniej ?
Mowa o jezdzie typowo miejskiej - tj. duza ilosc swiatel, srednia <30km/h.

Data: 2010-08-26 15:33:43
Autor: bagno
PaPi wrote:
[...]

Możliwe, że dane s± zaniżone. Podejrzewam, że na półautomacie to te auto
było testowane najwyżej kilka razy (na dłuższej trasie). Normalnie pracuje
cały czas na automacie. Ostatnio na trasie 60 km (głównie autostrada)
pokazywał ¶rednio 8,9l / 100.

Data: 2010-08-26 16:08:15
Autor: PaPi
[...]

No to nie licz na miejskie spalanie 10l/100km. Jak zalezy Ci na ekonomice rozejrzyj sie za corolla 1.4 D4D.
Autko niezle sie zbiera i pali niewiele. Do tego brak dwumasy i FAP oraz kulturalnie pracujacy silnik.

Data: 2010-08-26 16:30:27
Autor: bagno
czy do peugeot 307 można zamontować gaz

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomo¶ci news:4c767552news.home.net.pl...
[...]

Jednak sobie przypomniałem, że testowali¶my wtedy inna trase i to nie była
głównie autostrada. Dopiero ostatnie 10 km było na autostradzie. Ale to
pewnie nie zmienia w żaden sposób faktu, że to auto ekonomiczne nie
jest.

Zobacze.

Data: 2010-08-26 16:58:10
Autor: bagno
[...]

Dałem filtr do 20000 i zostały mi jakie¶ 3 złomy. Niestety ale max 15000.

Data: 2010-08-26 09:55:58
Autor: krzysiek82
Grzegorz Prędki pisze:
wiem, zaraz odezwa sie CI ktorym diesle pali w miescie 5l/100km.

zwykle wypowiadają się w tej kwestii tacy co nigdy dieslem nie jeździli :d np mój sąsiad znawca motoryzacji a jeszcze nawet prawka nie zrobił.

Jezdzilem 307 HDI 110KM - w miescie palil 8,5l/100km.

i tak mniej więcej wychodzi.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-26 11:14:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomości news:

Czyli patrzac na ceny gazu wychodzi taniej niz jakilkowiek diesel. Tak, wiem, zaraz odezwa sie CI ktorym diesle pali w miescie 5l/100km. Jezdzilem 307 HDI 110KM - w miescie palil 8,5l/100km.

115 konny Ceed mieści się w 7 bez większego problemu.
Ĺšrednio (czyli z trasÄ…) jeszcze o 0,5 do 1 l mniej.

Data: 2010-08-26 06:33:05
Autor: Samotnik
czy do peugeot 307 mo?na zamontowa? gaz
Dnia 25.08.2010 bagno <bagno@o2.pl> napisał/a:
Staszek Sosenko wrote:

[...]

Nieekonomiczne to s± diesle.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-08-26 08:42:12
Autor: bagno
czy do peugeot 307 mo?na zamontowa? gaz

Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrni7c2l6.1e0.samotniklocalhost.localdomain...
Staszek Sosenko wrote:

[...]

Pod jakim względem ?

Data: 2010-08-26 07:50:34
Autor: Samotnik
czy do peugeot 307 mo?na zamontowa? gaz
Dnia 26.08.2010 bagno <bagno@o2.pl> napisał/a:
Tragedia. Chyba sobie dam spokój bo szuka?em w miare ekonomicznego
auta a to jest zupe?nie przeciwie?stwo. Poszukam chyba jakiegos diesla.

Nieekonomiczne to s? diesle.

Pod jakim wzgl?dem ?

Pieniędzy na paliwo. WeĽ kalkulator i policz, ile kosztuje paliwo konieczne do przejechania 100km dieslem i na gazie. Oczywi¶cie przy obecnych cenach, bo faktycznie, może sie stać tak, że ON wróci do ceny 3 zł za litr, a gaz zdrożeje 2,50. Tylko jako¶ od paru lat różnica jest spora.

Materiał do wyliczeń: mam dwa samochody porównywalnej wielko¶ci, jeden na
LPG, drugi diesel. Diesel pali 7,5 na trasie, ten z LPG 10-11. --
Samotnik

Data: 2010-08-26 11:17:00
Autor: Cavallino
[...]

Kiepski co¶ ten diesel.
U mnie (w kompakcie) spalanie z LPG było takie jak piszesz, ale diesel na trasie to max 6 l i to po autostradach.

Tyle że diesel jeĽdzi i nic się nie dzieje, a z gazem i w benzyniaku co chwilę było co¶ do majstrowania.
Tak to jest z niefabrycznymi instalacjami.

Data: 2010-08-26 11:42:05
Autor: bagno
Cavallino wrote:
[...]

No i wła¶nie to jest kolejny problem. Byłem przed chwil± u mechanika
i mi odradza zarówno automaty jak i gaz.

Za to doradził najmniej awaryjny silnik z jakim się spotkał (1,9  DTI w
golfie 4). Ale o tym znowu czytam, że to nie za bardzo chce jechać.

Data: 2010-08-26 03:51:09
Autor: /// Kaszpir ///
[...]

Zmień mechanika , bo to zapewne ten z tych co ... Panie tylko
niemieckie samochody , a nie jakie¶ badziewia francuskie i itd ...
Dla takich lepszy 20letni VW niż 5 letni francuz ...

A co do LPG.

Obecnie mamy już V generacji instalacje LPG. Olbrzymia ilo¶ć
samochodów jeĽdziła i jeĽdzi na instalacjach I i II-generacji których
NIE DAŁO się idealnie ustawić.  Bardzo często jechał go¶ciu do
gazownika aby tanio założył i aby mało paliło ...
I kończyło sie to Ľle (strzały w kolektor , zmulenie samochodu ,
wypalanie zaworów i itd...)
Tyle że te czasy minęły i obecnie instaluje się instalki IV i V
generacji które s± bardziej "inteligentne" i nie maj± wad instalek I i
II-gen.

A Twój mechanik , zapewne jego "wiadomo¶ci" i poziom "wiedzy" skończył
się na Audi 80 i Golfie II ;)

Data: 2010-08-26 13:37:59
Autor: bagno
/// Kaszpir /// wrote:
[...]

No nie wiem. Ford na przykład nie jest niemiecki.

Dla takich lepszy 20letni VW niż 5 letni francuz ...

Raczej radził szukać nowszego rocznika więc nie za bardzo.

[...]

"- IV generacja - ten rodzaj instalacji gazowej wykorzystywany jest w motorach z sekwencyjnym wtryskiem gazu w fazie lotnej. Każdy z wtryskiwaczy przeznaczony jest dla jednego cylindra. Dzięki temu dynamika jazdy na gazie odstaje tylko minimalnie od podróżowania z wykorzystaniem benzyny, a automatyczny proces przeł±czenia się Ľródła napędu jest niezauważalny i pozbawiony charakterystycznych "kopnięć" i "strzałów". Instalacje te stosuje się w samochodach najnowszych. Cena montażu to od 4000 zł wzwyż.

- V generacja - najdroższa ze wszystkich obecnie stosowanych serii instalacji gazowych (ceny zaczynaj± się od 9 500 zł). Wyróżniaj± się sekwencyjnym wtryskiem gazu w fazie ciekłej pompowanym pod ci¶nieniem 10-12 bar eliminuj±c dławienie się silnika w zimie gdzie często ci¶nienie doprowadzaj±ce gaz do jednostki jest niskie."

Jeżeli ceny tak się kształtuj± to spokojnie można założyć, że co¶ takiego nie istnieje. A już na pewno
ta 5 generacja.

Próbowałem zrobić wycene na jakiej¶ stronie ale oni chc± wiedzieć ile mam cylindrów i jaki
kolektor ss±cy. Sk±d ja to mam do cholery wiedzieć ?

A Twój mechanik , zapewne jego "wiadomo¶ci" i poziom "wiedzy" skończył
się na Audi 80 i Golfie II ;)

Raczej nie. Widuje u niego przeróżne auta.

Data: 2010-08-26 05:30:37
Autor: /// Kaszpir ///
[...]

Z jakiego lamusa masz te "informacje" ?

IV-generacja to standard i można już mieć tak± instalkę z montażem za
1800zł ...
Oczywi¶cie na najtańszych czę¶ciach ...

V-generacja nie jest wcale aż tak droga , jest oczywi¶cie droższa ,
ale ma swoje zalety (niższe spalanie i wyższa moc).

Jeżeli ceny tak się kształtuj± to spokojnie można założyć, że co¶ takiego
nie istnieje. A już na pewno
ta 5 generacja.

Może najpierw więcej poczytać i dowiedz się więcej ...
PojedĽ do jakiego¶ gazownika , zamiast gadać głupoty ...

kolektor ss±cy. Sk±d ja to mam do cholery wiedzieć ?

Jedziesz do gazownika i masz wycenę od "ręki" ...

Raczej nie. Widuje u niego przeróżne auta.

To że "widuje" nic nie znaczy ...
Dla mnie mechanik które takie bzdury o LPG gada to nie fachowiec ...
Jak się na czym¶ nie zna to sie nie wypowiada , zamist gadać bzdury
które go pogr±żaj± jako fachowca ...

Data: 2010-08-26 15:29:53
Autor: bagno
/// Kaszpir /// wrote:
[...]

Możliwe, że s± lekko przeterminowane. Wzi±łem to z pierwszej
strony na jak± trafiłem.

IV-generacja to standard i można już mieć tak± instalkę z montażem za
1800zł ...
Oczywi¶cie na najtańszych czę¶ciach ...

No to nie tak Ľle.

[...]

Nigdzie nie pojadę bo tego auta jeszcze nie mam. A wycene muszę
mieć zanim go kupię. Będe dzwonił i może się dowiem.

[...]

Nie wiem. Ja tam nic poważnego u niego nie robiłem więc nie mogę
powiedzieć czy jest dobry. Wiem, że co¶ tam dłubie i klientów ma.

Data: 2010-08-26 22:30:00
Autor: /// Kaszpir ///
czy do peugeot 307 mo?na zamontowa? gaz
Nigdzie nie pojadę bo tego auta jeszcze nie mam. A wycene muszę
mieć zanim go kupię. Będe dzwonił i może się dowiem.

Ja mam silnik z "koncernu" PSA i mój "silnik" jest "mocno wymagaj±cy"
jesli chodzi o LPG i mam raczej instalkę z najwyższej półki ...

Powiem tak . Nawet jakby okazało się że masz także "wymagaj±cy" silnik
(wymagaj±cy bardzo szybkich i precyzyjnych wtrysków) to i tam w
najgorszym wypadku u najdroższego gazownika nie przekroczy 3000zł.
Ale s±dzę że że za instalkę do Peugota 307 2.0 spokojnie zamontujesz
za około 2500zł , licz±c na dobrych czę¶ciach (Reduktor Magic III ,
listwa Matrix , Stag 4)

Ale je¶li chcesz mieć samochód tani w eksploatacji to na pewno nie
powinien być z silnikiem 2.0 i w automacie :)

Raczej poszukaj czego¶ z silnikiem 1.6 z manualn± skrzyni± ;)
Chociaż z drugiej strony nawet jakby w mie¶cie Peugeot palił ci 15L
LPG to ci±gle wychodzi to mniej kwotowo niż w przeliczeniu 8L
benzyny ;)

Data: 2010-08-26 13:42:11
Autor: Cavallino
Użytkownik "bagno" <bagno@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

[...]

Akurat problemy miałem z instalk± IV gen.

Data: 2010-08-27 19:10:41
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-08-26 13:42, Cavallino pisze:
[...]

Dziadowsk± i pewnie dziadowsko założon±. Ale to już poruszali¶my.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-08-27 19:32:04
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomo¶ci news:

Akurat problemy miałem z instalk± IV gen.

Dziadowsk± i pewnie dziadowsko założon±.

Ale to już nie moja wina.
Ja dziadowskiej nie zamawiałem.

Może też moja wina ma być, że Renault powkładało do Megane dziadowskie komponenty?

Data: 2010-08-27 22:49:53
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-08-27 19:32, Cavallino pisze:
[...]

Nigdzie nie powiedziałem, że to twoja wina. Ale nie wieszaj psów na francuskiej marce, za partactwo polskich instalatorów.

Może też moja wina ma być, że Renault powkładało do Megane dziadowskie
komponenty?

Cewki w silniku 1.6? :)

Data: 2010-08-27 22:53:17
Autor: Cavallino
czy do peugeot 307 mo?na zamontowa? gaz
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomo¶ci news:

Nigdzie nie powiedziałem, że to twoja wina.

Ale tak sugerowałe¶.

Ale nie wieszaj psów na francuskiej marce, za partactwo polskich instalatorów.

Przecież nie winię Renault za gaz.
Renault winię za pozostałe kilkana¶cie awarii w ci±gu trzech lat.

Za gaz winię sam mój pomysł, żeby jaki¶ niefabryczny badziew do samochodu dokładać, a przecież znajomi mówili że tak będzie (Saszka na przykład), to trzeba było od razu dopłacić do diesla.

Może też moja wina ma być, że Renault powkładało do Megane dziadowskie
komponenty?

Cewki w silniku 1.6? :)

To akurat najmniejszy (bo tani) piku¶, ale i owszem - dały się we znaki.

Data: 2010-08-26 11:45:49
Autor: krzysiek82
bagno pisze:
Za to doradził najmniej awaryjny silnik z jakim się spotkał (1,9  DTI w
golfie 4). Ale o tym znowu czytam, że to nie za bardzo chce jechać.

W golfie nigdy nie było takiego silnika, był conajwyżej TDI a to jest różnica, chociaż DTI w francuzach nie s± złe. TDI daje radę, nawet wersja 90KM nieĽle ci±gnie i jest wystarczaj±ca dla normalnego człowieka czy to na miasto czy na trasę. Tylko znalezienie zadbanego golfa z przebiegiem w miarę w granicach rozs±dku graniczy z cudem.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-26 12:35:18
Autor: bagno
krzysiek82 wrote:
bagno pisze:
[...]

Jasne. Bo miałem na my¶li SDI.

[...]

No ale wła¶nie TDI podobno jest już bardziej awaryjny i więcej pali. Dlatego
miał być ten starszy SDI.

Data: 2010-08-26 12:40:42
Autor: krzysiek82
bagno pisze:
No ale wła¶nie TDI podobno jest już bardziej awaryjny i więcej pali.

Totalna bzdura, różnica w spalaniu jest ledwo co wyczuwalna. Jak kupisz wersję bez dwumasy to nie ma większej różnicy w trwało¶ci. Ewentualnie turbo ale to nie s± jakie¶ ogromne koszty.

SDI nadaje się głównie do miasta, bo wyprzedzać tym na trasie to jest jaka¶ masakra.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-26 12:45:44
Autor: bagno
krzysiek82 wrote:
bagno pisze:
[...]

Kupowanie auta to w ogóle jest jaka¶ masakra. Jak patrze na allegro to
tdi znowu znacznie przekroczy mój budżet. A poza tym nic w mojej
okolicy.

A jak mam rozpoznać wersję bez dwumasy ?

Data: 2010-08-26 12:53:51
Autor: krzysiek82
bagno pisze:
A jak mam rozpoznać wersję bez dwumasy ?

Nie pamiętam kodu silnika, AHU chyba nie ma dwumasy. Jak nie masz tyle kasy to kup astre g ale koniecznie sprowadzon± (większa szansa na zdrow± blachę) i nie z gliwic (tam jest potem produkowali i knocili) zagazuj i będziesz zadowolony, auto spore zwłaszcza kombi a spalanie lpg dla silnika 1.6 to 8-10l.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-26 13:04:15
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-08-26 12:53,  *krzysiek82* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
astre g ale koniecznie sprowadzon± (większa szansa na zdrow± blachę) i
nie z gliwic (tam jest potem produkowali i knocili)

Bzdura.

President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-08-26 15:52:16
Autor: krzysiek82
Mirek Ptak pisze:
[...]

to dlaczego nowsze egzemplarze maj± problemy z rud± a starsze robione w Bochum nie?

--
krzysiek82

Data: 2010-08-27 08:10:09
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-08-26 15:52,  *krzysiek82* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Nie maj±. I czemu piszesz tylko o kombi?

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2010-08-26 13:42:50
Autor: bagno
krzysiek82 wrote:
bagno pisze:
[...]

Ja szukam raczej ¶redniego niż dużego. A może nawet nie ¶redniego tylko
małego.

W sumie my¶lałem już o różnych ale najbardziej rozmiarowo to chyba by
mi 3 drzwiowy peugeot 206 pasował. Na pewno nie żaden kombi.

A poza tym jak patrze na allegro to ceny z grubsza takie jak za golfy. Jakie¶
16 tysięcy (zakładam, że nie kupie najtańszczego jakie znajde).

Data: 2010-08-26 14:05:15
Autor: PaPi
czy do peugeot 307 mo?na zamontowa? gaz
Kupowanie auta to w ogóle jest jaka¶ masakra.

Chcesz malopalace i bezproblemowe autko ?
Kup corolle z dieslem 1.4.

Data: 2010-08-26 09:54:55
Autor: krzysiek82
bagno pisze:
Tragedia. Chyba sobie dam spokój bo szukałem w miare ekonomicznego
auta a to jest zupełnie przeciwieństwo. Poszukam chyba jakiegos diesla.

diesel wcale nie wyjdzie taniej niż LPG, poszukaj auta z silnikiem o mniejszej pojemno¶ci i ze skrzyni± manualn±. Np moja astra spala ok 9l w cyklu mieszanym i jestem z tego bardzo zadowolony. Silnik prosty żadnych wynalazków jak w nowszych autach typu wymieniony tu 307 które się sypi± po prostu.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-25 13:09:42
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 25 Aug 2010 13:56:04 +0200, bagno napisał(a):

Mam okazję kupić bardzo tanio ale to podobno na automacie pali do 10l
a po przeł±czeniu na skrzynie sekwencyjn± ¶rednio 8. Silnik benzyna 2.0 (szczegołów nie znam).

Zamontuj turbinę, będzie palił 6 litrów. Przynajmniej niektórzy tutaj tak
się zarzekaj±.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-25 14:01:48
Autor: SET

[...]

Gaz gazem ale mnie bardziej by zastanowił fakt zrobienia jak piszesz
kapitalnego remontu i sprzedaży bardzo tanio.
Jako¶ to, szczególnie w Polszy ze sob± nie licuje

Data: 2010-08-25 14:20:15
Autor: bagno

Użytkownik "SET" <brak@maila.pl> napisał w wiadomości news:i530qk$b3j$1inews.gazeta.pl...

[...]

Znam historie tego auta i wiem czemu tak tanio. Auto było mocno zakatowane.
Po remoncie jest kilka problemów ale gdybym dostał go za 4000 / 5000 to można
się zastanowić.

Data: 2010-08-25 14:29:46
Autor: krzysiek82
bagno pisze:
Znam historie tego auta i wiem czemu tak tanio. Auto było mocno zakatowane.
Po remoncie jest kilka problemów ale gdybym dostał go za 4000 / 5000 to można
się zastanowić.

auto to nie tylko silnik, to skrzynia biegów, zawieszenie, karoseria więc zalecam szczególną ostrożność. Bo zarżnięte auto to zwykle kopalnia wydatków.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-25 14:50:39
Autor: bagno

Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w wiadomości news:4c750cbe$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
bagno pisze:
[...]

Auto było całe remontowane. Wszystko co było do wymiany to jest wymienione.
Łącznie z lakierem.

Data: 2010-08-25 15:13:09
Autor: bratPit[pr]
[...]

słuchaj jeżeli jesteś pewien tego auta/solidności napraw to trzeba sprawdzić jaki tam dokładnie silnik siedzi, bo jeżeli z bezpośrednim wtryskiem to kiszka, jeżeli taki z tradycyjnym zasilaniem paliwem to wziąć to auto, założyć sekwencję i jeździć,
dla mnie 307 kombi to b. fajne auto, szczególnie wersja po FL,

brat

Data: 2010-08-25 15:19:14
Autor: kamil

bagno pisze:
[...]

To nie mogl ci od razu 10.000 w prezencie dac, zamiast cale auto remontowac za 15 i teraz za 5 sprzedac?

Data: 2010-08-25 15:32:27
Autor: krzysiek82
bagno pisze:
Auto było całe remontowane. Wszystko co było do wymiany to jest wymienione.
Łącznie z lakierem.

odpuść sobie to auto.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-25 15:49:27
Autor: bagno

Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w wiadomości news:4c751b70$0$22795$65785112news.neostrada.pl...
bagno pisze:
Auto było całe remontowane. Wszystko co było do wymiany to jest wymienione.
Łącznie z lakierem.

odpuść sobie to auto.

Ale pytanie było czy da się założyć gaz i czy założenie
gazu ma sens.

Data: 2010-08-25 16:20:50
Autor: kml

bagno pisze:
[...]

Jesteśmy w Polsce. Tutaj założą Ci bez problemu gaz do promu kosmicznego żeby koszty startów obniżyć. Czy to ma sens zapytaj na forum p 307 - oni wiedzą najlepiej ;)

kml

Data: 2010-08-25 16:23:33
Autor: krzysiek82
bagno pisze:
Ale pytanie było czy da się założyć gaz i czy założenie
gazu ma sens.

jeśli ten silni nie ma bezpośredniego wtrysku benzyny to można a czy ma sens, to zależy jakie przebiegi robisz.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-25 16:46:18
Autor: bagno
krzysiek82 wrote:
bagno pisze:
Ale pytanie było czy da się założyć gaz i czy założenie
gazu ma sens.

jeśli ten silni nie ma bezpośredniego wtrysku benzyny to można a czy
ma sens, to zależy jakie przebiegi robisz.

60 km w 1 strone do pracy.

Nie wiem jaki to dokładnie silnik. Jutro może mi się uda dopytać.

Data: 2010-08-25 16:47:59
Autor: kml

Użytkownik "bagno" <bagno@o2.pl> napisał w wiadomości news:i53ac2$dp3$1inews.gazeta.pl...
krzysiek82 wrote:
bagno pisze:
[...]

Lepiej poproś o VIN i postaraj się zadzwonić do ASO to może Ci cokolwiek powiedzą o historii samochodu.

kml

Data: 2010-08-25 16:53:01
Autor: krzysiek82
czy do peugeot 307 można zamontować gaz
bagno pisze:
60 km w 1 strone do pracy.

jak dla mnie warto gazować, auto najlepiej przebadać w aso +sprawdzanie na ramie punktów bazowych bez tego bym zupełnie o nim nie myślał.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-25 14:32:01
Autor: kml

Użytkownik "bagno" <bagno@o2.pl> napisał w wiadomości news:i531q7$edr$1inews.gazeta.pl...

[...]

To obecny użytkownik jest bardzo bogaty z domu skoro robi kapitalny _remont_ i jest skłonny sprzedać samochód za 4 czy 5kpln.
Troszkę dziwna sytuacja :)

kml

Data: 2010-08-25 12:34:35
Autor: to
czy do peugeot 307 można zamontować gaz
begin kml
To obecny uĹĽytkownik jest bardzo bogaty z domu skoro robi kapitalny
_remont_ i jest skłonny sprzedać samochód za 4 czy 5kpln. Troszkę dziwna
sytuacja :)

Pewnie po remoncie stwierdził, ze i tak jest do dupy, więc szuka jelenia.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-25 14:47:58
Autor: bagno

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c750dda$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Możesz tak to sobie tłumaczyć.

Data: 2010-08-25 12:52:08
Autor: to
czy do peugeot 307 można zamontować gaz
begin bagno
Możesz tak to sobie tłumaczyć.

A po cholerę ktoś robi remont żeby potem sprzedać za tyle co kosztuje porządny remont (i to lekko licząc)? Równie dobrze mógł nie robić remontu tylko oddać za darmo. To też by Cię nie zdziwiło?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-25 15:20:50
Autor: bagno
czy do peugeot 307 można zamontować gaz

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c7511f8$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
begin bagno

[...]

Pewnie by mnie zdziwiło gdybym nie wiedział o co chodzi. To jest samochód
należący do firmy. Nowy zarząd postanowił wymienić wszystkie auta a starych
sie pozbywają za pół darmo. Osoba która nim jeździ nie ma najmniejszego
interesu w tym żeby mi wcisnąć złom. Auto było użytkowane praktycznie jak prywatne po remoncie przez 1 osobę.

Data: 2010-08-25 16:19:02
Autor: kml

Użytkownik "bagno" <bagno@o2.pl> napisał w wiadomości news:i535bq$qbe$1inews.gazeta.pl...

[...]

====

Ekhm, czasy jak się aut pozbywali za pół darmo to się skończyły dawno PRZED kryzysem :) Nie jest kwestią kto jeździł po, ale PRZED remontem i co tam się działo. Tak jak napisano wyżej, żeli ktos zajebał silnik to ciekawe co ze skrzynią i resztą napędu że historii wypadkowej nie wspomnę nawet.

Chcesz to kupuj, ale zastanów się czemu ktoś sobie nie kupi auta skoro jest w tak dobrym stanie i można je tanio wyrwać ;]

kml

Data: 2010-08-25 14:21:13
Autor: to
czy do peugeot 307 można zamontować gaz
begin kml
Chcesz to kupuj, ale zastanĂłw siÄ™ czemu ktoĹ› sobie nie kupi auta skoro
jest w tak dobrym stanie i można je tanio wyrwać ;]

Dokładnie, skoro jest takie super i takie tanie, to może przecież wyłożyć te 4-5 tys. z własnej kieszeni i puścić na Allegro dużo drożej.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-25 16:25:28
Autor: krzysiek82
to pisze:
Dokładnie, skoro jest takie super i takie tanie, to może przecież wyłożyć te 4-5 tys. z własnej kieszeni i puścić na Allegro dużo drożej.

jak widać niektórzy jeszcze mają wiarę w człowieka, to dobrze ale w przypadku droższych przedmiotów raczej się nie sprawdza.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-25 16:42:02
Autor: bagno
to wrote:
[...]

droĹĽej.

A nie przyszło ci do głowy, że można zarabiać 10000 netto i nie mieć czasu
na pierdoły ? Gdyby ktoś z zarządu usłyszał, że ma jakimiś autami handlować
dla kilku tysięcy to by chyba padł ze śmiechu. Ja niestety zarabiam troche
mniej i dlatego mi zaproponowali auto.

Data: 2010-08-25 14:54:08
Autor: to
czy do peugeot 307 można zamontować gaz
begin bagno
A nie przyszło ci do głowy, że można zarabiać 10000 netto i nie mieć
czasu na pierdoły ?

5000 zł za max kilka godzin roboty to "pierdoła" dla osoby, która dostaje tylko 2x tyle za cały miesiąc tyrania? A jeśli nawet nie potrzebuje więcej niż ma to nie ma w rodzinie nikogo, kto mógłby te kilka godzin poświęcić? Albo masz niesamowite szczęście i trafiłeś na prawdziwą okazję albo, co statystycznie dużo bardziej prawdopodobne, napaliłeś się na tani wrak który jest wart dokładnie tyle za ile chcą go sprzedać. Chcesz, to kupuj, Twoja sprawa.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-25 16:44:55
Autor: kamil
"bagno" <bagno@o2.pl> wrote in message news:i53a42$d42$1inews.gazeta.pl...
to wrote:
[...]

Z ciekawosci - w jakiej firmie zarzad wozi sie wartymi kilka tysiecy 307-kami? Chyba, ze mowisz o "zarzadzie" straganu z kwiatami na bazarze.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-25 18:16:26
Autor: Marcin Stankiewicz
czy do peugeot 307 można zamontować gaz
Dnia Wed, 25 Aug 2010 16:44:55 +0100, kamil na pl.misc.samochody
napisał(a):

Z ciekawosci - w jakiej firmie zarzad wozi sie wartymi kilka tysiecy 307-kami? Chyba, ze mowisz o "zarzadzie" straganu z kwiatami na bazarze.

Z ciekawo¶ci - gdzie było napisane, że to zarz±d nimi jeĽdził ?

"Jakże byłoby to możliwe, żeby¶my zawsze tylko my mieli słuszno¶ć, a inni
nigdy nie mieli racji ?"

Data: 2010-08-25 18:20:34
Autor: bagno
kamil wrote:

[...]

Akurat to nie zarząd. Chodziło mi o to, że nie każdy ma na takie rzeczy czas.
A poza tym to nie kilka tysięcy tylko przynajmniej kilkanaście.

WidzÄ™, ĹĽe wszyscy tu siÄ™ otaczajÄ… samymi cwaniakami, oszustami i podobnymi
ludĹşmi.

Na szczęście ja mam znajomych którzy nie próbują na mnie zarobić.

Jak nie wierzycie, że można coś kupić okazyjnie to wasz problem.

Data: 2010-08-25 21:52:04
Autor: to
czy do peugeot 307 można zamontować gaz
begin bagno
Akurat to nie zarząd. Chodziło mi o to, że nie każdy ma na takie rzeczy
czas. A poza tym to nie kilka tysięcy tylko przynajmniej kilkanaście.

To musi być bardzo bogata firma skoro rozdanie po 10 tys. na lewo i prawo w prezencie. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-26 08:29:26
Autor: bagno
czy do peugeot 307 można zamontować gaz

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomo¶ci news:4c759084$0$21006$65785112news.neostrada.pl...
begin bagno

Akurat to nie zarz±d. Chodziło mi o to, że nie każdy ma na takie rzeczy
czas. A poza tym to nie kilka tysięcy tylko przynajmniej kilkana¶cie.

To musi być bardzo bogata firma skoro rozdanie po 10 tys. na lewo i prawo
w prezencie. ;-)

Widocznie musi.

Data: 2010-08-26 08:27:57
Autor: to
czy do peugeot 307 można zamontować gaz
begin bagno
To musi byæ bardzo bogata firma skoro rozdanie po 10 tys. na lewo i
prawo w prezencie. ;-)

Widocznie musi.

To pewnie już nie za długo przy takiej polityce. ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-26 10:38:59
Autor: bagno
czy do peugeot 307 mo?na zamontowaa gaz
to wrote:
begin bagno

To musi bya bardzo bogata firma skoro rozdanie po 10 tys. na lewo i
prawo w prezencie. ;-)

Widocznie musi.

To pewnie już nie za długo przy takiej polityce. ;)

Wła¶ciciel firmy (który podejmuje między innymi decyzje o pozbyciu
się starych aut) jest w okolicach 50 miejsca najbogatszych polaków
(ranking 2010).

Nie musisz go uczyć jak robić interesy.

Data: 2010-08-26 11:06:54
Autor: paranoix
W dniu 2010-08-26 10:38, bagno pisze:
to wrote:
[...]

Hehehe mistrzowska riposta :)

Data: 2010-08-26 09:21:07
Autor: to
czy do peugeot 307 mo?na zamontowaa gaz
begin paranoix
Hehehe mistrzowska riposta :)

Debilna raczej. Kilka postów wcześniej pisał, że sprzedaje to ktoś kto ma "co najmniej 10 tys. zł pensji" i "nie ma czasu na drobiazgi" (zarobienie kolejnych 10 tys. zł w kilka godzin), a teraz okazuje się, że to właściciel firmy, 50-ty najbogatszy Polak osobiście decyduje w sprawie sprzedaży trupów za 5 tys. zł. --
ignorance is bliss

Data: 2010-08-26 11:39:45
Autor: bagno
czy do peugeot 307 mo?na zamontowaa gaz
to wrote:
begin paranoix

Hehehe mistrzowska riposta :)

Debilna raczej. Kilka postów wcze¶niej pisał, że sprzedaje to kto¶
kto ma "co najmniej 10 tys. zł pensji" i "nie ma czasu na drobiazgi"
(zarobienie kolejnych 10 tys. zł w kilka godzin), a teraz okazuje
się, że to wła¶ciciel firmy, 50-ty najbogatszy Polak osobi¶cie
decyduje w sprawie sprzedaży trupów za 5 tys. zł.

Jeste¶ nienormalny. Samochód należy do firmy. Kierownik który
nim jeĽdzi może go kupić najwyżej dla siebie i sprzedać.

A wła¶ciciel firmy podejmuje decyzję (poprzez syna który jest
w zarz±dzie) bo chodzi o zakup kilkudziesięciu aut a sprzedaż starych
to  tylko całkiem przy okazji.

Jak czego¶ nie rozumiesz to twój problem. Nie wiem po co mam ci
w ogóle tłumaczyć. Jak masz problem, że kto¶ chce auto sprzedać
okazyjnie to trudno.

A poza tym to w twoim ¶wiecie chyba s± jakie¶ dłuższe godziny jeżeli
w ci±gu kilku jeste¶ w stanie najpierw auto odkupić a potem odsprzedać
jeżeli nawet jeszcze nie wiesz komu.

Data: 2010-08-26 11:43:50
Autor: krzysiek82
bagno pisze:
A poza tym to w twoim ¶wiecie chyba s± jakie¶ dłuższe godziny jeżeli
w ci±gu kilku jeste¶ w stanie najpierw auto odkupić a potem odsprzedać
jeżeli nawet jeszcze nie wiesz komu.

Okazje trafiaj± się sporadycznie, a je¶li już s± to znaczy, że nie s± okazjami albo już ich nie ma :) I na tym proponuje zakończyć dyskusje bo obrażanie każdego w koło i denerwowanie się jest bez sensu. Jest takie powiedzenie zło¶ć piękno¶ci szkodzi ;D

--
krzysiek82

Data: 2010-08-26 11:21:10
Autor: bagno
czy do peugeot 307 mo?na zamontowaa gaz
to wrote:
begin bagno

Nie musisz go uczya jak robia interesy.

Dzięki za opinię, ale mało mnie ona interesuje.

Ty jeste¶ pierdolnięty. My¶lisz, że twoje kretyńskie
wywody kogo¶ interesuj± ? Jeżeli obracasz się w¶ród
samych oszustów i cwaniaków to już twój problem.
Zreszt± pewnie ¶wietnie do nich pasujesz.

Data: 2010-08-26 09:38:42
Autor: krzysiek82
bagno pisze:
Na szczęście ja mam znajomych którzy nie próbują na mnie zarobić.

to tylko pogratulować, po co więc pytasz nas? Skoro masz takich dobrych znajomych ich zapytaj na pewno udzielą Ci kompetentnej odpowiedzi.

Jak nie wierzycie, że można coś kupić okazyjnie to wasz problem.

życie tego uczy, wielu z nas już się przejechało.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-26 09:48:50
Autor: bagno
czy do peugeot 307 można zamontować gaz
krzysiek82 wrote:
bagno pisze:
Na szczę¶cie ja mam znajomych którzy nie próbuj± na mnie zarobić.

to tylko pogratulować, po co więc pytasz nas? Skoro masz takich
dobrych znajomych ich zapytaj na pewno udziel± Ci kompetentnej
odpowiedzi.

A czy "nie próbować zarobić" oznacza automatycznie "znać się na
montowaniu gazu do peugeot 307" ? Debilny tekst.

Jak nie wierzycie, że można co¶ kupić okazyjnie to wasz problem.

życie tego uczy, wielu z nas już się przejechało.

Przykro mi. Ja tam kilka razy interesy ze znajomymi robiłem i dobrze
na tym wyszedłem.

Dużo bardziej boje się kupić samochód od osoby której nie znam.

Data: 2010-08-25 16:47:19
Autor: kml

Użytkownik "bagno" <bagno@o2.pl> napisał w wiadomości news:i53a42$d42$1inews.gazeta.pl...
to wrote:
[...]

Milo ze strony tej osoby. Znam ludzi co zarabiają więcej i jak mają okazje to właśnie handlują takimi autami :)

kml

Data: 2010-08-25 16:56:53
Autor: bagno
to wrote:
[...]

Gdyby pracowali w TEJ firmie to by nie mieli czasu handlować czymkolwiek.

Ta dyskusja w sumie nie ma ĹĽadnego sensu. Wiem w jakim stanie jest auto,
mogę dostać faktury za naprawy, mogę nim pojechać na stację serwisową,
może nawet jeszcze przed sprzedażą iść na przegląd i dostanę go z nowym
olejem i filtrami (czy co tam siÄ™ okresowo wymienia w takich autach).

Data: 2010-08-26 11:36:32
Autor: KJ Siła Słów
bagno pisze:

Ta dyskusja w sumie nie ma ĹĽadnego sensu. Wiem w jakim stanie jest auto,

No chyba nie bardzo wiesz :-)

Albo auto mialo ciezkiego kierowce i zameczenie silnika oznacza zameczenie tez calej reszty - zawias, hample, sprzeglo i w sumie co tylko chcesz co sie w aucie kreci i porusza ;-) To sa rzeczy ktore dzialaja i wygladaja OK, ale zaczna padac za 10  kkm.

Mocno bym sie zastanawial w takim przypadku i raczej bym czegos takiego nie kupil.

Albo jakis "czuly" silnik sie trafil czy inny wypadek losowy i wtedy niestety nasuwa sie pytanie czy grzebanie w tym silniku bylo zrobione dobrze. O fachowcow ktorzy wiedza jak zlozyc silnik i jeszcze chce im sie to zrobic naprawde ciezko, szczegolnie o ironio w ASO. Jest gwarancja na ta robote ?

Jak jest to bierz.

O cenie nie dyskutuje, moglo sie stac tak ze jednego dnia byla decyzja ze auto zostaje w firmie i ma byc zrobione a miesiac pozniej ze flota jest wymieniana w calosci a przy kilkudziesieciu autach zadna firma nie bedzie sprzedawala ich miesiacami, poza tym auto warte rynkowo 15 po remoncie silnika za 10 nie staje sie warte nawet 20 tylko  mniej niz 15 bo nikt nie chce kupowac auta z grzebanym silnikiem (i jest w tym duzo sensu).

KJ

Data: 2010-08-25 16:54:09
Autor: krzysiek82
bagno pisze:
  > A nie przyszĹ‚o ci do gĹ‚owy, ĹĽe moĹĽna zarabiać 10000 netto i nie mieć czasu
na pierdoły ?

przyszło, ale pamiętaj im więcej masz tym bardziej jesteś zachłanny taka prawda.

Gdyby ktoś z zarządu usłyszał, że ma jakimiś autami handlować
dla kilku tysięcy to by chyba padł ze śmiechu. Ja niestety zarabiam troche
mniej i dlatego mi zaproponowali auto.

Rozumiem, ale nie licz na to, ĹĽe ktoĹ› Ci taki prezent zrobi.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-26 00:02:50
Autor: /// Kaszpir ///
czy do peugeot 307 można zamontować gaz
A nie przyszło ci do głowy, że można zarabiać 10000 netto i nie mieć czasu
na pierdoły ? Gdyby kto¶ z zarz±du usłyszał, że ma jakimi¶ autami handlować
dla kilku tysięcy to by chyba padł ze ¶miechu. Ja niestety zarabiam troche
mniej i dlatego mi zaproponowali auto.

Mój prezes zarabia dużo dużo dużo więcej odemnie (min. 15 tys) i nie
tak dawno jak odbył się "przetarg" dla pracowników (sprzedawali¶my
nasze stare Skody Octavie) to wystartował w "przetargu" i kupił
wszystkie ...
Ja też w przetargu startowałem ale z własnym pracodawc± ciężko się
"licytuje" ..
Samochód służbowy ma duużo lepszy i nowszy , prywatne też dużo lepsze
i nowsze ...

Ale widać chciał co¶ taniego i pewnego na "prezent" albo handel ...

Niestety Ci co maj± kasę i dużo zarabiaj± bardzo często s±
niesamowicie sk±pi i potrafi± mimo że zarabiaj± bardzo dużo szukać
możliwo¶ci "dorobienia" ...

Więc je¶li by na czym¶ by dało się "zarobić" to zapewne z tego by
skorzystali ...

Data: 2010-08-26 13:38:47
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-08-26 09:02, /// Kaszpir /// pisze:

Ja też w przetargu startowałem ale z własnym pracodawc± ciężko się
"licytuje" ..

Znaczy dawał więcej niż ty byłe¶ skłonny, czy spietrałe¶?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2010-09-01 12:26:08
Autor: CeSaR
[...]

Członek zarz±du wykonuje  telefon do opiekuna floty w firmie i zleca wynajęcie rzeczoznawcy i wycenę aut.
A póĽniej albo allegro albo licytacja w¶ród pracowników od 80% wycenionej warto¶ci.
Ostatecznie może cało¶ć zabrać dostawca nowych samochodów i może to być uwzględnione w kontrakcie zakupowym jako jeden z warunków do spełnienia.
Nawet przy dużej hossie rozdawnictwo nie jest w firmach czestym obyczajem.

Data: 2010-08-25 15:33:15
Autor: krzysiek82
to pisze:
A po cholerę ktoś robi remont żeby potem sprzedać za tyle co kosztuje porządny remont (i to lekko licząc)? Równie dobrze mógł nie robić remontu tylko oddać za darmo. To też by Cię nie zdziwiło?

otóż to :)

--
krzysiek82

Data: 2010-08-25 14:33:20
Autor: krzysiek82
kml pisze:
To obecny użytkownik jest bardzo bogaty z domu skoro robi kapitalny _remont_ i jest skłonny sprzedać samochód za 4 czy 5kpln.
Troszkę dziwna sytuacja :)

a ja bym powiedział, że jest cwany jak diabli :) i szuka frajera ale oczywiście bywają wyjątki czego autorowi wątku życzę.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-25 14:35:15
Autor: kml

Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w wiadomości news:4c750d94$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
kml pisze:
[...]

Znam 2 osoby co się babrały z remontem silnika i krótka konkluzja jest taka, żeby nie remontować a wymieniać na inny. Obydwaj sprzedali te samochody dalej, ale za relatywnie normalne pieniądze a nie za grosze.

kml

Data: 2010-08-25 14:12:51
Autor: krzysiek82
bagno pisze:
[...]

to ile auto przejechało i gdzie, że już remont silnika był robiony? I co to znaczy remont silnika? Dla niektórych remont silnika to wymiana np uszczelniaczy zaworowych :) trzeba dokładnie się dowiedzieć. Przy dobrej instalacji różnica w spalaniu max 10-15%

--
krzysiek82

Data: 2010-08-25 14:17:47
Autor: Agent

Użytkownik "bagno" <bagno@o2.pl> napisał w wiadomości news:i530cr$9kl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Remontowane silniki bym omijał jeśli nie wiadomo dlaczego remont był robiony i co obejmował. Chociaz to i tak mało informacji.

czy do peugeot 307 można zamontować gaz